به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهمترین اخبار امروز مربوط به بازیگزان به شرح زیر است:

 

 شوهر واقعی ترانه علیدوستی کیست؟+عکس

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . ترانه علیدوستی با علی منصور   ازدواج کرد . ترانه علیدوستی صاحب یک دختر به نام حنا است. ترانه علیدوستی در دوران دبیرستان رشته علوم تجربی را خوانده و در آن زمان در کلاس های بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد.ترانه علیدوستی برای بازی در فیلم (من ترانه...) جایزهٔ سیمرغ بلورین بیستمین جشنوارهٔ فیلم فجر، جایزهٔ نخل زرین از سومین جشنوارهٔ اجتماعی آبادان، جایزهٔ منتقدین و نویسندگان سینمای ایران و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن از پنجاه و پنجمین جشنوارهٔ فیلم لوکارنو (سوئیس) را دریافت کرد.

 

مهاجرت مجری شبکه دو؟+عکس

مجری سابق شبکه دو که در برنامه «عصر خانواده» فعالیت داشته است به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر در صداوسیما به عنوان مجری حاضر نخواهد بود.

شیرین صمدیشیرین صمدی مجری سابق شبکه دو که در برنامه «عصر خانواده» فعالیت داشته است شب گذشته ۲۳ تیرماه با انتشار پستی بدون حجاب به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر در صداوسیما به عنوان مجری حاضر نخواهد بود.

حال او در اولین موضع رسمی اش پس از این اقدام اعلام کرد: دو سال و نیم پیش تصمیم گرفتم اجرای هیچ برنامه ای در صداوسیما را نپذیرم البته همچنان نویسندگی و کارگردانی را ادامه می دادم اما اجرای برنامه ها دیگر از حوصله من خارج بود و پیشنهادها را نپذیرفتم. خاتمه دادن به کارم در ابتدا برای من ریسک بود اما این ریسک را پذیرفتم چون دوست نداشتم ادامه بدهم.

 

 

 الان مدت هاست که در صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام با عقاید خودم ظاهر می شوم و اگر کسی دنبال کننده من باشد متوجه می‌شود که موازین من در عکس ها شاید خیلی مطابق با موازین صداوسیما نباشد، بنابراین هر شخصی متوجه می‌شود که من قرار نیست دیگر در تلویزیون کار کنم اما از آنجایی که همچنان از من سوال می‌شود که چه زمانی به تلویزیون برمی گردی یا ممنوع التصویر هستی.

او که سابقه بازیگری هم در کارنامه اش دارد در پایان این گفتگو و در پاسخ به اینکه می خواهد مهاجرت کند، گفت: قصد مهاجرت ندارم و دیگر به بازیگری هم فکر نمی کنم. درحال حاضر تا آنجایی که بتوانم سوادم را در زمینه های دیگر بالا می برم. الان مدیر خلاقیت یک مجموعه خوب و مشاور یک مجموعه دیگر هستم اما درباره آینده ای که پیش رو هست شاید فقط بتوانم بگویم که احتمالا زندگی در سفر را انتخاب می کنم و مدام در عبور و گذشت هستم. یا از شهر می‌روم و به یک روستا نقل مکان می کنم تا آرامش داشته باشم و خودم باشم و خوشحال باشم.

 

پسر پژمان جمشیدی بازیگر می‌شود + عکس

بازیگر کودک سریال «نون. خ» که بازی در فصل دوم سریال «زیرخاکی» را نیز تجربه کرده است از علاقه اش به بازیگری گفت.

زیر خاکی

در سال های اخیر بارها شاهد حضور بازیگران کودک و نوجوان در آثار مختلف بوده ایم که هر یک یا در دنیای بازیگری ماندگار شدند یا  بعد از عبور از سن کودکی و نوجوانی این عرصه را رها کردند و در حوزه های دیگری فعالیت داشتند.

تغییرات فیزیکی در چهره و البته تغیرات روحی و روانی از عوامل موثر در تغییر مسیر زندگی بازیگران کودک و نوجوان محسوب می شود محمدرضا زادخشنود بازیگر کودک سریال «نون. خ» در گفت و گو با خبرگزاری برنا از علاقه اش به دنیای بازیگری می گوید : محمدرضا زادخشنود که اخیرا جلوی دوربین سعید آقاخانی رفته است می گوید وقتی که از علاقه ام به بازیگری با پدر و مادرم صحبت کردم آن ها در این مسیر بسیار کمکم کردند و برای  مشورت با افراد با تجربه مرا به چند دفتر فیلمسازی بردند تا هم مشخص شود که استعداد این کار را دارم یا خیر و هم بدانم برای رسیدن به موفقیت در دنیای بازیگری چه مسیری را باید بروم.

بازیگر کودک سریال «زیرخاکی» می گوید: متوجه شده ام که برای رسیدن به هدفم در بازیگری باید در این رشته درس بخوانم و کتاب های زیادی را نیز مطالعه کنم . من فهمیده ام که این حرفه بسیار سخت و مشکل است و برای رسیدن به یک نقش خوب و کار کردن با کارگردان های معروف خیلی باید تلاش کرد.

محمدرضا زادخشنود می گوید : وقتی که سر صحنه سریال های «زیرخاکی» و «نون.خ» بودم چیز های زیادی را از بزرگ تر های این کار یاد گرفتم و دوست دارم دوباره با هنرمندانی مثل سعید آقاخانی، پژمان جمشیدی و خانم ژاله صامتی همکاری داشته باشم.