به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

هدیه تهرانی متولد تیر ماه 1354 است. هدیه تهرانی عکاس و بازیگر ایرانی است. هدیه تهرانی از افراد گیاهخوار است. هدیه تهرانی مزایای گیاهخواری را بیان کرد. ماجرای قدیمی هدیه تهرانی و افشاگرهای خانمی که خود را همه او معرفی کرد تعجب همه مخاطبان را به همراه داشت

هدیه تهرانی سوپر استار ایران

سوپر استار بعدی هدیه تهرانی بود. کسی که وقتی نخستین سیمرغ بلورین فجر را گرفت، روی سن تالار وحدت گفت :« هرکس به کسی نازد ماهم به خدا نازیم» اما کمتر از یک سال بعد خانمی در یک جشنواره مهم خود را عمه هدیه تهرانی معرفی و از او خواست تا از پدرش سراغی بگیرد که به کمک او نیازمند است! و خود این خانم از طرف تهییه کنندگان بایکوت و داستانش با نوازنده گیتار گروه آریان سوژه رسانه‌ها شد ...»

هدیه تهرانی

ازدواج هدیه تهرانی با پسر 8 سال کوچکتر از خودش

هدیه تهرانی

این سوپراستار سینمای ایران دقیقا روزهایی که در اوج بود و همه طرفداران و هوادارنش پیگیر زندگی خصوصی و مسائل خانوادگی او بودند و هدیه برایشان از جذابیتی خاص برخوردار بود در کمال ناباوری با فردی بدون هیچ گونه شهرتی ازدواج کرد.

این ازدواج عجیب در سال 86 دقیقا در روزهایی که اسم هدیه تهرانی در دهان تمام سینماگران مطرح می چرخید و توانمدی های او به خوبی دیده شده بود صورت گرفت.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در آن سال 35 ساله بود و همسرش هومن بهمنش 27 سال بیشتر از عمرش نگذشته بود.

ازدواج عجیب و انتخاب هدیه تهرانی بسیاری را شوکه کرد.

این ازدواج بسیار ساده و در سکوت خبری برگزار شد و شاید در آن سالها خیلی این موضوع بخاطر نبود فضای مجازی سروصدایی برپا نکرد

هدیه تهرانی

هومن بهمنش با 27 سال سن توانسته بود با سوپراستار بزرگ ایران بعد از انقلاب ازدواج کند و این برای او بسیارافخار محسوب می شد.

شغل اصلی هومن بهمنش

هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری بود و در جامعه هنری کسی او را به خوبی نمی شناخت.

اما این ازدواج خاص و یکهویی بیشتر از یکسال دوام نیاورد و به طلاق ختم شد.

هدیه تهرانی هیچ گاه حاضر نشد درباره علت طلاقش از همسرش صحبتی را به میان آورد، اما گمانه زنی های زیادی راجب این جدایی وجود داشت.

مهمترین این حدس و گمان ها وجود اختلاف طبقانی و اختلاف سن این زوج بود که می توانست دلایل خوبی برای عدم ناسازگاری آنها باشد.

سالها بعد خبرها از گوشه و کنار رسید که هومن بهمنش ازدواج مجدد کرد.اما هدیه تهرانی تاکنون مجرد است و تن به ازدواج مجدد نداده است.

هدیه تهرانی

مرگ هدیه تهرانی واقعیت داشت؟

هدیه تهرانی در سال 74 تصادف بسیار بدی کرد و و بعد از آسیب شدید به کما رفت.بعد از به هوش آمدن او کادر پزشکی اعلام کردند که برای دقایقی مرده بوده و دوباره زنده شده است.این تصادف آنقدر سنگین بود منجر شد هدیه تهرانی ماهها بستری باشد و از عرصه هنر دور بماند.

ماجرای بازداشت هدیه تهرانی

هدیه تهرانی یکی از فعالان حقوق حیوانات و محیط زیست است.این سوپراستار ایرانی در 13 فروردین 1395 بدلیل شرکت کردن در تجمع برای حمایت از حقوق حیوانات به مدت چند ساعت بازداشت و به سرعت آزاد شد.