به گزارش پایگاه خبری نشان :

بیوگرافی مارال بنی آدم:

 

مارال بنی آدم بازیگر موفق تئاتر و سینما متولد ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران است. مارال بنی آدم از جمله بازیگران جوان در عرصه‌های سینما، تلویزیون و تئاتر است. این بازیگر از سن پایین به بازیگری علاقه‌مند بود. مارال بنی آدم دوره‌های بازیگری را در کانادا زیر نظر مهتاب نصیرپور سپری کرده و در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده است.

 

مارال بنی آدم فعالیت هنری اش را از تئاتر شروع کرد. مارال بنی آدم، نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۵ در فیلم خشکسالی و دروغ بازی کرده است و بعد در فیلم فروشنده با شهاب حسینی و ترانه علیدوستی همبازی شد  که بازی در این فیلم های سینمایی تجربه خوبی برای مارال محسوب می‌شود . مارال بنی آدم بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه است که بازی قوی و موفقی را در این سریال به نمایش گذاشت و این سریال باعث دیده شدن بیشتر او شد.

مارال بنی آدم در یکی از مصاحبه های خود می گوید: کار خندان در ایران سخت است و اعتقاد دارم که مردم ایران به گریه کردن عادت دارند اگر بخواهید کار تراژیک انجام دهید مردم سریعتر گریه می‌کنند.

ازدواج مارال بنی آدم: 

مارال بنی آدم متاهل بوده و با علی سرابی ازدواج کرده است. علی سرابی متولد 9 اسفند 1357 در تهران، بازیگر، صداپیشه و کارگردان است و ماحصل این ازدواج یک دختر و یک پسر میباشد.

biography-maral-baniadam-27