به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

احتمالا تاکنون متوجه شده اید که مواد شیمیایی دارای حساسیت بالایی هستند به همین علت نگهداری و فروش آن ها در هر فروشگاهی امکان پذیر نیست و اکثرا افراد در مرحله اول به دنبال بهتربن مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران پایتخت ایران هستند.یکی از مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران بطور مثال ناصر خسرو میباشد.

مراکز فروش مواد شیمیایی تخصصی برای موسسات تحقیقاتی باید بتوانند شرایط لازم را برای نگهداری آن ها را فراهم کنند. همچنین تأمین این مواد از مراکز معتبر نیز شرط دیگری است که شناخت آن مراکز جهت انتخاب آنها حائز اهمیت میباشد.

 

پارامترهای مهم در انتخاب مراکز معتبر فروش مواد شیمیایی

مراکز فروش مواد آزمایشگاهی کم نیستند ولی باید از مراکزی خرید کنید که بتوانند کیفیت مورد نظر را برای شما فراهم کنند. فروش مواد شیمیایی چندان هم کار راحتی نیست؛ زیرا همانطور که گفته شد برخی از آنها ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنند. به عنوان مثال اسیدهای قوی حتی اگر به مقدار کم روی پوست بدن ریخته شوند ایجاد سوختگی شدید می کنند. همچنین شرایط دمایی نگهداری مواد از اهمیت بسزایی برخوردار میباشد. از این رو مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران باید بتواند برگه اطلاعات ایمنی کلیه مواد را در اختیار مشتریان قرار دهد و توضیحات و آموزش های مناسب را ارائه نماید.

 

برخی از مواد شیمیایی ممنوعیت فروش دارند و فقط به مراکز مخصوص ارائه می شوند. از این رو یکی از نکاتی که معتبرترین مراکز فروش مواد آزمایشگاهی شیمیایی باید به خوبی رعایت کنند، مجوز فروش برای برخی از محصولات است. هنگام خرید این مواد شیمیایی خاص توسط مشتری باید مدارک لازم جهت استفاده مجاز ارائه شود.

 

مواد شیمیایی که برای آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای درجه خلوص و گرید مناسبی باشد. علاوه بر این درجه خلوصی که روی ظرف حاوی مواد نوشته شده است، باید کاملا واقعی باشد. گاهی اوقات یک پی پی ام کاهش یا افزایش غلظت باعث می شود تا آزمایش های حساس در مراکز تحقیقاتی دارای خطایی زیاد شوند که از نظر پژوهشگر پنهان می ماند. از این رو خرید و فروش مواد شیمیایی باید در مراکزی صورت گیرد که اعتبار بالایی دارند و می توان به محصولاتی که ارائه می دهند اعتماد کامل داشت.

2

مشتریان مواد شیمیایی گرید آزمایشگاهی چه کسانی هستند

آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه ها و مراکز علمی و موسسات تحقیقاتی بیشترین مشتریان مواد شیمیایی آزمایشگاهی را تشکیل می دهند. مواد شیمیایی برای گرایش های مختلف رشته های شیمی، زیست شناسی، مواد، و ... مورد نیاز هستند. همچنین در مقاطع بالاتر مانند دکترا و کارشناسی ارشد به مواد شیمیایی خاص تری برای انجام آزمایش های تخصصی نیاز است که در مراکز معتبر فروش این مواد نیز قابل دسترسی هستند.

مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای خرید مواد شیمیایی در تهران از بهترین و معتبرترین برندهای خارجی، خرید از نمایندگی های معتبر این برندها است. یکی از شناخته شده ترین و با سابقه ترین شرکت های نمایندگی برند سیگما آلدریچ، شرکت دایا اکسیر است. این شرکت برای فروش جزئی مواد شیمیایی دارای سایت معتبر و تایید شده است که با ورود به سایت این شرکت، مشاهده عکس ها و توضیحات محصولات و تماس با کارشناسان، می توانید خریدی راحت و هوشمندانه داشته باشید.

 

 مشتریان مواد شیمیایی صنعتی چه کسانی هستند

عمده مشتریان مواد شیمیایی در صنعت تولید کارخانجات و کارگاه های اطراف مراکز شهری میباشند که از جمله آنها میتوان به صنایع آرایشی و بهداشتی، نفت و پتروشیمی، کودهای شیمیایی، رنگ و رزین، داروسازی و ... اشاره نمود. لازم به ذکر است یکی از مواد پرمصرف در صنایع ذکر شده بافر میباشد که انواع بافرها با پی اچ های مختلف در مرکز فروش مواد شیمیایی دایا اکسیر موجود میباشد.

3

 

مرکز فروش مواد شیمیایی دایا اکسیر

مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران به شما این امکان را می دهد که در اسرع وقت محصولات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را در هر رده ای که باشند تهیه کنید. یکی از مراکز با سابقه در تهران که با داشتن نمایندگی های شرکت معتبر سالها مشغول ارائه خدمت می باشد، شرکت دایا اکسیر است که برندهای برتر مانند سیگما آلدریچ و مرک را در سبد کالایی خود دارد. دایا اکسیر بهترین محصولات را با درجه خلوص بالا وارد کشور می کند و امکان واردات آن را بر اساس استانداردهای لازم فراهم می کند. مشاوران حرفه ای که در این شرکت فعالیت می کنند به شما این امکان را می دهند تا بتوانید مشاوره های لازم را در زمینه خرید محصولات مختلف دریافت کنید.

 

ارتباط با دایا اکسیر

خریداران محترم می توانند جهت استعلام قیمت محصولات سیگما آلدریچ و سفارش ماده یا کالای موردنظر از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایند.

 

شماره تماس 02122327043

تلگرام @dayaexir

واتساپ  09017777023