به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

گروه تولیدی بکردانه ارائه دهنده بهترین دستگاه های میوه خشک کن در ایران است. برای خرید دستگاه میوه خشک کن به سایت بکردانه مراجعه کنید. در سایت بکردانه مشخصات و قیمت انواع دستگاه میوه خشک کن وجود دارد. پس از مطالعه دقیق مشخصات فنی دستگاه ها و اطلاع از قیمت، متناسب با کارایی و بودجه مدنظر خود دستگاه میوه خشک کن بخرید.

دستگاه‌ میوه خشک کن با توجه به مشخصات فنی که دارند قیمت گذاری می‌شوند. این که این دستگاه‌ها چطور کار می‌کنند و دستگاه میوه خشک کن با چه مشخصات فنی بهتر است را در این مطلب مورد برسی قرار داده ایم. شما می‌توانید بهترین دستگاه‌های میوه خشک کن را از تولید کنندگان داخلی خریداری کنید. بکردانه از جمله تولید کنندگانی است که به ارائه ماشین‌های صنعتی با هدف مشتری مداری معروف است.

دستگاه میوه خشک کن

این روزها یکی از شغل‌های خانگی که به سرمایه نسبتا کمی نیاز دارد، خشک کردن میوه‌ها و فروش آن ها است. این کسب و کار نیاز به تجهیزات پیچیده‌‌ای ندارد و تنها دو دستگاه بسته بندی و میوه خشک کن این کارگاه کوچک را می‌گردانند، اما این که دستگاه میوه خشک کن چه دستگاهی است و چه مواردی را هنگام خرید آن باید مدنظر قرار دهید را در این مطلب بررسی می‌کنیم. دستگاه میوه خشک کن با خارج کردن رطوبت میوه‌ها آن‌ها را آماده خشک شدن می‌کند. این از دست دادن رطوبت میوه‌ها در دستگاه، به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود، اما آنچه اهمیت دارد این است که این دستگاه خاصیت و مواد غذایی درون میوه را حفظ کند و میوه خشک باکیفیت تولید کند. درست کردن چیپس میوه به روش سنتی و با کمک آفتاب نه تنها بهداشتی نیست، بلکه زمان زیادی می‌طلبد.

2

 به طور کلی دستگاه‌های خشک کن میوه و سبزی دارای یک فن هستند که به جای خنک کردن وظیفه گرم کردن میوه‌ها را برعهده دارد. این فن به کمک یک منبع تغذیه پشتیبانی می‌شود. زمانی که این دو در کنار هم و به درستی کار کنند، هوای گرم به صورت یکنواخت پخش می‌شود. یکنواخت بودن این هوا موجب می‌شود میوه‌ها به جای پخته شدن خشک شوند.

شاید بگویید همه این کارها را می‌توان با استفاده از فر نیز انجام داد. درست است از فر نیز می‌توانید استفاده کنید، ولی این را بدانید که میوه خشک تولید شده در فر کیفیت مطلوبی ندارد. دقت داشته باشید که حرارت دهی فر کاملا یکنواخت نیست، پس میوه‌هایی که در فر آماده می‌شوند، خشک نمی شوند بلکه پخته می شوند. دستگاه میوه خشک کن بهترین راه برای خشک کردن میوه های شما است. دستگاه های میوه خشک کن بکردانه بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های موجود در بازار هستند که با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

3

مشخصات فنی دستگاه میوه خشک کن بکردانه

یکی از مهم‌ترین مشخصات فنی که هنگام انتخاب دستگاه میوه خشک کن باید به آن دقت کنید، ظرفیت دستگاه است. به طور کلی اگر بخواهیم یک دسته بندی براساس ظرفیت داشته باشیم، این دسته بندی شامل دو قسمت دستگاه‌های خانگی و صنعتی می‌شود. مسلم است که ظرفیت دستگاه میوه خشک کن صنعتی بیشتر از خانگی است. نکته بعدی تعداد سینی‌های هر دستگاه است. این دستگاه‌ها براساس این‌که از کدام روش خشک کردن میوه بهره می‌برند، تعداد سینی‌های متفاوتی دارند. یک نکته مهم درباره خشک کردن میوه‌ها این است که چند نوع میوه مختلف را نباید به یکباره خشک کنید. با این کار عطر و طعم میوه‌ها تغییر پیدا می‌کنند. اگر دستگاه شما سینی‌های زیادی داشته باشد، مسلم است که راندمان بهتری از این نظر خواهید داشت. دستگاه میوه خشک کن بکردانه با داشتن چنین مشخصاتی بهترین گزینه برای شما مشتریان گرامی است. ابعاد دستگاه از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید. اگر به دنبال راه اندازی یک تولیدی بزرگ و مجهز هستید، ابعاد دستگاه شاید چندان اهمیتی نداشته باشند، اما برای افرادی که کار درست کردن چیپس میوه را به صورت خانگی شروع می‌کنند، ابعاد دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. جنس بدنه دستگاه‌های میوه خشک کن نکته مهم بعدی است که باید آن را به خاطر بسپارید. به طور معمول تولید کننده براساس آنچه مشتری می‌خوهد دستگاه را طراحی می‌کند، اما اگر به دنبال خرید دستگاه آماده هستید، پیشنهاد ما دستگاه‌های تمام استیل بکردانه است.

4

بکردانه یکی از مجموعه‌های تولید کننده ماشین‌های صنعتی در ایران است. این گروه تولیدی توانسته بهترین دستگاه های خشک کن میوه را تولید کند که دارای بهترین مشخصات فنی هستند. محصولات این مجموعه کارایی و عمر مفید بالایی دارند. شما می توانید با مراجعه به سایت بکردانه مشخصات فنی میوه خشک کن های تولیدی آن را مطالعه کنید و پس از مطالعه کامل مشخصات، دستگاه مد نظر خود را بخرید، همچنین می توانید با کارشناسان بکردانه در تماس باشید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.