به گزارش پایگاه خبری نشان :

کلینیک دکتر شفیعی یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران است که توانسته در چند سال اخیر، توجه متقاضیان را به سمت خود جلب کند.

حقیقتاً این روز ها یافتن یک کلینیک تخصصی برای امور دندانپزشکی؛ جزو چالش هایی است که اغلب متقاضیان با آن درگیر هستند. در واقع آن ها نمی توانند یک مرکز کاملا تخصصی و ایده آل را بیابند که تمام نیاز های آن ها را پوشش دهد.

اگرچه این موضوع در بیشتر نقاط پایتخت به چشم می خورد، اما در شرق تهران بیش از پیش پر رنگ بود. راه اندازی کلینیک دندانپزشکی دکتر شفیعی در شرق تهران همان راهکاری بود که توانست این مشکل را پوشش دهد.

در واقع این مرکز توانسته تمام نیاز های بیماران را به خوبی پوشش داده و طیف زیادی از خدمات را ارائه دهد.

خدمات مربوط به ایمپلنت ، امکان انجام جراحی با بیهوشی، قیمت های مناسب، کارکنان متخصص و... تنها گوشه ای از برتری های این کلینیک نسبت به همتایانش است که موجب شده تا بیش از پیش در کانون توجه ها قرار گیرد.

همچنین دندانپزشکی شبانه روزی دکتر شفیعی در شرق تهران بصورت شبانه روزی خدمات دندانپزشکی را ارائه می دهد.

ما در ادامه این مقاله ، مرور واضحی بر روی آن خواهیم داشت تا شما هم دلیل این حجم از توجه ها را بهتر بدانید.

7

 

معرفی دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران دکتر شفیعی

 

کلینیک دندانپزشکی دکتر شفیعی یکی از پیشرفته ترین کلینیک های دندانپزشکی می باشد که اخیرا در شرق تهران افتتاح شده است.

این مرکز در خیابان رسالت و بعد از چهارراه سرسبز بین مدائن و مهر واقع شده و پلاک آن 492 است. به همین جهت آدرس آن ساده بوده و می توان به سادگی آن را یافت.

افزون بر این موارد، دسترسی به آن به وسیله خودروهای شخصی و عمومی راحت است.

البته آن چیزی که باعث جذابیت این کلینیک می شود، وجود متخصصان با تجربه و حرفه ای است که در این کلینیک گرد هم آمده اند.

به نحوی که در آن دندانپزشک عمومی، جراح، متخصص ارتودنسی، جراح فک و صورت، متخصص کاشت دندان و… وجود دارد. همین عامل باعث می شود تا قادر به پوشش دادن هر نوع نیازی باشد.

افزون بر این موارد، امکانات و تجهیزات بسیار کارآمدی هم در آن وجود دارد که همگی آنها می توانند به بهبود بهتر نیاز های شا کمک کنند.

برای مثال در این مرکز، امکانات تخصصی برای بیهوشی بیماران وجود دارد که مشابه آن در کمتر مرکزی به چشم می خورد.

 

77

 

 دندانپزشکی دکتر شفیعی در تهران و خدمات آن

 

خدمات ارائه شده توسط یک مرکز، جزو مهمترین فاکتور هایی است که می تواند آن را بیش از پیش در صدر انتخاب های افراد قرار دهد.

در واقع هر اندازه که طیف خدمات ارائه شده در یک مرکز بیشتر باشد، می توان دریافت که می تواند گزینه بهتری برای مراجعین باشد.

در واقع زمانی که یک بیمار وارد مرکزی می شود، ممکن است چند مشکل مختلف داشته باشد. به همین جهت است که تنوع در خدمات، باعث می شود تا از مراجعه به مراکز دیگر بی نیاز باشد.

ما در ادامه برخی از خدمات دندانپزشکی شبانه روزی دکتر شفیعی در تهران را خدمت شما ذکر کرده ایم تا بهتر دلیل این برتری را بدانید.

 

ایمپلنت دندان: ایمپلنت دندان را می توان به عنوان یکی از پرتقاضاترین درخواست هایی دانست که این روزها تعداد بسیار زیادی از مردم جامعه به آن نیاز دارند.

اما یافتن یک تیم متخصص برای انجام آن ، اندکی دشوار است. مرکز دکتر شفیعی نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند بهترین متخصصان را برای انجام این امر استخدام کند.

 

ارتودنسی: مرکز دندانپزشکی دکتر شفیعی ، دارای تیمی متخصص و باتجربه است که می تواند خدمات ارتودنسی، ایجاد طرح لبخند و… را برای بزرگسالان و کودکان انجام دهد.

 

جراحی های دهان و دندان: جراحی های مربوط به دهان و دندان یکی از دشوارترین اموری است که حساسیت بسیار بالایی دارد.

