به گزارش پایگاه خبری نشان :

بیوگرافی شهربانو منصوریان

شهربانو منصوریان ۲۹ ساله (قد ۱۸۰ ،وزن ۶۰) متولد شهرستان سمیرم از توابع استان اصفهان، حدود ۲۰ سال است که در رشته های رزمی فعالیت دارد، وی تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش در ووشو به دست آورده است.

 

شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است. وی سه مدال طلای جهانی، یک مدال طلای جام جهانی اندونزی، یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش ساندا بدست آورده است.

 

الهه و سهیلا منصوریان، خواهران شهربانو هستند و هر سه نابغه ووشو، افتخارات زیادی را در این رشته برای ایران اسلامی به دست آورده اند.

 

شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان با حضور در برنامه ماه عسل ، از دقایق تلخ و حسرت های دوران کودکی اش گفت.

 

شهربانو: آرزوم بود یه موتور لاستیکی داشته باشم. پدرم نمیتونست آرزوهای منو براورده کنه و فقط زورش میرسید که شکممون رو سیر کنه. ‌

 

شهربانو منصوریان؛ قهرمانِ ملی ووشو از شکل آشنایی با همسرش در برنامه ماه عسل گفت : من با یک نفر بحثم میشه سر کرایه أسب و همون موضوع باعث آشنایی ما میشه و درنهایت ازدواج میکنیم. اون موقع بیشترین نگرانیم برای خانواده بود چون همسرم دیگه اجازه نمیداد برم آبشار برای أجاره أسب و برم مزرعه برای سیب چیدن و کار کنم و پول دربیارم

 

شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است.