به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

آموزش ارز دیجیتال یک نیاز مهم در جامعه امروزی است. چراکه شما می توانید با کمترین دردسر ممکن از طریق آن کسب درآمد دلاری را تجربه کنید. در این بخش می خواهیم کمی راجع به این موضوع صحبت کنیم و شما را با شیوه آموزش و بهترین روش یادگیری آن آشنا نماییم.

 

آموزش ارز دیجیتال را چگونه شروع کنیم؟

با توجه به وضعیت بسیار وخیم اقتصادی که ناشی از افت ارزش ریال در جامعه ما است، فراگرفتن مهارت هایی که بتواند به شما کمک کند تا درآمد دلاری داشته باشید، بسیار مهم هستند. یکی از بهترین نمونه های انجام چنین کاری، آموزش ارز دیجیتال و بازارهای مالی بین المللی است. همچنین شما می توانید از کانال سیگنال ارز دیجیتال نیز برای استفاده از بهترین فرصت ها در این مارکت ها استفاده نمایید. اما سوالی که مطرح می شود، آن است که چگونه و از کجا باید آموزش ارز دیجیتال را شروع کنیم؟

ابتدا باید بدانید منظور از معاملات ارز دیجیتال، خرید و فروش رمزارزها در صرافی ها می باشد. شما می توانید به شیوه های مختلفی این کار را انجام دهید ولی پیش از ورود به این حوزه، لازم است اطلاعات مختلفی را یاد بگیرید. همچنین می بایست با پشتیبانی یا یک منتور، در چند ماه اول معاملات را پیش ببرید. برای آنکه آموزش ارز دیجیتال را شروع کنید، می توانید از گام های زیر به ترتیب شروع به کار نمایید که عبارتند از:

  • آشنایی با مفاهیم اولیه: با تعاریف، دلایل و داده های اولیه این بازارها آشنا شوید. به عنوان مثال، اصطلاحات، پلتفرم ها و شیوه کارکردن با آنها را یاد بگیرید.

  • فراگیری مهارت های مقدماتی تا متوسط: حال شما می بایست مهارت های معامله گری را در سطح مقدماتی تا متوسطه آموزش ببینید. این کار معمولا با آموزش بحث تکنیکال و نیز فاندامنتال انجام می شود.

  • یک سبک معاملاتی را انتخاب کنید: برای ورود به سطح پیشرفته، می بایست یک سبک معاملاتی را به صورت عمیق تر پیش ببرید. به عنوان مثال می توان به پرایس اکشن، تکنیکال کلاسیک و نیز امواج الیوت اشاره کرد.

  • استراتژی خود را بسازید: شما می توانید برای آنکه سود دهی خود را تا حد خوبی تضمین کنید، یک استراتژی بسازید. این کار می تواند با استفاده از این سبک ها، اندیکاتورها، قوانینی که تاکنون به صورت تجربی انجام داده اید، مدیریت سرمایه و غیره انجام شود. پیشنهاد ما برای انجام این کار، استفاده از دوره های آموزشی و مشاوره از بزرگان این حوزه است.

برای مرحله آخر می بایست استراتژی های مختلفی را تمرین کنید و مدام آن را در دمو تمرین نمایید.

شروع آموزش ارز دیجیتال

 

بهترین منابع برای شروع آموزش ارز دیجیتال کدام است؟

برای آنکه مسیر آموزش ارز دیجیتال را برای خودتان راحت تر کنید و بهترین نتیجه را از آن بگیرید، پیشنهاد ما استفاده از منابع معتبر است. منظور از چنین تعبیری، استفاده از سورس هایی است که تمام داده های آن برمبنای علم و تجربه بوده و کمترین نقص و اشتباه را داشته باشد. اگر بخواهیم چند نمونه از این منابع را معرفی کنیم، می توان گفت:

  • کتاب های معروف: شما می توانید از کتاب هایی که توسط بزرگان این عرصه ساخته شده اند، استفاده کنید. به عنوان مثال می توان به یک ساتوشی، تحلیل تکنیکال جان مورفی، مبانی تحلیل تکنیکال جک شواگر، پرایس اکشن لنس بگز اشاره کرد.

  • دوره های انگلیسی: شما می توانید از دوره های زبان اصلی بزرگان این بازارها استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید برای یادگیری سبک پرایس اکشن از دوره های ال بروکس استفاده نمایید. همچنین دوره های بسیاری به زبان انگلیسی در پلتفرم های خارجی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال این دوره ها ممکن است هزینه دلاری سنگینی داشته باشند.

