به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

آریاسازوکار یکی از بهریتن مجموعه ها در زمینه طراحی و ساخت انواع پارتیشن شیشه ای است. شما می توانید تمام مدل های مد نظر خود را در سایت این مجموعه بیابید و به سادگی سفارش خود را ثبت کنید.

انواعی از پارتیشن ها وجود دارند که از آن ها برای تفکیک فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سازوکار شرکت تخصصی در زمینه تولید، طراحی و اجرای انواع  پارتیشن است که باعث می شود بتوانید به راحتی از پارتیشن های زیبا و شیک به جای سایر مصالح گران و اشغال کننده ساختمانی خلاص شوید. پارتیشن ها معمولا در دو شکل فریم دار و بدون فریم ( فریم لس ) تولید می شوند. هر کدام از پارتیشن ها به دو صورت تک جداره و دو جداره قابل سفارش است. این نوع  تقسیم بندی، پارتیشن ها را برای کاربرد های مختلف مناسب می کند. معمولا برای خرید و سفارش هر نوع  پارتیشن ابتدا باید اطلاع دقیقی از قیمت ها و هزینه ها داشته باشید. ساز و کار لیست دقیقی از قیمت پارتیشن های فریم لس را در اختیار مشتریان قرار می دهد. هزینه ها برای پارتیشن های فریم لس به عوامل متعددی بستگی دارد که با لحاظ کردن این عوامل می توان به صورت آنلاین قیمت مورد نظر از  این محصول را سفارش داد.

 

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای امروزه محدودیت استفاده ندارند و می توان از آن ها در هر جا استفاده کرد. معمولا پارتیشن های شیشه ای ترکیبی از شیشه، و پروفیل هایی مانند آلومینیوم است که از آن ها برای جداسازی مکان های مانند  دفتر های اداری و یا  حتی منازل مسکونی استفاده می شود. با پیشرفت در زمینه دکور و معماری استفاده از پارتیشن های شیشه ای بیش از پیش در فضاسازی و طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. از بهترین و زیباترین انواع  پارتیشن می توان به انواع اداری آن ها اشاره کرد. با استفاده از شیشه به عنوان تفکیک کننده  فضا می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد و نور طبیعی را در کل فضا داشت. علاوه بر جنبه زیبایی و بهینه سازی انرژی استفاده از این پارتیشن ها نقش پر رنگی در کاهش هزینه ها نیز دارند. استفاده از انواع پارتیشن در فضاهای اداری، تجاری، مسکونی و ... بسیار متداول شده و روز به روز بیشتر هم می شود.

4

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

عواملی مانند تک جداره و دو جداره، نشکن و سکوریت بودن و در پایان فریم دار یا فریم لس بودن آن تاثیر بسزایی در قیمت نهایی پارتیشن های شیشه ای دارد. هر شرکت و مجموعه روش های مختلفی برای برآورد هزینه های مربوطه به طراحی و اجرا دارد. این هزینه ها معمولا در برخی از جزییات با هم تفاوت دارند. از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت پارتیشن های شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع شیشه نشکن
  • سکوریت بودن شیشه
  • ضخامت شیشه
  • تعداد دیواره ها
  • فریم دار یا فریم لس بود
  • حجم پارتیشنسایز پارتیشن
  • مساحت فضا
  • هزینه های حمل و نقل
  • اجرت
  • و ....

با احتساب این هزینه ها قیمت مورد نظر به صورت تقریبی به مشتریان اعلام می شود. معمولا در شرکت ها و مجموعه های معتبری مانند سازوکار امکان محاسبه آنلاین هزینه ها و قیمت تمام شده برای هر پارتیشن وجود دارد. برآورد هزینه ها به صورت آنلاین معمولا به صورت تخمینی اما با تقریب بسیار نزدیک است.

5

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس با محاسبه گر آنلاین در آریا سازوکار

برای محاسبه قیمت پارتیشن های شیشه ای فریم لس با محاسبه گر آنلاین باید به سایت مجموعه سازوکار مراجعه نمایید. یکی از معضلاتی که اغلب خریدارن  با آن مواجه هستند استعلام قیمت و نحوه محاسبه هزینه های سفارش پارتیشن است. در این سایت می توانید با شماره تماس های درج شده در این مجموعه تماس حاصل کنید و از خدمات مشاوره ای رایگان بهره ببرید. در این مجموعه یک فرم وجود دارد که مراجعین می توانند با توجه به نیاز و بودجه خود آن را پر کنند. در این فرم موارد متفاوتی وجود دارد که با توجه به نیاز مشتری انتخاب می شود. این موارد شامل نوع شیشه، اندازه و ابعاد شیشه، نوع فریم و ... هستند که توسط مشتری انتخاب شده و به صورت آنلاین محاسبه می شود. قیمت و هزینه مربوط به هر کدام از این موارد به صورت خودکار برای انتخاب های مشتریان محاسبه شده و در نهایت قیمتی نزدیک به قیمت نهایی در اختیار مشتریان گذاشته می شود. با استفاده از محاسبه گر آنلاین، مراجعین به راحتی می توانند موارد مورد نظر از جمله استعلام قیمت برای طراحی و سفارش انواع شیشه سکوریت را محاسبه کرد.