به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

فروشگاه نیکاسان عرضه کننده جت هیتر است. اطلاع از قیمت جت هیتر برای خریداران اهمیت ویژه ای دارد. لیست قیمت و مشخصات جت هیتر در سایت نیکاسان قرار داده شده است. با مشاهده لیست قیمت و مشخصات جت هیتر در سایت نیکاسان، جت هیتر مدنظر خود را بخرید.

دمای هوا یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر امور صنعتی مختلف است و یکنواخت نگه داشتن آن جزء چالش های مهم پیش روی بیش تر کارکنان این عرصه به شمار می آید. ممکن است این مشکل برای شما هم در فضای کاریتان ایجاد شده باشد و نتوانید دمای هوا را به اندازه مورد نظر رسانده و در آن حد نگه دارید. برای این که بتوان هوای محیط هایی مثل گلخانه ها را تنظیم کرده و آن را به دمای مطلوبی رساند، استفاده از جت هیتر یکی از بهترین راه حل های موجود است. جت هیترها دستگاه هایی هستند که جهت گرم کردن هوا در محیط های صنعتی و کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند و در انواع و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. هر کدام از انواع جت هیترها با مکانیزم های مختلفی می توانند هوای محیط را گرم کرده و آن را متعادل سازند. جت هیترهای عرضه شده توسط نیکاسان می توانند گرمای مورد نیاز در محیط های صنعتی مختلف را به خوبی تامین کرده و منجر به متعادل شدن دما در این فضاها شوند. در ادامه با ما همراه شوید که با لیست قیمت و مشخصات جت هیتر بیشتر آشنا شوید.

2

جت هیتر

به طور کلی جت هیترها جزء سیستم هایی هستند که بر اساس ایجاد گرمایش فشرده موجب گرم شدن می شوند و با استفاده از هوای محیط حرارت را به قسمت های مختلف منتقل می کنند. عمده کاربرد این سیستم ها در گلخانه ها و کارخانه ها جهت توزیع مناسب هوا است، با این حال می توان از جت هیترها در دامپروری ها، پرورش طیور و مرغداری ها نیز استفاده نمود. اساس کار این سیستم ها به این صورت است که هوای وارد شده به سیستم گرم شده و از سمت دیگر آن خارج می شود. در این سیستم های پر کاربرد یک عدد ترموستات مرکزی و یک واحد کنترل قرار داده شده است که بتواند از یک سمت هوا را به داخل سیستم کشیده و از طرف دیگر هوای گرم را به بیرون بفرستد، به این ترتیب این سیستم ها می توانند نقش اساسی را در تنظیم میزان حرارت هوای در گردش در داخل یک محیط سر بسته یا سر باز ایفا کنند.

3

جت هیترها را می توان در دو دسته مختلف جای داد. یک دسته از آن ها از نوع تابشی بوده و دیگری جت هیترهای همرفتی هستند که هر یک از آن ها کارکرد و استفاده گوناگونی دارند. حال که با مشخصات جت هیتر آشنا شدید، در ادامه به توضیح و معرفی هر کدام از انواع جت هیترهای موجود در بازار خواهیم پرداخت.

  • جت هیترهای تابشی: در این نوع از سیستم های گرمایش هوای فشرده، هر جسمی که در مقابل این سیستم قرار بگیرد گرم خواهد شد. در واقع گرمای تولید شده توسط دستگاه به طور مستقیم و به سمت روبرو منتشر می شود. شکل این نوع از سیستم ها مستطیلی بوده و بیش تر برای گرم کردن مکان های کوچک و با مساحت های کم تر مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است در تعدادی از این دستگاه ها مخزنی در داخل آن تعبیه نشده و لازم باشد که در آن ها از مخزن خارجی استفاده نمود، با این وجود در اکثر این دستگاه ها مخزن ها به شکل داخلی تعبیه شده اند.

4

  • جت هیترهای همرفتی: در این نوع جت هیترها معمولا یک مخزن سوخت وجود دارد که در قسمت پایینی آن تعبیه شده و هوای کشیده شده به داخل را گرم کرده و سپس آن را به خارج از سیستم منتقل می کند. هوای گرم پس از خروج از دستگاه به سمت بالا حرکت کرده و هوای سرد به سمت پایین کشیده خواهد شد. با این کار دمای هوا در محیط مربوطه متعادل می شود. از جت هیترهای همرفتی بیش تر برای گرم کردن فضای بزرگ و وسیع استفاده می گردد.

نوع سوخت انواع جت هیتر نیز باهم فرق می کند. برای خرید جت هیترهایی چون جت هیتر دوگانه سوز، گازسوز، برقی، نفتی، گازوئیلی به سایت نیکاسان مراجعه کنید.

5

قیمت جت هیتر

 جت هیترها در مدل ها و انواع مختلفی در بازار یافت می شوند که قیمت آن ها بر اساس برند و نوع آن ها متفاوت است. در واقع مشخصات جت هیتر فاکتوری مهم و موثر در قیمت نهایی آن خواهد بود. کارکرد اصلی تمامی این مدل ها گرم کردن فضا بوده که هر کدام این کار را به شکل های گوناگون و با کیفیت های مختلف انجام می دهند. مهم این است که شما با توجه به نیاز خود جت هیتر مورد نیازتان را از فروشگاه های معتبر نظیر نیکاسان تهیه نمایید تا از بابت عملکرد و ضمانت کارکرد دستگاه خود اطمینان کامل داشته باشید. لیست قیمت و مشخصات انواع جت هیتر در سایت نیکاسان قرار داده شده است. با مراجعه به سایت نیکاسان و اطلاع از قیمت و ویژگی هرکدام، جت هیتر مدنظر را بخرید.