به گزارش پایگاه خبری نشان :

تیم ملی فوتبال ایران شرایط بسیار حساسی را تجربه می‌کند و اسکوچیچ و دستیارانش در حال آماده کردن ملی پوشان برای ۴ بازی حساس مقدماتی جام جهانی هستند. در این مقطع حساس و در حالی که تیم ملی برای تشکیل اردو در کیش به سر می‌برد، کریم باقری به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. مربی محبوب پرسپولیسی‌ها با حضور در اردوی تیم ملی کار خود را شروع کرده و در منامه نیز در کنار تیم حضور خواهد داشت.

درهمین راستا شنیدیم در کنار کریم باقری، فدراسیون فوتبال تماس‌هایی نیز با مهدی مهدوی‌کیا دیگر ستاره به یادماندنی تاریخ فوتبال کشورمان نیز داشته است. پیش از این فقط وحید ‌هاشمیان کنار دراگان اسکوچیچ بود و فدراسیون تشخیص داد برای بالا بردن انگیزه‌های ملی‌پوشان، از کریم باقری و مهدی مهدوی‌کیا دعوت به عمل آورد که در مقطع کنونی به تیم ملی کمک کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مهدی مهدوی‌کیا با وجود آن که بسیار به تیم ملی علاقه‌مند است و در دوران بازی خود مشکلات زیادی هم با بحرینی‌ها داشته است اما محترمانه از حضور در کنار تیم کشورمان عذر خواسته است. البته مهدوی‌کیا ضمن تشکر از این دعوت برای تیم ملی ایران در راه صعود به جام جهانی قطر آرزوی موفقیت کرد.