به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

بهنوش بختیاری سلبریتی معروف و جنجالی خود را دوباره سوژه کرد . عکسی بسیار زننده از بهنوش بختیاری منتشر شد. بهنوش بختیاری با انتشار تصویری از خود با چادر به حجاب خودش با مانتو تیکه سنگینی انداخت.بهنوش بختیاری بازیگر پر حاشیه فضای مجازی در اینستاگرامش عکسی را از خود با حجاب چادر و مانتو در کنار یکدیگر منتشر و با کنایه ای به حجاب خودش گیر داد.سلفی جنجالی بهنوش بختیاری را می توانید در این سایت مشاهده فرمائید

سلفی"بهنوش بختیاری" همه را شوکه کرد

بهنوش بختیاری با آرایش غلیظ

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با انتشار این عکس نوشت 

خواهرم حجابت را رعایت کن

استایل بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

حاشیه های بهنوش بختیاری

افتتاح جواهر فروشی لاکچری : بهنوش بختیاری جواهر فروشی لاکچری خودش را افتتاح کرد و در توضیح آن گفت که یک سال برای راه اندازی این مکان زحمت کشیدم که همین کلمه یک سال سوژه کاربران شد. اکثر مردم می گفتند که در یک سال ما نمی توانیم ده میلیون به رهن خونمون اضافه کنیم بعد شما جواهر فروشی زدی !

بهنوش بختیاری ایران و آمریکا را مقایسه کرد

اسکورت مانند رئیس جمهور گرفته تا تقاضای رایگان کردن آب و برق برای مردم ! بهنوش بختیاری یکی از جنجالی ترین چهره های ایرانی اینستاگرام است که چند میلیون فالوور دارد. او مدتی قبل درباره رایگان کردن آب و برق برای مردم حاشیه هایی را ایجاد کرده بود :بهنوش بختیاری وضعیت کشور آمریکا را با ایران مقایسه کرد و گفت که کشور امریکا را که کشوری بد می دانیم امکانات و تسهیلات زیادی به مردم و کسب و کارها داده و حتی یک سری معافیت ها برای بدهی های دولتی را اعمال کرده اند اما در ایران حتی قبض را پیامکی ارسال می کنند تا مبادا یک هفته دیرتر پرداخت شود !

بهنوش بختیاری بازیگر معروف

پدرش بختیاری و مادرش تهرانی است. پدر وی کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت و مادرش خانه دار می باشد. بهنوش عضو آخر یک خانواده ۶ نفری است. یک خواهر بنام تینوش و دو برادر بزرگ تر از خود دارد که هر سه متاهل هستند.

بهنوش بختیاری شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد. بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است

منبع: وقت صبح