به گزارش پایگاه خبری نشان :

امیر رضا طلاچیان همسر ملیکا شریفی نیا کیست؟ به همراه بیوگرافی امیر رضا طلاچیان و عکس های دو نفره همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی در این مطلب. ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان و خواهر مهراوه شریفی نیا است. او در خانواده ای هنرمند بزرگ شده است. ملیکا در کارنامه خود در آثار متنوعی بازی کرده است.


خبر فوری: مدارس از فردا باز می شود؟/ اطلاعیه آموزش و پرورش


ملیکا شریفی نیا خیلی زود ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. او ر خلاف خواهر بزرگ تر خود مهراوه شریفی‌ نیا خیلی زود عاشق شد و زمانیکه حدود ۲۱ سال سن داشت، یعنی در ۱۴ امین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ با امیر رضا طلاچیان ازدواج کرد.
 

 آنچه دیگران می خوانند:
 

ملیکا شریفی نیا و همسرش فرزندی ندارند. با توجه به اینکه همسر ملیکا شریفی نیا کاملا به دور از جنجال های فضای مجازی است و ملیکا شریفی نیا نیز تصویری از همسرش (حتی به بهانه ی تولد یا …) مانند دیگر هنرمندان منتشر نمی کند، لذا در خصوص شغل همسر ملیکا شریفی نیا و عکس همسرش اختلاف نظرهایی وجود دارد، اما برخی منابع امیر رضا طلاچیان را فیلم نامه نویس و نمایشنامه نویس معرفی کرده اند.

2عکس-امیررضا-طلاچیان-همسر-ملیکا-شریفی-نیا

امیر رضا طلاچیان همسر ملیکا شریفی نیا

 

ملیکا شریفی نیا ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده است. شریفی نیا از سال هفتاد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شده اولین فیلم سینماییکه حضور داشت به نام اوینار بود. ملیکا از کودکی در کنار مادرش بازیگری را شروع کرده است. ملیکا همراه خواهرش مهراوه زمانی که کودک بودند در سریال آپارتمان شماره ۱۳ در کنار مادرش نقش آفرینی کرده است.

melikasharifinia-photokade-3

ملیکا تاکنون موفق به دریافت جوایز جشنواره نیز بوده و به عنوان نقش مکمل زن برای بازی در فیلم اشباح دیپلم افتخار کسب کرده است. شریفی نیا کارنامه هنری پرباری دارد و به همراه خواهرش یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون هستند.

از آثار او می توان به خرگیوش، عشق نیکان خواب‌ زده‌ها ، دایره زنگی ، مهمان مامان ،میکس ابر و آفتاب ، آرایش مرگ ، اشک و لبخند ،دایان باخ، ….. و در سریال هایی چون حالت خاص، خانهٔ اجاره‌ای ، خروس، نون و آشپزباشی، شمس‌العماره ،داستان‌ های نوروز و جدیدترین نقشه در سریال نمایش خانگی بالش ها است.

ملیکا از بازیگرانی بود که اضافه وزن زیادی داشت و تصمیم گرفت تا به وزن متعادل برسد. وی مدتی با رژیم و تحت درمان بودن توانست در یک اقدام شگفتی ساز و اراده قوی بیست کیلو وزنش را کم کند./ کولاک

عکس-های-ملیکا-شریفی-نیا13