به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

قیمت بالای پارکت و ویژگی‌های بدی که داشت، آن‌هایی که به طرح‌های طبیعی علاقه مند هستند را وادار به خرید سرامیک طرح پارکت کرده است. اما این سرامیک‌ها انواع مدلهای جدید در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی دارند که توسط شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند. اینکه کدام یک مناسب شما است را می‌توانید از کارشناسان مجرب کاشیران بپرسید. همچنین برای خرید و قیمت سرامیک کف طرح پارکت و چوب می توانید به سایت کاشیران مراجعه کنید.

سرامیک طرح پارکت

فرقی ندارد ساختمانی که قصد دارید آن را سرامیک کنید اداری است یا مسکونی؛ در تمام ساختمان‌ها می‌توان از سرامیک‌های طرح پارکت استفاده کرد. این سرامیک‌ها با ظاهر چشم نوازی که دارند، همه را مجذوب خود می‌کنند. کافی است طرح و رنگ مدنظر خود را انتخاب کنید. پارکت‌ها دسته‌‌ای از کفپوش‌ها هستند که به طور معمول از چوب ساخته می‌شوند. چوب گردو و راش از جمله بهترین چوب‌ها برای ساخت پارکت به شمار می‌روند. این کفپوش‌ها در ابتدا محبوبیت بسیاری پیدا کردند، اما این محبوبیت پایدار نبود. پس از مدتی به دلیل قیمت بالایی که پارکت داشت، جای خود را به سرامیک‌های طرح پارکت داد.

کارشناسانی که سرامیک‌های طرح پارکت را تولید می‌کنند به خوبی می‌دانند که باید زیبایی پارکت را در کنار استحکام و دوام سرامیک بیاورند. از سوی دیگر قیمت تمام شده این محصول نیز تا حد ممکن باید کاهش پیدا کند. از نظر رنگ و طرح‌های متنوع هم این سرامیک‌ها نباید چیزی کم داشته باشند. از همه این‌ها که بگذریم، سرامیک‌های طرح پارکت مزایای بسیاری نسبت به همزادان خود دارند. برای مثال پارکت از چوب ساخته شده است. درست است که این چوب پولیش خورده و یک لایه محافظ روی آن کشیده می‌شود؛ اما پس از مدتی شاهد واکنش چوب با آب و باد کردن چوب خواهیم بود.

پارکت بازهم به دلیل متریال سازنده آن از استحکام کمتری در برابر ضربه برخوردار است. به این معنی که اگر وسیله‌‌ای روی پارکت به ناگاه بیفتد یا بخواهید مبلمان را روی پارکت بکشید، پارکت شما از بین خواهد رفت. این در حالی است که سرامیک‌های طرح پارکت به دلیل ویژگی‌هایی که سرامیک دارد، از تمام این معایب مبرا است. سرامیک از خاک گرما دیده تهیه می‌شود. از این رو نسبت به سایر کفپوش‌ها از مقاومت بالاتری برخوردار است. اما بزرگ‌ترین عیب سرامیک‌های قدیمی، طرح‌های ساده و اولیه‌‌ای بود که دستگاه‌های آن زمان قدرت کشیدن آن را داشتند. این عیب نیز این روزها با کمک دستگاه‌های به روز که می‌توانند انواع مدلهای جدید طرح‌ پارکت و چوب روی سرامیک بیندازند، رفع شده است.

6

انواع مدلهای جدید سرامیک طرح پارکت و چوب

جدید‌ترین مدل‌های سرامیک طرح پارکت و چوب سرامیک‌هایی نیستند که بتوان آن‌ها را به سادگی نصب کرد. این سرامیک‌ها به دلیل طراحی خاصی که دارند، روند چیدمان متفاوتی دارند. برخی از این مدل‌ها از شکل‌های منتظم و برخی دیگر از شکل‌های نامنظم پیروی می‌کنند. به طوری که شاید تا چند سال دیگر از سرامیک‌های مستطیل یا مربع شکل خداحافظی کنیم!

این روزها دریافت آرامش از طراحی داخلی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل بسیاری از طراحان داخلی به فکر داشتن مدل‌های طبیعی افتاده اند. یکی از مدل‌های ترند سرامیک طرح پارکت و چوب در سال ۱۴۰۱، طرح طبیعی است. این روزها سرامیک‌های طرح پارکت و چوب را تنها برای کفپوش ساختمان استفاده نمی‌کنند. این نوع سرامیک‌ها می‌توانند دیوارپوش‌های مناسبی برای قسمت‌هایی که قصد دارید آن‌ها را جدا کنید باشند. طراحان داخلی مطرح دنیا این روزها از این مدل سرامیک برای بخش‌هایی همچون دیوار پشت شومینه نیز استفاده می‌کنند.

سرامیک طرح چوب به دلیل تفاوت‌های گسترده‌‌ای که با پارکت دارد، قابلیت استفاده در سراسر منزل شما را داراست. از این سرامیک‌ها حتی در سرویس بهداشتی نیز می‌توان استفاده کرد. کافی است سرویس بهداشتی خود را از نظر نور و عناصر دیگر مورد برسی قرار دهید. اما این تنها طرح و رنگ سرامیک‌ها نیست که از اهمیت بالایی برخوردار است. این روزها قیمت سرامیک طرح پارکت و چوب اصلی‌ترین عامل تعیین کننده خریدهای مردم شده است. در این میان فروشنده‌های با انصاف کم نیستند!

7

کاشیران عرضه انواع سرامیک کف طرح پارکت

کاشیران یکی از برندهای نام آشنا در صنعت سرامیک به شمار می‌رود که سال هاست در این حوزه فعالیت می‌کند. تجربه بالا به این برند آموخته است که اگر می‌خواهد مشتریان بیشتری داشته باشد، باید محصولات با کیفیت را با انصاف به فروش برساند. انواع مدلهای جدید سرامیک طرح پارکت و چوب را می توانید از سایت کاشیران خریداری کنید.

کاشی و سرامیک کاشیران برای تحقق اقتصاد سالم و بهبود فروش خود، این روزها محصولات خود را به صورت مستقیم به شما عزیزان عرضه می‌کند. برای دریافت سرامیک کف طرح پارکت با بالاترین کیفیت کافی است سری به سایت این مجموعه بزنید یا با کارشناسان آن‌ها تماس برقرار کنید. این کارشناسان در تمام ساعات اداری آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند. جهت خرید و قیمت سرامیک طرح پارکت و چوب به سایت این مجموعه مراجعه کنید.