به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

آیا با قسطاکارت آشنایی دارید؟ قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتاب میباشد که با درخواست شما تا سقف 20 میلیون تومن شارژ میشود و شما میتوانید با این کارت از هرجایی خرید کنید و هزینه آنرا بعدا بصورت اقساطی به قسطا پرداخت کنید. در واقع این مزیت قسطاکارت میباشد که با آن میتوانید هر کالایی مثل فرز اقساطی ، لپ تاپ اقساطی و... را بدون ضامن از هر فروشگاهی خریداری کنید. در ادامه با ما همرا باشید تا با مراحل دریافت قسطاکارت آشنا شوید.

کارت اعتباری چیست؟  

حتما میدانید کارت اعتباری چیست. اما بهتر است با انواع آن هم آشنا شوید. کارت های اعتباری عموما به سه دسته credit card، debit card و prepaid card تقسیم میشوند که در زیر به توضیح هرکدام میپردازیم.

کارت اعتباری credit card

سازمان هایی که credit card ارائه میدهند این امکان را برای مشتریان فراهم میکنند که باتوجه به ودیعه و اعتباری که مشتری ها دارند، بیشتر از موجودی حسایشان برداشت کنند و در موعد مقرر آن مبلغ را بازمیگردانند.

کارت اعتباری debit card

پرکاربردتربن کارتهای اعتباری debit cardها هستند که به حساب بانکی مشتری متصل میباشد. همه کارتهای بانکی شما از این نوع هستند.

کارت اعتباری prepaid card

این کارت ها به حساب بانکی متصل نیستند، با سقف اعتباری مشخصی صادر میشوند و فقط برای خرید قابل استفاده هستند. مثل قسطاکارت

مراحل خرید اقساطی با قسطاکارت

همانطور که گفته شد، قسطاکارت نوعی کارت اعتباری است که عضو شتاب بوده و همه جا معتبر میباشد. لذا خرید اقساطی گوشی و هر چیز دیگری به راحتی با این کارت امکان پذیر میباشد. علاوه بر این پرداخت هزینه عمل بینی اقساط ، هزینه های تور اقساطی و هر خدمات دیگری هم با قسطاکارت امکان پذیر است.

همانطور که گفته شد، مزیت قسطاکارت این میباشد که هر جا دستگاه POS وجود داشته باشد شما میتوانید از قسطاکارت استفاده کنید و حتی نسبت به پرداخت هزینه هایی مثل دندان پزشکی اقساطی اقدام کنید.  برای ثبت سفارش و دریافت اعتبار باید به سایت قسطا مراجعه کنید.

101

پس از بارگذاری مدارک در سایت قسطا، مدارک شما توسط کارشناسان قسطا بررسی میشود و با توجه به اعتبارسنجی هوشمندی که در قسطا انجام میشود، مبلغی تا سقفف 20 میلیون تومان به شما اختصاص میابد. سپس شما مدارک را پست میکنید و قسطاکارت هم برای شما فرستاده میشود (یا میتوانید پس از هماهنگی با کارشناسان قسطا، بصورت حضوری قسطاکارت خود را دریافت کنید). سپس میتوانید.

فرز اقساطی

یکی از کالاهای پر فروش و پر استفاده در مجموعه ابزارآلات، دستگاه فرز میباشد.اگر قصد خرید فرز اقساطی دارید حتما به سایت قسطا مراجعه کنید. با دریافت اعتبار از قسطا میتوانید از هر فروشگاهی نسبت به خرید اقساطی فرز و انواع ابزارآلات اقدام کنید.

فرز و مینی فرز، ابزاری هستند که در اکثر مشاغل مورد استفاده قرار میگیرند. نکته قابل توجه انواع مختلف این دستگاه است که شامل فرز نجاری، فرز آهنگری و سنگ بری، فرز مینیاتوری و فرز انگشتی میاشد. پس در هنگام خرید به کاربرد دستگاه دقت کنید

102

لپ تاپ اقاسطی

لپت تاپ از جمله لوازم دیجیتالی است که این روزها با رشد قیمت چشمگیری مواجه شده است و خرید اقساطی میتواند راه حل خوبی برای خرید لوازم دیجیتال مخصوصا لپتاپ باشد.

ایسوس و لنوو دو برند نام آشنای لپ تاپ نزد ما ایرانی ها هستند. برای آشنایی بیشتر با مدل های این دو برند در ادامه با ما همراه باشید.

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

عمده‌ی محصولات ایسوس در پنج سری VivoBook، ZenBook، ROG، R و TUF تولید میشوند.

سری R یکی از محبوب ترین مدل‌های لپ تاپ ایسوس میباشد که قدرت سخت افزاری بالایی داشته و از پردازنده نسل هشتم در آن استفاده میشود اما عمر کوتاه باتری یکی از ضعف‌های جدی این سری میباشد. ZenBook و VivoBook بدلیل تنوع فراوانی محصولات طرفداران زیادی جذب کرده‌اند سری VivoBook لپت تاپ‌های پایین رده را شامل میشود و سری ZenBook شامل لپ تاپ‌های میان رده، بالارده و لپ تاپ‌های هیبریدی ایسوس میباشد. سری ROG و TUF هم لپ تاپ‌های پر قدرتی هستند که به لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس معروف میباشند.

103

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو

لپ تاپ‌های لنوو معروف به لپ تاپ‌های اقتصادی هستند. این برند لپ تاپ‌های خود را در 4 سری تولید میکنه.

سری لپ تاپ‌های Essential مناسب کارهای روزمره میباشد، سری ThinkPad و IdeaPad لپ تاپ‌های میان رده و بالارده را شامل میشود، سری Legion مربوط به لپ تاپ‌های گیمینگ میباشد و سری Yoga مختص لپ تاپ‌های منعطف میباشد که صفحه نمایش اغلب آنها قابلیت چرخش 360 درجه دارند.

کلام آخر  

در این مقاله انواع کارت اعتباری را بررسی کردیم و با معرفی قسطاکارت روشی بهینه برای خرید اقساطی به شما معرفی کردیم. در ادامه هم، نکاتی در مورد لپ تاپ اقساطی و فرز اقساطی بیان کردیم.

برای دریافت قسطاکارت و محاسبه اقساط به سایت قسطا مراجعه کنید.

Meta description

با قسطاکارت هر چیزی رو ار هرجا دوست داشتی قسطی بخر. از فرز اقساطی گرفته تا لپ تاپ اقساطی. قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتابه که تا سقف 20 میلیون تومن شارژ میشه. چطور قسطاکارت رو دریافت کنیم؟