به گزارش پایگاه خبری نشان :

شیلا خداداد بازیگر زن مشهور ایرانی است . شیلا خداداد می گوید که مدل همسرش دکتر فرزین خیانت کردن و این چیزا نیست و او اصلا خیانت نمی کند.شیلا خداداد از بازیگرانی است که نسبت به مالیات دادن بازیگران معترض است.شیلا خداداد متنفر از آقازاده ها و افرادی ست که با رانت به جایی رسیده باشد و به همین دلیل رفتار و واکنش او نسبت به شاخ های اینستاگرامی همیشه حاشیه ساز بوده است. شیلا خداداد در انتقاد از آقازاده ها داشت یکی حمله به ساشا سبحانی و دیگری حمله به بلاگرهای اینستاگرامی بوده است

واکنش شیلا خداداد

 حاشیه های شیلا خداداد با خانواده های سفرا

بازیگران زن و مرد مشهوری که از مالیات ندادن حمایت کرده اند معمولا سریال ها و فیلم های زیادی بازی می کنند و نگران کم شدن دستمزد خود هستند و جالب است بدانید که در ایران حتی کارگران و کارمندان با حقوق خیلی پایین تر از بازیگران مالیات می دهند !

شیلا خداداد

یکی از جنجالی های شیلا خداداد کل کل و دعوای او با ساشا سبحانی شاخ مجازی و پسر سفیر سابق بوده که حاشیه های زیادی داشت و ساشا سبحانی او را تهدید به افشاگری می کرد. او دارای یک دختر و یک پسر است و در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسهایی از روزمرگی هایش را در کنار کودکانش به اشتراک می گذارد. شیلا خداداد متولد 14 آبان 1359 در تهران، بازیگر است.شیلا خداداد فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد است، در دبیرستان ریاضی فیزیک خوانده است. شیلا خداداد بجز بازیگری مدتی موسیقی کار کرده و حالا نویسنده کتاب است

شیلا خداداد بازیگر سینما  تلویزیون او تنها فرزند خانواده است.

پدر و مادرش ساکن آمریکا هستند و او اصلاتا کرد است و مهابادی است. او در دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و مدرک کارشناسی شیمی محض از دانشگاه آزاد دارد.

او با کارگردان های مختل و مطرح ایرانی کار کرده است و در نقش های کاریزماتیک بیشتر ظاهر شده است. از سیتا در مسافری از هند تا زهره در سن پترزبورگ، همه نقش های مثبت بوده اند ولی هر کدام شیرینی خاص خود را دارند.

وی در طول دوران کاری خود، با کارگردان های مطرحی کار کرده و توانسته است در نقش هایش خوب و کاریزماتیک ظاهر شود. از سیتای مسافری از هند گرفته تا زهره سن پترزبورگ، همه و همه با آن که نقش مثبت بوده ولی هر کدام را با شیرینی خاص خود به گونه ای دلچسب و دور از یک نواختی ایفا کرده است.

بیشتر نقش هایی که او بازی کرده است کاراکترهای مثبت هستند و کارگردان ها ترجیح می دهند نقش های مثبت و آرام به او بدهند که احتمالا به دلیل چهر ای است که او دارد.

فیلم های سینمایی شیلا خداداد

۱۳۹۴    بادیگارد    ابراهیم حاتمی کیا

۱۳۸۹    زنان ونوسی، مردان مریخی    کاظم راست‌گفتار

۱۳۸۸    زمهریر    علی روئین‌تن

۱۳۸۸    سن پطرزبورگ    بهروز افخمی

۱۳۸۷    اخراجی‌ها ۲    مسعود ده‌نمکی

۱۳۸۷    پسر تهرانی    کاظم راست‌گفتار

۱۳۸۷    پاتو زمین نذار    ایرج قادری

۱۳۸۷    پسر آدم، دختر حوا    رامبد جوان

۱۳۸۷    خیابان بیست و چهارم    سعید اسدی

۱۳۸۷    سایه وحشت    عماد اسدی

۱۳۸۷    یک اشتباه کوچولو    محسن دامادی

۱۳۸۵    سوغات فرنگ    کامران قدکچیان

۱۳۸۴    آکواریوم    ایرج قادری

۱۳۸۳    ازدواج به سبک ایرانی    حسن فتحی

۱۳۸۱    قلب‌های ناآرام    مجید مظفری

۱۳۸۰    عیسی می‌آید    علی ژکان

۱۳۷۹    آبی    حمید لبخنده

۱۳۷۸    اعتراض    مسعود کیمیایی

منبع: برخط نیوز