به گونه ای که اگر توسط یک متخصص انجام نشود، به احتمال زیاد مشکلات و عوارض بسیار زیادی را به دنبال خود می آورد.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران دکتر شفیعی ، دارای یک تیم متخصص و باتجربه است که می تواند نیاز های مربوط به جراحی دندانپزشکی شما را در سریع ترین و البته بهترین شکل  ممکن برطرف کند.

 

درمان دهان و دندان با لیزر: یکی از شاخص ترین موضوعاتی که باعث می شود تا مرکز دکتر شفیعی نسبت به اغلب همتایانش متمایز باشد، داشتن لیزر ویژه برای جراحی های دهان و دندان است.

این لیزر می تواند در درمان مشکلات مربوط به لثه ، کاربرد بسیار مثبتی داشته باشد. همین فاکتور هم موجب می شود تا اغلب بیماران، استفاده از آن را ترجیح دهند.

 

درمان مشکلات ریشه دندان: ریشه دندان می تواند مشکلات بسیار مختلفی داشته باشد که عموما درمان های پیچیده ای را می طلبد.

متاسفانه عدم آگاهی از آن ها باعث می شود تا بیماران درگیر عوارض بسیار بیشتری شده و در دراز مدت هم مشکلاتشان بیشتر شود.

کلینیک دکتر شفیعی می تواند به لطف تیم تخصصی خود، تمام نیاز های مربوط به این مشکلات را در سریع ترین زمان ممکن بر طرف سازد.

 

 

 

مزایای دندانپزشکی شبانه روزی در شرق تهران

 

ارائه خدمات متنوع، تنها گوشه ای از مزایای دندانپزشکی دکتر شفیعی در شرق تهران است. این مرکز علاوه بر آن ، مزیت ها و نقاط قوت بسیار زیادی دارد که باعث می شود تا نسبت به همتایانش متمایز باشد.

داشتن امکانات پیشرفته یکی از این مزیت ها است که می تواند آن را محبوب تر سازد.

در واقع این مرکز تجهیزات ویژه و کارآمدی نظیر لیزر تخصصی برای جراحی های مربوط به لثه را دارد. این لیزر جزو کارآمدترین تجهیزاتی است که عموما در مراکز دیگر به چشم نمی خورد.

داشتن اتاق و تجهیزات ویژه برای بیهوشی های مربوط به جراحی های دندانپزشکی هم موضوع دیگری است که باعث می شود تا این کلینیک به عنوان یکی از پیشرفته ترین مراکز در شرق تهران شناخته شود.

داشتن تیم های متخصص و با تجربه هم از دیگر مزیت هایی است که این مرکز را به صدر انتخاب های افراد می رساند.

در واقع این کلینیک سعی داشته تا بهترین و البته باتجربه ترین متخصصان را برای فرایند درمان بیماران خود استخدام کند. همین عامل هم باعث می شود تا به سادگی در صدر انتخاب ها قرار گیرد.

قیمت های استثنایی و البته قابلیت مشاوره رایگان ، دو مزیت دیگری هستند که مرکز ایمپلنت شرق تهران و دندانپزشکی شبانه روزی دکتر شفیعی در شرق تهران را ایده آل تر کرده اند.

در واقع این مرکز سعی کرده تا بهترین و البته منصفانه ترین قیمت ها را برای بیماران خود تعیین کند. از طرفی دیگر تمامی افراد می توانند قبل از مراجعه به آن ، به صورت رایگان با مشاورین این مرکز گفتگو کرده و طرح درمانی دریافت کنند.

ترکیب کلی این مزیت ها در کنار همدیگر باعث شده تا کلینیک دکتر شفیعی ، یک گزینه بسیار منحصر به فرد برای امورات درمانی در حوزه دندانپزشکی باشد.

برای مشاهده دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران و مرکز ایمپلنت دکتر شفیعی می توانید به این صفحه مراجعه کنید. https://www.drshafiei.com/

 

سخن آخر

 

این روزها تعداد کلینیک های تخصصی در حوزه دندانپزشکی افزایش یافته است. با این حال کمتر مرکزی را می توان یافت که بتواند خدمات جامعی را با کمک تجهیزات پیشرفته و البته متخصصان کارآمد ارائه دهد.

کلینیک دندانپزشکی دکتر شفیعی در شرق تهران همان مرکزی است که توانسته این سه مزیت را در کنار همدیگر قرار دهد. در واقع این مرکز خدمات تخصصی ویژه ای را در حوزه دندانپزشکی ارائه می دهد.

از طرفی دیگر قیمت های بسیار مناسبی دارد که آن را در شرایط اقتصادی فعلی، ایده آل تر می کند. افزون بر این موارد، کلینیک مذکور سعی داشته تا امکان مشاوره رایگان را برای بیماران خود ممکن کند.

بدین ترتیب می توانید قبل از مراجعه، توصیه های درمانی لازم را دریافت کرده و در زمان خود صرفه جویی کنید.

لذا اگر شما هم نیازمند خدمات تخصصی دندانپزشکی با قیمت مناسب هستید، می توانید هم اکنون به وبسایت این کلینیک مراجعه فرمایید.