به گزارش پایگاه خبری نشان :

این ستاره موسیقی ایران و یکی از پرخبرترین چهره ها در فضای مجازی در یک دهه گذشته رفت و برگشتهای پرسروصدایی با فوتبال و اهلش داشته است.

تتلو به واسطه بازی‌گوشی های طبیعی بچگی سر از میدان های خاکی فوتبال درآورده و به این رشته ورزشی در حدی مسلط است، اگرچه امروز به عنوان یک موزیسین تمام وقت نمی‌تواند وقت کافی روی فوتبال بگذارد. با این حال او در زمانی قصد داشت در فوتبال باشگاهی ایران حضور پیدا کند و حتی به تیم ملی برسد و شاید هم قهرمان جام جهانی شود

یکی از ماجراهای از یاد رفته فوتبال ایران به خبر حضور امیر تتلو در تمرین پرسپولیس برمی‌گردد. او در یک روز خاص با جمعی از هوادارانش به تمرین پرسپولیس آمدو  فضای این تمرین را کلا بهم ریخت. آن هم در شرایطی که پرسپولیس با سرمربیگری حمید درخشان و مدیریت حمیدرضا سیاسی، خود در حاشیه های عجیبی و غریبی دست و پا می‌زد و احتیاج به یک داستان جدید نداشت.

در این روز وسط هفته تتلو که خود را برای کار در مارکت ایران آماده می‌کرد و احتیاج به برداشته شدن برچسب زیرزمینی از روی پیشانی‌اش داشت، در جمع پرسپولیسی‌ها حاضر شد و با کمی تانی از سوی بازیکنان پرسپولیس، در نهایت با آن ها عکس یادگاری گرفت. او با پیراهن علی کریمی و به همراه محسن بنگر وارد زمین پرسپولیسی ها شد و در گوشه ای زمین نشست. وی ابتدا انتظار داشت که بازیکنان و اهالی رسانه به سراغش بروند اما این اتفاق رخ نداد تا این که پیام صادقیان دوست صمیمی تتلو برای خوشامد گویی به سمتش رفت و خوش و بش گرمی هم انجام داد و بعد از هم تیمی ها خواست که این کار را انجام دهند. در بین بازیکنان پرسپولیس چهره هایی مثل محسن بنگر، پیام صادقیان (که نزدیک ترین دوست تتلو محسوب میشد)، نیلسون و سایرین با این خواننده جنجالی ایران برخورد گرمی داشتند.

4t39FrDG8OeY

جالب این که محمود خوردبین که آن سال سرپرست پرسپولیس بود، به بازیکنان پیغام داد تا به تتلو بگویند تا زمانی که او زمین تمرین درفشی فر را ترک نکند، تمرین پرسپولیسی ها آغاز نخواهد شد. این تصمیمی برخورنده بود که بعدها منجر به یک واکنش موسیقایی و اینستاگرامی نیز از سوی تتلو شد. موزیکی که او دوباره منتشرش کرد اسم «تو کوچه ما هم عروسی میشه» نام دارد که بار اول بعد از خط خوردنش از تیم هنرمندان به بازار داده بود.

این عکسهای امیرحسین خیرخواه یادگاری آن روز تمرین پرسپولیسند.روزی که تتلو تصمیم گرفته بود فوتبالیست هم باشد و شاید در رویاهایش همه مدافعان سرسخت دنیا را دریبل می‌زد.آن وقت نه چندان دور که علی کریمی بزرگترین  انگیزه ورزشی و قهرمان او بود!/ورزش سه

 

Szlm30ZBDLs9

IFFsNJpEVRgd