به گزارش پایگاه خبری نشان :

در این روزها با توجه به افزایش قیمت دلار و به دنبال آن افزایش قیمت لوازم خانگی درصورت خراب شدن این لوازم تعویض آن ها کار مقرون به صرفه ای نیست و از سوی دیگر اکثر افراد با توجه به این قیمت های سرسام آور توانایی تعویض آن را نخواهند داشت؛ بنابراین باید بجای تعویض دنبال راه چاره ی دیگری جهت حل این مشکل بود. تعمیر لوازمی که خراب شده اند بهترین و به صرفه ترین راهکار حل این مشکل است. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که جهت این کار باید به دنبال نیروی متخصص و خبره در این زمینه بود و تعمیر لوازم خود را به هر فردی نسپرد. زیرا اگر تعمیر لوازم را به فردی که متخصص و با تجربه نیست بسپاریم ممکن است علاوه بر اینکه آن وسیله را نتواند درست کند بلکه آن را خراب تر کند و شما را متحمل هزینه های بیشتری نماید.

در همین راستا لازم دانستیم که به شما همراهان همیشگی شرکتی معتبر و متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در تهران و حومه را معرفی نماییم تا درصورت نیاز با خیال راحت تعمیر لوازم خانگی خود را به این شرکت بسپارید.

شرکت تک لند سرویس یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه نصب و تعمیر لوازم خانگی در تهران است. تک لند دارای مدارک و گواهینامه های متعدد بین المللی از برند های مطرح دنیاست و با بهره مندی از کادری مجرب، کارآزموده و با سال ها سابقه درخشان در این زمینه، همواره در جهت جلب رضایت مشتریان در تلاش است.

 

چرا تک لند؟

از جمله دلایلی که ما شرکت تک لند سرویس را جهت تعمیرات به شما معرفی نمودیم؛ سرعت، دقت، بهره مندی از تعمیرکاران حرفه ای، ارائه خدمات با  گارانتی ۱۸۰ روزه، سابقه بالا در این زمینه، تجربه بالا در تعمیر انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی و ارائه خدمات با قیمت مناسب است.

سرعت: یکی از دلایلی که شرکت تک لند را از سایر شرکت های فعال در این زمینه متمایز می کند سرعت بالای این شرکت در ارائه خدمات است. پس از ثبت درخواست شما این شرکت تعمیرکاران خود را در اسرع وقت به محل شما اعزام می نمایند. تعمیرکاران مجرب این شرکت نیز در کمترین زمان و با استفاده از لوازم و تجهیزات اصلی وسیله شما را با ضمانت تعمیر می نمایند.

دقت: علاوه بر سرعت در کار تعمیرکاران تک لند در کار خود دقت و تمرکز  کافی را دارند تا بتوانند وسیله ی شما را به نحو احسن تعمیر نمایند.

بهره مندی از تعمیرکاران حرفه ای: تیم تک لند متشکل از متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای و کارآزموده است که در کار خود بسیار دقیق و حرفه ای هستند و آموزش های لازم را جهت تعمیر لوازم خانگی از برند های مختلف را دیده اند. این شرکت برای لوازم مختلف و همچنین برند های مختلف تعمیرکاران مربوط به خود را دارد و پس از ثبت درخواست شما شرکت نیروی متخصص مربوطه را برای شما ارسال می نماید.

ارائه خدمات  با گارانتی ۱۸۰ روزه: تک لند سرویس مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده توسط تکنسین های خود را برعهده می گیرد و جهت اطمینان خاطر شما کلیه خدمات و تعمیرات خود را با گارانتی ۱۸۰ روزه ارائه می نماید.

سابقه ی بالا: شرکت تک لند دارای سال ها سابقه در حوزه تعمیر لوازم خانگی می باشد و به دنبال آن از تجربه ی کافی در این زمینه بهره مند است.

تعمیر انواع لوازم خانگی از برند های خارجی و ایرانی: همانطور که گفتیم تک لند سرویس دارای گواهینامه های بین المللی مختلفی از برند های مطرح روز دنیاست. تعمیرکاران تک لند تخصص لازم جهت تعمیر انواع لوازم خانگی با برند های مختلف ایرانی و خارجی را دارند.

ارائه خدمات با قیمت مناسب: یکی دیگر از مزیت های انتخاب شرکت تک لند دریافت خدمات با قیمت مناسب است. با توجه به مواردی که در بالا اشاره نمودیم حال وقت آن را رسیده که این بار تعمیر لوازم خانگی خود را به تک لند بسپارید و تجربه ای متفاوت از دریافت خدمات و تعمیرات داشته باشید.

برندهای تحت پوشش خدمات شرکت تک لند

شرکت تک لند تعمیر لوازم انواع برند های خارجی و ایرانی از جمله: سامسونگ، الجی، دوو، بوش، جنرال الکتریک، اسنوا، حایر، مجیک، مدیا، هیتاچی، توشیبا و امرسان را انجام می دهد و برای هر برند تعمیرکاران متخصص و زبده ای را دارد. شما می توانید جهت تعمیر انواع لوازم خانگی خود همچون: یخچال و فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، جاروبرقی، هود و هواکش، فر و ماکروویو، اجاق گاز و ... به این شرکت درخواست تعمیر دهید.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات به شرکت تک لند

این شرکت در جهت رفاه حال شما اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی نموده است تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست خود را به صورت آنلاین در آدرس www.techlandservice.com ثبت نمایید. علاوه بر آن شما می توانید به صورت تلفنی و با تماس با شماره ۴۴۷۳۲۵۴۸-۰۲۱ درخواست خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست این شرکت در اسرع وقت تعمیرکار متخصص و مربوطه را جهت بررسی مشکل شما به محل موردنظر شما اعزام می نمایند.

همچنین شما می توانید با تماس تلفنی یا درخواست آنلاین از مشاوره های رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند شوید.