به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

خرید بالابر ساختمانی در شاهین ابزار با قیمت مناسب و موتور بالابر ساختمانی اصل تک فاز و سه فاز , جهت خرید بالابر ساختمانی با کیفیت و ارزان با شماره شاهین حسین پور 02155861024 تماس حاصل فرمایید.

شاهین حسین پور

02155861024

خرید بالابر ساختمانی ارزان

خرید بالابر ساختمانی ارزان قیمت در شاهین ابزار با قیمت های واقعا ارزان و اورجینال درجه یک چینی و کشورهای اروپایی در زیر موتورهای تک فاز و سه فاز بالابر ساختمانی را برای شما ذکر کردیم,

 بالابر تک فاز: نیروی مورد نیاز جهت جابجایی مصالح، بوسیله الکتروموتور تک فاز تا توان ۳ اسب بخار تامین می شود که با برق ۲۲۰ ولت شهری قابل استفاده است، لذا در محیط ساخت و ساز شهری که دسترسی به برق تک فاز به سهولت انجام می گیرد، بالابر ساختمانی تک فاز کاربرد بالایی دارد. نکته مهم در مورد بالابر تک فاز این که قابلیت جابجایی مصالح تا وزن ۳۰۰ کیلوگرم را دارد و نسبت به بالابرهای سه فاز ارزان تر هستند.

بالابر ساختمانی ارزان سه فاز : موتور بالابر ساختمانی سه فاز نسبت به بالابر ساختمانی تک فاز قدرتمندتر است که با برق سه فاز ۳۸۰ ولت راه اندازی می شود و قابلیت جابجایی بار بیشتر از ۳۰۰ کیلوگرم را دارد. این بالابر، بیشتر در فضای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل ذکر اینکه در صورت عدم دسترسی به برق سه فاز، با استفاده از اینورتور یا درایو می توان برق تک فاز را به سه فاز تبدیل نمود، ولی در استفاده از برق سه فاز بایستی شرایط ایمنی بصورت کامل تامین شود.

خرید بالابر ساختمانی دست دوم

خرید بالابر ساختمانی دست دوم برای استفاده در ساخت انواع ساختمان ها همین طور صنایع مختلف فراهم شد. خرید و فروش بالابر ساختمانی دست دوم به علت کم تر بودن هزینه آن و جهت جلوگیری از بالا رفتن هزینه های انجام شده برای ساخت ساختمان در میان کارفرمایان و مهندسان رواج زیادی دارد. البته قبل از خرید بالابر ساختمانی کارکرده الزاماً نباید از توجه به نکات بسیار مهم و کلیدی غافل شد چون بالابر ساختمانی ارزان حساب میشود و باید آن ها را مدنظر داشت و از آن جایی که اطلاع از نکات مهم و کلیدی در زمان خرید انواع آسانسور ساختمانی دست دوم برای تمامی خریداران بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد در نتیجه کمک گرفتن از فردی متخصص و کاردان در این زمینه می تواند بسیار کمک کننده و مؤثر باشد و تجربه بهترین خرید را برای افراد به وجود آورد.

8

[caption id="attachment_798" align="aligncenter" width="600"] بالابر ساختمانی ارزان قیمت[/caption]

 

خرید بالابر ساختمانی در تهران

خرید بالابر ساختمانی در تهران توسط شرکت تولیدی شاهین ابزار , شرکت شاهین ابزار با داشتن مدرک اینماد در انتهای سایت به شما اطمینان میدهد بهترین در بین همه شرکت های تهران میباشد , جهت خرید بالابر ساختمانی در تهران میتوانید با شاهین حسین پور تماس حاصل فرمایید.

بالابر ساختمانی چیست؟

خرید بالابر ساختمانی را وسیله یا مکانیز می گویند که از آن برای بالا بردن مصالح به طبقات بالای ساختمان میگویند. نیروی بالابر در دستگاه های مختلف توسط انواع مکانیزم ها ایجاد می گردد. در هر کدام از بالابرها عواملی مانند قدرت، ظرفیت، قیمت تمام شده، محیط کاری، ایمنی و نوع کاربرد نوع مکانیزم را مشخص می کند.

بالابر ساختمانی چیست و یا همان بالابر مصالح ساختمانی، همانطور که از نامش معلوم است برای جابجایی مصالح در راستای عمودی در جهت های بالا و پایین می باشد. در این نوع بالابر باکت حمل مصالح به سیمی متصل شده و با شروع کار الکتروموتور می توان عمل جا به جایی بین طبقات را انجام داد. در زیر ما برای شما محصولات بالابر ساختمانی را جمع کرده ایم.

مزایای بالابر ساختمانی

  • دستگاه بالابر ساختمانی دارای بازو ها و پایه هایی از لوله های ضخیم، با گوشت زیاد و یک تکه می باشد.
  • دستگاه بالابر قابلیت نصب ترمز و همچنین نصب ریموت کنترل را دارا می باشد.
  • بالابر های عرضه شده توسط شرکت فامکو دارای بهترین نوع الکتروموتور با سیم پیچی تمام مس دو خازنه خشک و با کیفیت ترین نوع گیربکس با ۶ ماه گارانتی تعویض می باشند که در شاهین ابزار موجود میباشد.

اجزاء بالابر ساختمانی

در زیر ما اجزاء بالابر ساختمانی رو برای شما نوشتیم:

نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی ارزان

در خرید بالابر ساختمانی ارزان که باید به ان دقت کرد , اگر شما در تشخیص بالابر خوب عاجز هستین , این کار را به شاهین ابزار بسپارید.