به گزارش پایگاه خبری نشان :

قیمت پراید در هفته گذشته ریزش چشمگیری نداشت، اما از دیروز این کاهش قیمت خیلی بیشتر به چشم می‌آید.پراید ۱۱۱ که اوایل هفته گذشته با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان به فروش می‌‌رسید، حالا با ۵ میلیون تومان کاهش با قیمت ۱۲۳ تا ۱۲۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۳۱ هم که در هفته گذشته حدود ۱۱۰ میلیون تومان قیمت داشت،‌ در بازار خودرو امروز با قیمت ۱۰۵ تا ۱۰۶ میلیون تومان فروخته شد. پراید ۱۳۲ هم از قافله ارزانی ها عقب نماند و امروز حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان ارزان تر شد.

پراید ۱۳۲ هفته گذشته با قیمت ۱۱۷ میلیون تومان معامله می‌شد،‌اما این خودرو امروز با قیمت ۱۱۳ میلیون تومان برای فروش عرضه شد.

قیمت پراید ۱۵۱ هم نسبت به هفته گذشته ارزان تر شده است این خودرو اوایل هفته پیش حدود ۱۱۰ میلیون تومان قیمت داشت،‌اما امروز با قیمت ۱۰۷ میلیون تومان معامله شد.

قیمت سمند ال ایکس و پژو پارس سال در بازار چند؟

سمند ال ایکس اوایل هفته گذشته با قیمت ۱۸۴ میلیون تومان به فروش می‌رسید،‌اما امروز با ۳ میلیون تومان کاهش قیمت این خودرو به ۱۸۱ میلیون تومان رسیده است. سمند ال ایکس ای اف ۷ مدل ۹۸ نیز در این مدت کاهش قیمت را تجربه کرده است و این خودرو در حال حاضر به قیمت ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو پارس سال هم نسبت به اوایل هفته گذشته حدود ۳ میلیون تومان ارزان تر شده است. این خودرو هفته گذشته با قیمت ۲۱۱ میلیون تومان فروخته می‌شد‌،‌اما حالا با قیمت ۲۰۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت تیبا ۲ فقط یک میلیون تومان نسبت به هفته قبل ارزان تر شده است. این خودرو هفته گذشته ۱۲۹ میلیون تومان قیمت داشت، اما امروز با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان معامله شد