به گزارش پایگاه خبری نشان :

اگر شما هم از دنبال کنندگان بازی های سبک بتل رویال و چند نفره آنلاین باشید به طور حتم نام بازی جذاب فورتنایت را شنیده اید. در اوایل عرضه این بازی در هر گوشه و کناری از دوستان و آشنایان، کسانی را می دیدیم که بدون وقفه مشغول وقت گذراندن با این بازی جذاب و هیجان انگیز بوده اند.

این بازی توانست در همان ابتدای انتشار سونامی عظیمی را در صنعت گیم دنیا به پا کند و علاقه مندان زیادی را به سمت خود بکشاند. از آن زمان تا کنون نیز هنوز افراد زیادی در نبرد های مهیج و خشن این بازی شرکت می کنند و تلاش خود را برای بقا در میدان نبرد آن به کار می گیرند.

اگر شما نیز می خواهید با این بازی هیجان انگیز آشنا شوید و یا اینکه از طرفداران این بازی هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با ویباکس و مزایای بکارگیری از آن در بازی داشته باشید، تا انتهای این متن با ما همراه باشید تا شما را با کلیات این بازی و استفاده از عنصر اصلی و مهم بازی به نام ویباکس و روش های به دست آوردن آن آشنا کنیم.

اگر می خواهید همه چیز در مورد ویباکس فورتنایت و نحوه تهیه آن را به صورت کامل بدانید، در این مقاله با ما همراه باشید.

 

22

دلیل موفقیت و محبوبیت فورتنایت چه چیزی است؟

شرکت سازنده این بازی یعنی کمپانی اپیک گیمز این بازی را در سال 2017 روانه فروشگاه های مختلف بازی کرد. از اولین دلایل موفقیت این بازی خوش ساخت، مولتی پلتفرم بودن آن است. این نکته به این منظور است که بازی فورتنایت به فاصله کوتاهی برای هم پلتفرم های بازی اعم از کنسول های بازی مانند ایکس باکس وان – ایکس باکس ایکس – پلی استیشن 4 – پلی استیشن 5 – نینتندو سوییچ – تلفن های همراه دارای سیستم عامل های آی او اس و اندروید و رایانه های شخصی عرضه گردید.

پس از این اتفاق، کاربران زیادی به سمت این بازی کشیده شدند و هر کاربری می توانست به وسیله کمترین امکانات و حتی با موبایل شخصی خود به مبارزه با حریفان از سر تا سر دنیا بپردازد. دلیل دیگر موفقیت این بازی سبک متفاوت و جدید آن بود که به بتل رویال شهرت پیدا کرد که در ادامه بیشتر در رابطه با آن توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

این بازی توانست پس از مدت کوتاهی به جایگاه محبوب ترین و بیشترین دانلود در بین کاربران مختلف دست پیدا کند و از این حیث رکورد دار شد و در حال حاضر نیز روزانه چیزی در حدود چهار میلیون نفر از سرور های عظیم و پرقدرت این شرکت برای دریافت خدمات آنلاین بازی استفاده می کنند.

معرفی روند و رویه بازی فورتنایت

Fortnite یا به فارسی قلعه پلیدی یک بازی اکشن است که توسط کمپانی معروف Epic Games خلق شده و در سال 2017 منتشر شده است. اپیک گیم علاوه بر فورتنایت خالق بازی های محبوبی همچون آنریل و چرخ دنده های جنگ نیز است. در بازی فورتنایت یک دنیای تقریبا فانتزی را مشاهده میکنیم که شما در آن باید به نبرد بپردازید. البته گرافیک بالای بازی باعث شده تا دنیای فانتزی فورتنایت قابل قبول تر و دوست داشتنی تر به نظر بیاید.

این بازی که برای تمامی پلتفرم های بازی ارائه شده است از سبک بتل رویال استفاده می کند که به نوعی می توان آن را سبک جنگ و بقا نیز نامید. در این بازی شما در ابتدا به همراه 99 نفر دیگر از گیمر ها داخل یک اتوبوس هوایی قرار دارید و به وسیله چتر نجات خود در محلی از نقشه میدان نبرد فرود می آیید. نقشه میدان نبرد در این بازی به شکل جزیره ای است که مدام در حال کوچکتر شدن است.

در ابتدا و در هنگام فرود تجهیزات جنگی خاصی در اختیار ندارید و تمام کاری که می توانید انجام دهید استفاده از تبر و ساخت پناهگاه برای در امان ماندن از دید و تیر دشمن است. سپس می بایست به سرعت در نقشه بازی به دنبال ادوات جنگی مانند اسلحه ها و نارنجک ها جستجو کنید. این که اول از همه چه کسی به اسلحه دست پیدا کند مخصوصا در نقاط با تراکم شرکت کننده بالا در بازی می تواند بسیار حیاتی و تعیین کننده باشد.

 

33

ویباکس فورتنایت چیست و با استفاده از آن چه مواردی را می توان به دست آورد؟

هر بازی در سبک جنگ و بقا نیاز به ارز و پول مخصوص خود دارد تا به وسیله جمع آوری آن ها بتوان از برخی از امکانات بازی استفاده کرد. این پول و ارز در بازی فورتنایت، ویباکس نام دارد. به وسیله آن می توانید امکانات خاص و ویژگی هایی خاصی را در بازی آزاد کنید. با تهیه و استفاده از این پول می توانید لذت بازی را چند برابر کرده و شانس خود را در مقابل رقبا بالا ببرید. استفاده از ویباکس فورتنایت مزیت هایی را با خود به همراه دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  1. با استفاده از ویباکس و جمع آوری آن ها می توانید اقدام به شخصی سازی کاراکتر مورد نظر خود نمایید. این شخصی سازی ها می توانند در موارد ظاهری کاراکتر مانند انواع پوسته ها و تم ها باشند و یا در قدرت های اصلی کاراکتر باشند. همینطور می توانید این قدرت را ارتقا بخشیده و یا قدرت های جدیدی را به کاراکتر خود اضافه کنید.
  2. با استفاده از این ارز رایج بازی می توانید سلاح ها را نیز شخصی سازی نموده و پوسته آن ها را تغییر داده و یا به کل از سلاح های جدید با ویژگی های جدید استفاده کنید.
  3. هر چند وقت یکبار کاراکتر های جدیدی به بازی اضافه می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود و به روز رسانی شده و جدیدی هستند. به کمک ویباکس می توانید جزو اولین نفر هایی باشید که از آن ها استفاده می کنید و با ویژگی های خاص آن ها حریفان را غافلگیر می کنید.
  4. با استفاده از ویباکس می توانید نقشه های جدید با جزئیات بسیار بهتری را آزاد کرده و از آن ها استفاده کنید.
  5. ویباکس این اختیار را به شما می دهد تا در تورنومنت های مختلفی شرکت کنید و با پیروزی در آن ها امتیازات زیادی را به دست بیاورید

 

444

نحوه دریافت و جمع آوری ویباکس

می توانید با مراجعه به سایت های خرید اینترنتی ویباکس فورتنایت مانند سایت آسان جم از بسته های مختلف آن ها بازدید کنید و پس از واریز نقدی پول به صورت اینترنتی بعد از چند دقیقه مقدار ویباکس مورد نیاز را در حساب کاربری خود دریافت کنید. به اینصورت دیگر نیازی به صرف وقت و زمان زیاد در مسابقات مختلف و بتل های زیاد برای به دست آوردن مقدار کمی ویباکس نیست و بعد از چند دقیقه پس از واریز مبلغ می توانید از ویژگی های خارق العاده ویباکس بازی استفاده کنید.