به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

خرید آب شیشه

آب شیشه برای اولین بار چگونه تولید شد؟ جهت خرید آب شیشه به چه سایت معتبری مراجعه کنیم؟

آب شیشه جز مواد شیمیایی، تمیز کننده و ساخته شده در خارج از محیط آزمایشگاهی است. چند هزار سال ‌پیش دریانوردان در ساحل شنی یک جزیره اتراق کردند. سپس به پختن غذا مشغول شدند و برای مزه دار کردن غذا مقداری سودا اش (کربنات سدیم) به آن افزودند. بی‌خبر از آنکه بعد چند لحظه، مقداری از کربنات سدیم روی آتش ریخته شد، و حرارت آتش موجب واکنش بین ماسه سیلیسی زیر آتش و کربنات سدیم شد و یک اختراع بزرگ یعنی تولید آب شیشه رخ داد.

این ماده، زندگی را برای بشریت بسیار آسان کرد. اگر کنجکاو هستید بهترین خصوصیات آب شیشه و مصارف آن را در زندگی روزمره خود بدانید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید آب شیشه

معرفی آب شیشه

خرید آب شیشه با توجه به کاربردی که برای هر محصول دارد به سه شکل مایع، جامد و پودری امکان پذیر است. آب شیشه یک ماده شیمیایی و به صورت پودر سفید است.

 آب شیشه با نام‌ های دیگری همچون سیلیکات سدیم، شیشه مایع و متا سیلیکات نیز شناخته شده است. بهترین خصوصیات آب شیشه عبارتند از:

  • از مقاومت بالایی در برابر آب برخوردار است.
  • در برابر حملات شیمیایی استحکام خوبی دارد.
  • ارزان و به صرفه است.
  • در برابر آتش مقاومت زیادی دارد.
  • خاصیت ضد خوردگی آن از زنگ زدگی و آسیب به فلز‌ها و آلیاژ‌ها جلوگیری خواهد کرد.
  • با آب شیشه به جنگ تمام آلودگی های صنعتی، خانگی و آزمایشگاهی بروید.

امروزه تولید سیلیکات سدیم به صورت انبوه در سطح جهان امکان پذیر است. در حال حاضر آب شیشه بیشترین سهم در تولید محصولات روزمره را به ارمغان آورده است.

 به همین دلیل بدون آنکه بسیاری از مردم اطلاع داشته باشند به‌ صورت غیر مستقیم، بار‌ها اقدام به خرید آب شیشه کرده اند.

 

5

خرید آب شیشه پودری

 صنایع خودروسازی:

در اینجا به چند مورد از مهمترین کاربردهای آب شیشه در صنایع خودروسازی که افراد اقدام به خرید آب شیشه می نمایند، اشاره خواهیم کرد.

● اگزوز جزو سیستم هوای سمی خروجی خودرو است و در صورت داشتن مشکل به خودروی شما آسیب خواهد زد. سیلیکات سدیم برای تمیز کردن و زنگ زدگی داخل لوله اگزوز کاربرد دارد.

● هنگامی که در سرسیلندر ماشین شکافی مشاهده شود. سیلیکات سدیم مایع را از طریق رادیاتور به درز‌های سرسیلندر انتقال داده خواهد شد. سپس با یک دمای خاص آب موجود در مایع سیلیکات سدیم بخار شده و در نتیجه مانند یک چسب واشر درز‌ها را پر کرده و از روغن سوزی جلوگیری خواهد کرد.

● عملکرد آب شیشه در لاستیک سازی برای بالا بردن پایداری و کشش لاستیک  است و به این ترتیب از ساییده شدن لاستیک جلوگیری خواهد کرد.

● آب شیشه همچنین هنگام جوش آوردن ماشین، به عنوان ضد جوش عمل خواهد کرد.

صنایع مواد شوینده:

بهینه بودن آب شیشه نسبت به سایر افزودنی‌ها موجب شده است، بسیاری از تولیدکنندگان از این ماده در ساخت مواد شوینده استفاده نمایند.

● آب شیشه در ساخت صابون برای استحکام آن، چربی زدایی و از بین بردن میکروب و باکتری روی پوست مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

● آب شیشه در ساخت انواع مایع ظرفشویی باعث بالا رفتن قدرت پاک کنندگی و همچنین نرم شدن آب خواهد شد. به این صورت وسایل خانگی فلزی از جمله ماشین لباسشویی از زنگ زدگی در امان خواهند بود.

مقوا و کاغذ سازی:

سیلیکات سدیم قیمت پایینی دارد، و صاحبان کسب و کار با خرید آب شیشه در هزینه‌ها صرفه جویی زیادی خواهند کرد. در این صنعت امکان استفاده از دیگر چسب‌ها مانند چسب نشاسته وجود دارد،

● برای ایجاد چسبندگی لایه‌های کاغذ به یکدیگر و تبدیل آن‌ها به مقوا از آب شیشه استفاده خواهد شد.

● اخلاق زیست محیطی در چند سال اخیر بیش از پیش مورد توجه انسان‌ها قرار گرفته است. به همین علت بازیافت کاغذ از تخریب جنگل‌ها جلوگیری خواهد کرد.

● دیگر کاربرد سیلیکات سدیم در بازیافت کاغذ‌ها، برای زدودن جوهر از روی کاغذ و سفید شدن دوباره کاغذ است.

وجود این ویژگی های خاص در این ماده شیمیایی پرکاربرد سبب شده تا صنایع فراوانی اقدام به خرید آب شیشه کنند.

 

خرید و فروش آب شیشه با کیفیت بالا

شرکت سیلیکات گستر اصفهان، با سابقه بیش از سه دهه به صورت عمده و در حجم‌های متفاوت در عرصه تولید آب شیشه در حال خدمت است. موفقیت این شرکت مرهون تولید محصول مرغوب است.

 برای دریافت مشاوره رایگان هنگام خرید آب شیشه با ما تماس بگیرید تا تیمی خبره و متخصص، شما خریداران عزیز را راهنمایی کنند. 

https://silicategostar.com/