به گزارش پایگاه خبری نشان :

در بازار داخلی و خارجی مدل‌های زیادی سماور برقی وجود دارند، اما انتخاب بهترین سماور برقی به نیاز شخصی و کاربری شما بستگی دارد. پارس خزر، Hyundai، ال جی و ... بعضی از برندهای محبوب سماور برقی در بازار ایران هستند. علاوه بر برند، قابلیت‌های سماور و کیفیت ساخت آن نیز در انتخاب کاربران بسیار تاثیرگذار است. انتخاب سماور برقی که باکیفیت باشد و قابلیت تعمیر داشته باشد، می‌تواند از خرید مجدد جلوگیری کرده و صرفه‌جویی در هزینه‌های پرداختی شما را به دنبال داشته باشد. چنانچه سماور شما مشکلی پیدا کرد باید برای تعمیر سماور برقی از تعمیرکاران با تجربه و متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا آسیب‌های دستگاه بیشتر نشود.

بررسی مدل‌های مختلف سماور برقی

در بازار بسیاری از مارک‌های معتبر و باکیفیت برای تولید سماور برقی وجود دارند. بهترین برند سماور برقی نیز با توجه به نیاز کاربر انتخاب می‌شود. Panasonic، Breville، میگل، کرکماز، پلان، بوش و ... بعضی از مارک‌های محبوب سماور برقی در بازار ایران و جهان هستند.

این مارک‌ها به‌دلیل طراحی و تولید سماورهای برقی باکیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع، در بین کاربران محبوب شده‌اند. برندهایی مانند، پارس خزر، عرشیا، سیماران، ناسا الکتریک و... نیز در بازار ایران شناخته شده، هستند. اما در صورتی‌که قصد خرید سماوربرقی جدید را دارید، برای انتخاب بهترین مارک سماور برقی باید به نیاز خود و قابلیت‌های مدنظرتان در مورد سماور توجه و سپس برند دلخواه را انتخاب کنید.

 در این قسمت دو مدل سماوربرقی پرفروش و محبوب را بین کاربران بررسی کرده‌ایم.

مدل

سماور برقی میگل مدل GTS 302 ا GTS 302

سماور برقی کرکماز مدل A841-01

نوع دستگاه

سماور برقی

سماور برقی

نوع گرمایش

المنت حرارتی مخفی

المنت

جنس قوری

شیشه ای

استیل

توان مصرفی

1500 وات

2000 وات

 

لیست ویژگی‌های مهم برای خرید بهترین سماور برقی

فرقی ندارد که دنبال بهترین مارک سماور برقی هستید یا بهترین مدل، باید برای انتخاب هوشمندانه در این زمینه به نکات زیر دقت کنید:

انتخاب نوع سماور برقی

سماور برقی در مدل‌های مختلف تولید می‌شود که هرکدام مزایا و معایبی دارند بهتر است با انواع آنها آشنا باشید و بر اساس استفاده خود یکی را انتخاب کنید تا در زمان خرید، سردرگم نباشید.

  • سماور برقی با قوری: این مدل اغلب برای منازل و محیط‌های خانگی استفاده می‌شود. این مدل سماور برقی علاوه بر خود قوری، جزئیاتی مانند دمای موردنظر، نمایشگر دیجیتالی، تایمر و ... را دارا هستند.
  • سماور برقی بدون قوری: این مدل اغلب برای مصارف صنعتی، کافه، رستوران، هتل و محیط‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سماورها می‌تواند حجم بیشتری از آب را در مقایسه با سماورهای با قوری نگهداری کند. برخی از این مدل‌ها دارای قابلیت تنظیم دما و مانیتورینگ دمای آب هستند.

ظرفیت مناسب خود را تعیین کنید

 قبل از خریدن سماور برقی باید مطمئن شوید که ظرفیت آن مناسب نیاز شما باشد. برای مثال، اگر تعداد افرادی که قصد استفاده از سماور را دارند زیاد نیست می‌توانید از سماور برقی‌های زیر 5 لیتر و اگر تعداد افراد زیاد است از سماورهای تا 10 لیتر یا حتی بیشتر استفاده کنید.

سماور برقی از چه جنسی ساخته شده است

سماورهای برقی اغلب از جنس پلاستیک یا فلزی هستند. سماورهای فلزی مقاومت بیشتری نسبت به ضربه و حرارت دارند، اما سماورهای پلاستیکی بسیار سبکتر بوده و قیمت کمتری دارند.