  • دوره های فارسی: شما می توانید برای آموزش ارز دیجیتال از دوره های اساتید ایرانی و فارسی استفاده کنید. به عنوان مثال، یکی از دوره های پیشنهادی ما، آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز است. مهم ترین مزیتی که این نوع دوره ها دارند، علاوه بر هزینه بسیار اقتصادی آنها، ارائه کلیه مطالب علمی و تجربی به زبان ساده از سوی مدرسان با تجربه است.

 

 

آشنایی با منابع آموزش ارز دیجیتال

 

فاکتورهای مهم برای انتخاب دوره آموزشی کدامند؟

اما برای انتخاب یک دوره مناسب جهت آموزش ارز دیجیتال به چه معیارهایی می بایست توجه کرد؟ در پاسخ به این پرسش، می توان به چند مورد مهم اشاره کرد که عبارتند از:

  • تجربه و دانش مدرساین مورد، اولین و مهم ترین چیزی است که می بایست به آن توجه کنیددوره های آموزشی ارز دیجیتال خوب، از سوی مدرسینی ارائه می شوند که در این بازارها چند سال حضور دارندتجربه و دانش بسیار خوبی کسب کرده و استراتژی های شخصی و سودساز خود را دارندبنابراین شما می توانید با آموزش آن استراتژی ها، مسیر آنها را در مدت زمان کوتاهی طی کنید.

  • پشتیبانیهمانطور که از همان ابتدای مقاله نیز به این موضوع اشاره کردیم، یک دوره آموزشی ارز دیجیتال خوب باید پشتیبانی داشته باشدبه این نکته توجه کنید معامله گری چیزی نیست که بتوانید بدون کسب تجربه، از دست دادن پول و یا حتی کال مارجین شدن به آن مسلط شویدنقش یک پشتیبان یا منتور آن است که می تواند تا حد خوبی از ضررهای سنگین شما در اوایل کار جلوگیری کند.

  • جامع و کامل بودندوره های آموزشی در این زمینه می بایست کامل و جامع بوده و از صفر شروع شوندچراکه مطالب بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند و نیز در طول دوره، اصطلاحات و نحوه کار با پلتفرم های مختلف آن به صورت مداوم تکرار می شود.

  • استراتژیدر بهترین حالت، دوره های آموزشی که تهیه می کنید، می بایست استراتژی هایی با وین ریت بالا را به شما آموزش دهندبنابراین شما می توانید از این استراتژی ها استفاده کرده و یا از دانش آن برای ارتقا استراتژی خود و ایده گرفتن از آنها استفاده نمایید.

 

معرفی دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسین پیشتاز

پیدا کردن یک دوره آموزش ارز دیجیتال آن هم به زبان فارسی بسیار سخت استچراکه افرادی در این حوزه به عنوان مدرس حضور دارند که ممکن است به صورت آکادمیک و حتی تجربی نیز دانش معامله گری را نداشته باشندبرای آنکه شما از سردرگمی انتخاب یک دوره خوب رها شوید، ما به شما دوره آموزشی مدرسین پیشتاز را پیشنهاد می کنیماما دلایل انتخاب این دوره توسط ما چیست؟

  • این دوره دارای آپدیت مادام العمر استبدین معنا که با ارتقا دانش مدرس و یا کسب تجربیات بیشتر، چکیده این مطالب به دانش پذیران ارائه می گردد.

  • شما می توانید از یک تیم پشتیبانی حرفه ای برای پاسخگویی به سوالات خود در این دوره استفاده کنید.

  • همچنین برای این دوره، مدرک فنی و حرفه ای نیز درنظر گرفته شده و مطالب آن به صورت استاندارد و مطابق با شیوه های استاندارد آموزشی ارائه می شوند.

  • دوره به صورت کامل و از صفر آموزش ها را شروع می کند و شما را با سه سبک تحلیلی تکنیکال، فاندامنتال و نیز پرایس اکشن نیز آشنا خواهد کرد.

آشنایی با دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسین پیشتاز

 

معرفی خدمات دوره آموزشی ارز دیجیتال مدرسین پیشتاز

مجموعه مدرسین پیشتاز، به عنوان یک پلتفرم مهارت آموزی در زمینه های مختلف فعالیت می کند که از اساتید مجرب و حرفه ای برای تدریس دوره های آن استفاده شده است. از دیگر خدمات و دوره هایی که در کنار آموزش ارز دیجیتال در این پلتفرم ارائه شده اند، می توان گفت:

  • ارائه کانال سیگنال ارز دیجیتال،

  • دوره آموزشی فارکس،

  • دوره آموزش پرایس اکشن،

  • دوره آموزشی بورس،

  • دوره آموزشی پیشرفته ارز دیجیتال،

  • دوره آموزشی متاورس،

  • دوره آموزشی ساخت ارز دیجیتال،

  • دوره آموزشی مدیریت سرمایه.