به گزارش پایگاه خبری نشان :

مسابقه شام ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب برای پخش در شبکه نمایش خانگی در حال ضبط است و دو گروه بازیگران آقا و خانم تابحال مقابل دوربین رفته اند.

بازیگران خانم در گروه اول این مسابقه مهمان شبنم قلی خانی شدند و با لباس های سنتی مناطق مختلف ایران شبی متفاوت را در منزل خانم بازیگر سپری کردند.

در این گروه از مسابقه شام ایرانی شبنم قلی خانی، سیما تیرانداز ، مارال فرجاد و گلشن قیزی بازیگر آذربایجانی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

6Pec3e6nbS0w

بازیگران زیادی در این فصل از مسابقه شام ایرانی حضور دارند که برخی از هنرمندان مانند : آشا محرابی ، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین ، شبنم قلی خانی، سیما تیرانداز، نگین معتضدی، مارال فرجاد، پوریا پورسرخ ، نیما شاهرخ شاهی ، سامان گوران، سید جواد هاشمی ، علیرضا خمسه ، حامد آهنگی، امره تتیکل از ترکیه، ژولیا قیزی از کشور آذربایجان و اناهیت گوراسیان حضورشان قطعی است و احتمال حضور چهره های دیگری هم در این مسابقه وجود دارد.

12NXegXRpthH

در شب میزبانی شبنم قلی خانی ، خانم بازیگر با حضور دو نوازنده خانم میهمانانش را غافلگیر کرد و شب هیجان انگیزی را برای آنها رقم زد.

QJW8hpin3fso

شبنم قلی خانی در شب کاملا ایرانی مسابقه شام ایرانی به میهمانانش یک رومیزی ترمه هدیه داد و شب کاملا سنتی شام ایرانی را تکمیل تر کرد./نمناک

x6IwTTwAFow7