66

آیا سماور برقی قابلیت تنظیم دما دارد؟

برای استفاده بهینه از سماور برقی، خرید یک سماور با قابلیت تنظیم دما می‌تواند مفید باشد. زیرا با این قابلیت می توانید دمای آب را در اندازه دلخواه خود تنظیم کنید.

قیمت سماور برقی چقدر است؟

قیمت بالاتر همیشه به معنای کیفیت بالاتر نیست؛ بلکه گاهی اوقات ممکن است برندهای معروف برای نام تجاری خود، قیمت بالایی را اعمال کنند. بنابراین، بازار را به خوبی بررسی کنید و محصولی را با بهترین عملکرد و قیمت مناسب انتخاب کنید.

برند دلخواه خود را انتخاب کنید

برندهای مختلف ممکن است کیفیت و عملکرد متفاوتی داشته باشند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای خرید سماور برقی، برندهای مختلف را بررسی کنید و با قابلیت‌ها و مزایای آنها مانند مدت زمان گارانتی، موجود بودن قطعات در بازار، امکان تعمیر قطعات و ... آشنا شده و بهترین برند را انتخاب کنید.

در ادامه ما چند مورد از بهترین مارک سماور برقی را همراه با ویژگی‌هایشان به شما معرفی کرده‌ایم.

لیست بهترین برند سماور برقی از دیدگاه کاربران

در ادامه با برخی از برندهایی که بیشترین نظرات مثبت را از سمت کاربران جذب کرده به شما معرفی می‌کنیم.

بوش

برند بوش یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید سماور برقی است. سماورهای برقی بوش با قابلیت‌های مختلفی مانند طراحی شیک، قدرت گرمایشی و نگهداری دما زیاد، کارایی بالا، صرفه جویی در زمان و انرژی، همراه با تکنولوژی پیشرفته، به بازار عرضه می‌شوند. این سماورها دارای ویژگی‌هایی مانند ظرفیت مختلفی از ۱٫۵ تا ۸ لیتر، تکنولوژی سیستم حفاظت از گرمای بالا، قابلیت تنظیم دما و حجم آب، قابلیت خاموش شدن خودکار و دستگیره‌هایی برای جابجایی آسان هستند. سماورهای برقی بوش با طراحی‌های متنوع و جذابی که دارند برای منازل، دفاتر و سایر محیط‌ها، کاربردی به حساب می‌آیند.

666

کرکماز

برند کرکماز نیز یکی از برندهای معروف در زمینه تولید سماورهای برقی است. سماورهای برقی کرکماز با طراحی شیک و جذاب، با قابلیت‌های مختلفی مانند قدرت گرمایشی و نگهداری دما، صرفه جویی در زمان و انرژی، قابلیت تنظیم دما و حجم آب، به بازار عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های سماور برقی کرکماز می‌توان به دستگیره‌های جابجایی آسان، تکنولوژی سیستم حفاظت از گرمای بالا و قابلیت خاموش شدن خودکار اشاره کرد. همچنین، این سماورها با ظرفیت‌های مختلفی از جمله ۱٫۵ تا ۵ لیتر در بازار موجود هستند.

پارس خزر

سماورهای این برند با ظاهر زیبا و کیفیت ساخت بالا، در بازار به فروش می‌رسند. سماورهای برقی پارس خزر از قابلیت‌هایی مانند تنظیم دما، حفظ دمای آب، قطع خودکار بعد از رسیدن به دمای مورد نظر و ... برخوردار هستند. همچنین این سماورها از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند که بسیار مقاوم و بادوام هستند. البته قبل از خرید سماور باید توجه داشته باشید که مدل درستی را انتخاب کرده باشید و به ظرفیت محصول توجه کنید.

سماور برقی یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه هاست که برای تهیه چای و دمنوش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بازار ایران و خارج از ایران، محصولات متعددی در حوزه سماور برقی عرضه می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی هستند. با توجه به اینکه در بازار سماور برقی در ایران و خارج از ایران برندهای زیادی فعالیت می‌کنند، انتخاب بهترین سماور برقی ایرانی و خارجی بازار می‌تواند با توجه به سلیقه شما متفاوت باشد.