به گزارش پایگاه خبری نشان :

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله به  بیان مشخصات ادکلن مارلی پگاسوس اصل می پردازد تا شما را در خرید عطر مارلی پگاسوس اصل و با کیفیت یاری رساند .

برند پارفومز د مارلی یکی از لوکس ‌ترین و مشهورترین کمپانی ‌های فرانسوی تولید عطر در جهان است، که از سال ۲۰۱۱ شروع به فعالیت در عرصه عطرنمود.

یکی از ادکلن های محبوب این برند و به نوعی ششمین عطر آن ،د مارلی پگاسوس است . نام این عطر وام گرفته از قهرمان اساطیری یونانی پگاسوس است .

پگاسوس در اسطوره‌های یونان، اسب بالدار جاودانی؛ یار باوفای بلروفون است. از این موجود افسانه‌ای به عنوان شاهزاده بالدار جاودانی یاد می‌شود که برای ترسیم آن از رنگ سفید خالص استفاده می‌کنند. همچنین در افسانه‌ها آمده است، زمانی که پگاسوس سم خود را بر زمین می‌کوبید، از زیر پای او چشمه آب جاری می‌شد.

افزودن بال به موجودی که به خودی خود باشکوه است، تنها نمادگرایی آن را پیچیده تر و قوی تر می کند.معروف ترین اسب بالدار در همه ی زمان ها قطعاً پگاسوس، اسب جادویی از اساطیر یونان است. معنای نام پگاسوس هنوز یک راز باقی مانده است. در یکی از گسترده ترین نظرات و تفسیرها، این نام را با اصطلاح “توانا” یا “قوی” مرتبط می دانند، اما دیگران این نام را با کلمه ی یونانی “بهار” یا “خوب” پیوند می دهند.عطر پگاسوس نیز که نام این  اسب جادویی را با خود همراه دارد نمونه عطری با رایحه ی قوی ،بی نظیر و ماندگاری عالیست .

با رایحه ی عرفانی و البته سلطنتی عطر د مارلی پگاسوس می توان پرواز نمود. جانور اساطیری درونی خود را بافرماندهی  رایحه بی نظیراین ادکلن بیرون آورده و به پرواز درآورید . رایحه این عطر با ماندگاری افسانه ای و بی نظیرش برای روز یا شب (و بیشتر شب )،جذاب و نشاط آور است. نت های چوبی مانند چوب صندل و کهربا گرم ترکیبی حسی ایجاد می کنند ، در حالی که رایحه ی بادام ، گل آفتاب پرست (آفتاب گردان ) ، ترنج و بادام زمینی چرخش تند و عجیب و غریب خاص خود را به عطر اضافه می نمایند و رایحه ی ظریف اسطوخودوس و وانیل خامه ای رایحه  هایی از گلهای تازه و شیرین را برای این ادکلن باقی می گذارند.از این عطر فریبنده چه در اتاق هیئت مدیره و چه در مراسم خاص می توان استفاده نمود .بیشتر مناسب استفاده با لباسهای رسمی می باشد . مطمئناً با استفاده از آن سرها را به سوی شما  برمی گرداند و توجهات را جلب می کند .

پارفومز د مارلی عطرهای برجسته ای را برای مردان و زنان تولید کرده است و این عطرنیز از این برندو توسط حمید مراتی کاشانی در سال 2011 ساخته و در سال 2018 و 2019 به اوج فروش خود رسیده است . خانه پارفومز د مارلی در بزرگداشت مسابقات اسب دوانی در زمان لویی 15 عطرهای خود را تولید کرد درست مربوط به زمانی که بهترین عطرهای جهان برای پادشاهان ساخته می شد. قرن هجدهم به عنوان عصر طلایی عطرسازی در نظر گرفته می شد، پادشاه فرانسه لوئی پانزدهم به خاطر عشقش به اسب های مسابقه معروف بود. لوگوی برند تصویری از اسب های مارلی را نشان می دهد که توسط گیوم کوستو در سال 1743 ساخته شده است. بطری جذاب د مارلی پگاسوس مناسب اکسیر قوی موجود در داخلش است و برروی آن تصویر بطری نقره ای همراه با لوگوی این برند با دو اسب به تصویر کشیده شده است . رایحه ی گرم و فوژه شرقی این ادکلن اغواگر به طور غیرقابل انکاری جذاب است. یک بطری از آن را بخرید و رایحه ای غنی و فریبنده  آن را که انکارناپذیر است، تجربه کنید.این ادکلن که رایحه ای تلخ ،تند و گرم دارد مناسب روزهای سرد سال در فصول پاییز و زمستان می باشد .مارلی پگاسوس از ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی نیز برخوردار است .

در ابتدا باید توجه کنید جعبه ادکلن اصل دارای سلفون با کیفیت می باشد . اولین نکته ای که قبل از باز کردن بسته بندی عطر باید توجه کنید نحوه ی سلفون کشیدن عطر است در نمونه اصل برش سلفون و وکیوم به صورت منظم از وسط بالا تا وسط پایین جعبه کشیده شده است ولی در نمونه تقلبی از وسط شروع می شود و کج و نامنظم به سمت پایین کشیده می شود .جنس سلفون در نمونه تقلبی نازک تر و نامرغوب است و اگر توجه کنید خط و خش های بسیاری روی سلفون تقلبی افتاده است .

 

جعبه ادکلن مارلی پگاسوس اورجینال به رنگ مشکی و با راه های نقره ای است و روی جعبه نام برند  پارفومز د مارلی و بین دو اسب نماد این برند برروی سپر سال 1743 به رنگ نقره ای و برجسته حک شده است .روی درب جعبه درست در مرکز نیز سپر معروف این برند با سال  1743به صورت کاملا برجسته و در پایین جعبه در کادری نقره ای نام پگاسوس برجسته حک گردیده است .در پشت جعبه در کادری مشکی بزرگ از بالا تا پایین توضیحاتی درباره عطر نوشته شده است .

 

در کف جعبه ادکلن اصل در قسمت راست بارکد ودر پایین بچ کد وجود دارد .بچ کد کاملا با بچ کد کف شیشه ادکلن مطابقت دارد .

بلافاصله بعد از باز کردن جعبه ادکلن دفترچه برند پارفومز د مارلی به رنگ مشکی مشاهده خواهید کرد.

جعبه عطر مارلی پگاسوس

درب ادکلن با نشان برند از درب داخلی جعبه بیرون زده و قابل مشاهده می باشد .

تشخیص اصل عطر مارلی پگاسوس

شیشه ادکلن براق و صیقلی به رنگ نقره ای وشبیه فلز است درصورتی که فلزی نمی باشد.لوگوی معروف و شکیل این برند در بالای شیشه بسیار برجسته به چشم می خورد ودر کمی پایین تر نیز نام برند یعنی PARFUMS DE MARLY PARIS، با کیفیت و ظرافت خاص و کاملا برجسته حک گردیده است.

درب ادکلن بسیار سنگین وزن و فلزی می باشد و لوگوی برند پارفومز د مارلی روی درب برجسته حک شده است .درون درب ادکلن اصل به رنگ مشکی است .