به گزارش پایگاه خبری نشان :

با دکوراسیون و طراحی داخلی اداری می شود به بهترین شکل از یک فضای اداری در جهت بهبود عملکرد کارکنان بهره برد. از اصول مهم در طراحی داخلی اداری استفاده از مبلمان اداری استاندارد و ایمن، پارتیشن بندی فضای اداری و نورپردازی محیط اداری می باشد. از دیگر اصول طراحی و دکوراسیون داخلی اداری می توان به رنگ آمیزی فضای اداری و دفتر کار اشاره کرد.

طراحی و دکوراسیون داخلی اداری با بهترین متد روز دنیا

یکی از بهترین روش ها برای استفاده حداکثری از یک محیط اداری و ایجاد یک محیط شاد و مدرن برای کارمندان و مراجعه کنندگان طراحی دکوراسیون اداری می باشد. طراحی و دکوراسیون اداری و دفتر کار باید به گونه ای صورت گیرد که در کنار رعایت نظم و ترتیب محیط کاری، فضای دوستانه و در راستای بهبود عملکرد کارمندان ایجاد گردد. از طرف دیگر طراحی یک محیط اداری نیازمند تخصص و مهارت بالا می باشد و از این رو باید کار را به افراد متخصص سپرد.

 

اصول طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی هر مکان از جمله محیط اداری و دفتر کار نیازمند رعایت اصول و قوانین مربوطه می باشد. با رعایت اصول دکوراسیون اتاق اداری می توان محیطی خلاقانه با زیبایی های بصری ایجاد نمود.

 

بهره گیری از مبلمان اداری استاندارد و شیک با گروه معماری مهران طاهری

یکی از مهم ترین اصول در طراحی و دکوراسیون اداری شیک بهره گیری از مبلمان استاندارد و در عین حال شیک و زیبا می باشد. مبلمان یک محیط اداری شامل فاکتور های مختلف از جمله میز و صندلی، فایل مدارک و ... می باشد. از نکاتی که در طراحی داخلی دفتر اداری و مبلمان آن مهم به نظر می رسد استفاده از مبلمان ارگونومیک است که در حفظ سلامت کارمندان موثر می باشد.

از طرف دیگر در هنگام انتخاب مبلمان اداری از قبیل صندلی، میز و ... باید به هماهنگی و همخوانی این تجهیزات با سایر امکانات موجود در فضای اداری و دفتر کار توجه نمود. با در نظر گرفتن فضای اداری می توان طراحی داخلی اداری را با تهیه مبلمان اداری کارمندی، مبلمان اتاق انتظار و مبلمان اتاق مدیریت به نحو احسن انجام داد.

پارتیشن بندی فضای اداری

از دیگر نکاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی اداری باید مورد توجه قرار داد جداسازی فضاهای باز و بهبود کارکرد فضای موجود می باشد. با جداسازی فضاهای گسترده علاوه بر ایجاد فضای خصوصی برای کارکنان می توان به تمرکز ذهنی و بهبود عملکرد کارمندان کمک نمود. از جمله تجهیزات مناسب جهت جداسازی فضا های اداری انواع پارتیشن است که از تنوع در طرح و مدل برخوردار می باشد. انواع پارتیشن اداری مورد استفاده در طراحی دفتر کار اداری از مصالح متنوع مانند چوب، فلزات، شیشه و ... تولید شده که به زیبایی محیط اداری کمک می کند.

 

رنگ آمیزی و نورپردازی محیط با ابتکارهای نوین مهران طاهری

همان طور که می دانید دکوراسیون و طراحی داخلی اداری موارد متعددی را شامل می شود که از آن میان می توان به رنگ آمیزی محیط اداری اشاره کرد. استفاده از رنگ های استاندارد و هماهنگ با چیدمان محیط اداری، بهره گیری از انواع دیوار پوش ها و کاغذ دیواری و ... از جمله نکات مهم در طراحی و دکوراسیون دیوار فضای اداری می باشد.

توجه به نورپردازی فضای اداری و استفاده حداکثری از نور طبیعی و مصنوعی از دیگر اصول مهم در دکوراسیون داخلی محیط اداری می باشد. بهره گیری از تجهیزات نورپردازی کم مصرف و در عین حال مدرن در جهت کاهش مصرف انرژی از نکات مهم در نورپردازی فضای اداری محسوب می شود.