به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی قایدی بازیکن استقلالی  در در بوشهر بدنیا آمده  و در پست وینگر بازی می‌کند،مهدی قایدی  در نخستین فصل بازی خود  در باشگاه ایرانجوان بوشهر با 10گل عنوان پدیده لیگ یک را  کسب کرد، مهدی قایدی بازیکن کم سن و سال استقلال با جثه کوچکش به باشو معروف شده و به او نیمار ایرانی هم گفته می شود،مهدی قایدی در یک تصادف جنجالی و مرگ یک فوتبالیست در بوشهر به یک سال حبس تعزیری محکوم شد، مهدی قایدی در تصویر جدید AFC از دوران کودکی اش به عنوان مظهر سخت کوشی و امید معرفی شده است

مهدی قایدی در ایران جوان

قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

مهدی قایدی در استقلال تهران

پس‌از درخشش وی در لیگ یک، استقلال و برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

وی در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود برای استقلال را به ثمر رساند.

او در این فصل شماره ۱۰ را بر تن کرد.

وی در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ خود را زد

مهدی قایدی در تیم ملی

قایدی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷، تحت مدیریت امیر حسین پیروانی دعوت شد. قایدی پس از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران مقابل کاستاریکا، اولین مسابقه خود را در برابر زامبیا به میدان رفت و در این بازی ۱۸ دقیقه بازی کرد. او همچنین برای چند دقیقه در برابر پرتغال بازی کرد؛ اما مصدوم و از مسابقه خارج شد.

افتخارات مهدی قایدی

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ به همراه استقلال تهران

پدیده فصلِ لیگ دسته اول: کسب عنوان بهترین بازیکن برای عملکردی موفق در تیم ایرانجوان بوشهر