به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

چه زمانی به وکیل خانواده در شهر ری نیاز داریم؟

 

انتخاب وکیل در شهر ری باتوجه به افزایش تعداد وکلا در این شهر موجب دشواری انتخاب برای برخی از افراد شده است. در این مواقع لازم است که معیار مناسبی برای انتخاب وکیل در نظر داشته باشید تا وکیل مناسبی برای پرونده خود انتخاب کنید. برگزیدن وکیل مناسب در پرونده های خانواده موجب می شود تا نتیجه مطلوب را در دادگاه به دست بیاورید.

 

گاهی اوقات مشکلاتی در اخانواده و میان اعضای آن به وجود می آید که مهم است به صورت صحیح بررسی شود. اکثر افراد در شهر ری برای حل مسائل خانودگی خود همچون درخواست طلاق، مطالبه مهریه، حضانت و قرار ملاقات فرزند، دریافت نفقه، دعاوی مرتبط با ارث و میراث و انحصار وراثت و ... به دنبال وکیلی متخصص می باشند. بهترین وکیل خانواده در شهر ری، فردی است که دانش حقوقی و تجربه لازم برای وکالت و رسیدگی به چنین پرونده هایی را دارشته باشد و باتوجه به اطلاعات به روزی که از قوانین و مقرارت مرتبط با این حوزه دارد، بهترین نتیجه را برای شما کسب می کند

 

افراد خبره در حوزه حقوق توصیه می کنند که در زمان مناسبی به وکیل مراجعه کنید تا رسیدگی صحیح و قانونی به پرونده از اوایل جلسات دادگاه آغاز شود، زیرا هرگونه دفاع اشتباه شما در نتیجه عدم آگاهی از قوانین و مقررات ممکن است به ضرر شما تمام شده و جبران آن نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی داشته باشد.

در انتخاب وکیل خانواده خبره در شهر ری به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

شهرت وکیل یکی از نکات مهم در یافت وکیل خبره و متخصص در شهر ری است. وکلایی که در یک شهر مشهور هستند، معمولا موفقیت های بسیاری در پرونده های موکلین خود به دست آورده اند و شهرت آنها ناشی از موفقیت و کسب نتیجه مطلوب موکل در دادگاه و محاکم قضایی می باشد.

 

توجه داشته باشید که تخصص وکیل خانواده در شهر ری، روی پرونده شما تاثیر بسیاری دارد. وکلای پایه یک دادگستری بعد از چند سال فعالیت در حرفه وکالت به این تیجه می رسند که در یک زمینه از مسائل حقوقی توانایی بیشتری دارند و بهتر می توانند از حقوق موکل خود دفاع کنند. توانمندی های وکیل شهر ری در پرونده های خانواده، موجب می شود تا به صورت تخصصی به این حوزه بپردازد و انواع پرونده در حوزه های دعاوی خانواده را بررسی نماید.

 

برای انتخاب وکیل خانواده خوب در شهر ری، لازم است که جلسه ای را برای مشاوره با وکیل تنظیم نمایید تا در این جلسه مشاوره حضوری، با صحبت هایی که با وکیل خواهید داشت با توانایی و مهارت وکیل در حل پرونده خود آشنا شوید.

 

دقت داشته باشید در جلسه مشاوره به فن بیان، اخلاق و مهارت های ارتباطی وکیل دقت کنید چرا که بسرا مهم است وکیل از فن بیانی و قدرت کلامی بالا برخوردار باشد تا در جلسات دادگاه دفاع لازم را از موکل خویش انجام دهد.

 

میزان حق الوکاله وکیل خانواده در شهر ری چقدر است؟

 

شاید این سوال بسیاری از شما باشد که وکیل خانواده در شهر ری چه میزان حق الوکاله دریافت می کند؟ وکیل خانواده در مقابل کاری که برای پرونده موکل انجام خواهد داد مبلغی را به عنوان دستمزد و حق والوکاله تعیین کرده و مبلغ آن را در جلسه مشاوره و عقد قرارداد به موکل اعلام می کند.

 

میزان حق الوکاله وکیل خانواده در شهر ری به صورت توافقی است و این مبلغ میان وکیل و موکل به توافق می رسد. طبق توافقاتی که طرفیت در جلسه مشاوره انجام می دهند، مبلغی از هزینه وکیل در ابتدا پرداخته می شود. الباقی در انتهای پروسه پرونده و یا در اواسط پیگیری آن به وکیل پرداخته می شود.

 

دقت کنید که بعد از تعیین مبلغ حق الوکاله، میزان آن توسط وکیل در قرارداد وکالت درج گردد و ذکر شود که مبلغ تعیین شده بابت انجام چه کاری است و وکیل در ازای این مبلغ چه خدماتی به موکل خود ارائه خواهد داد. انجام این کار از بروز اختلافات بعدی که امکان دارد میان وکیل و موکل در انجام کار و مبلغ دریافتی به وجود بیاید، جلوگیری می کند.

مهم ترین وظایف وکیل خانواده در شهر ری

 

همانطور که می دانید، بیشتر فعالیت های وکیل خانواده در زمینه دعاوی مرتبط با طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فرزند و ... و یا دعاوی مرتبط با ارث و میراث است. لذا در ابتدا وکیل خانواده وظیفه دارد صلح و آشنی را میان طرفین دعوی برقرار سازد.

 

وظیفه وکیل خانواده در مواقعی که زوجین تصمیم به جدایی گرفته اند، این است تا با در نظر گرفتن حق و حقوق افراد، در مراجع قضایی دفاع لازم را از آنها به عمل آورد و تلاش کند ککه موکل خود به تمامی حقوق قانونی خود دست یابد.

 

وظیفه دیگر وکیل خانواده، مطلع کردن موکل خود از پیشرفت پرونده و روند پیگیری آن در دادگاه است. باتوجه به اینکه در صورت وجود وکیل، افراد تمایلی به حضور در دادگاه ندارند، مهم است که توسط وکیل از زوایای پیشرفت پرونده خود مطلع شوند.

 

کلام آخر

 

اگر دچار دعاوی خانواده شده اید و قصد دارید با اعطای وکالت به وکیلی متخصص، نتیجه مثبتی را در دادگاه کسب کنید، بهترین کار مراجعه به وکیل خانواده متخصص است. وکیل خانواده در شهر ری با دانش حقوقی بالا و تجربه ای که از وکالت در پرونده های پیشین به دست آورده است، پرونده شما را به صورت دقیق بررسی نموده و بهترین راه حل برای کسب موفقیت در دادگاه را پیشنهاد می دهد. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، امیدوارم مطالب گفته شده برای تام مفید باشد و وکیلی خبره برای وکالت پرونده خود انتخاب کنید.