به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

مهدی قایدی متولد 14 آذر 1377 است مهدی قایدی در بوشهر متولد شده است.  مهدی قایدی بخاطر عشق به فوتبال خیلی زود بیخیال تحصیل شد. مهدی قایدی حالا با 166 سانتی متر قد وینگر و مهاجم از او بعنوان نیمار فوتبال ایران نام برده می شود که می درخشد. مهدی قایدی تابستان سال 1400 به الاهلی امارات پیوست. مهدی قایدی متأهل است. 

ستاره معصومی بعد از لژیونری قائدی و رفتن به امارات دست از پا گم کرد

پاساژگردی ستاره و مهدی قائدی

مهدی قائدی

مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر جوان اما بزرگتر مهدی قائدی فوتبالیست 23 ساله ایرانی است که پس از کلی کشمکش در استقلال در آخر از این تیم محبوب رفت و هواداران خود را خشمگین کرد. البته رفتن او تنها با تصمیم خودش نبود و ستاره معصومی نقش بسیار زیادی در این مسئله داشت. ستاره معصومی به جز همسر بودن ظاهرا مدیر برنامه (غیر رسمی) آقای بازیکن نیز می باشد. ستاره معصومی از آن جایی که علاقه زیادی به زندگی لاکچری و بی حجابی دارد، پیشنهاد تیم الاهلی را قبول کرده و ستاره معصومی مهدی قائدی را نیز مجاب به کار کرد.

حالا ستاره خانم در دبی به سر می برد و ثروت فراوان را که دارد، آزادی حجاب و لباس را هم که دارد. او روزانه استوری هایی از برج بلند بالایی که در آن سکونت دارند منتشر می کند و گاهی هم جملات توهین آمیزی برای کاربرانی که او را مورد هجوم قرار داده اند می گذارد. اما در این میان تصویری از خانم معصومی و مهدی قائدی در حال دست به دست شدن است که ظاهرا بدون اطلاع از آن ها گرفته شده و در این عکس همسر قائدی با یک شلوارک بسیار کوتاه حضور دارد

مهدی قائدی

مهدی قائدی

تیم فعلی او باشگاهالاهلی امارات است و یکی از مهاجمان این تیم می باشد و دارای یک خواهر و برادر است.

همسر مهدی قایدی کیست؟

در تیر ماه سال ۹۸ عکسی با حلقه در دست چپ او منتشر شد که نشان از ازدواجش داده و اینکه او نیز به جرگه متاهلین پیوسته البته عکسی از همسرش و واکنشی نسبت به خبر ازدواج تاکنون نشان نداده است.

عکسی با دست حلقه که نشان ازدواج این بازیکن پرحاشیه داده است.

مهدی قایدی

مهدی در فصل نوزدهم نیز همراه استقلال است و در این تیم تپ می زند

سوابق گل زنی مهدی قایدی

فوتبال را از کودکی و از دوران دبستان شروع کرده و در تیم های محلی خود شروع جدی فوتبال را استارت زده و اولی تیمی که در آن عضو بوده تیم ایران جوان بوشهر و سپس شاهین بوشهر بوده است.

وی در لیگ دسته اول به خاطر درخشش و بازی خوبش عنوان بهترین بازیکن برای عملکردی موفق در تیم ایرانجوان بوشهر انتخاب شد.

از سال ۲۰۱۷ به استقلال تهران پیوست و تاکنون نیز در سال ۲۰۱۹ در این تیم بازی می کند.

وی عضو تیم ملی و تیم امید ایران نیز بوده و چند بازی ملی نیز داشته است.

قائدی توسط امیرحسین پیروانی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی دعوت شد.

اولین بازی ملی خود را در برابر زامبیا به میدان رفت.

تصادف رانندگی  مهدی قایدی و مرگ یک فوتبالیست

بازیکن فوتبال در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می‌شود و یک فوتبالیست همراه آنها بر اثر تصادف فوت میکند.

فوت احمد شاکری حواسی زیادی برای مهدی بوجود می آورد و خانواده فوتبالیست فوت شده از قائدی شکایت می کنند .

گفته می شود که خود این فوتبالیست پشت فرمان نشسته بود.

اخراج مهدی قایدی از استقلال

وی حواشی زیادی برای تیم استقلال بوجود آمده که از جمله یکبار اخراج در مهرماه ۱۳۹۶ به دلیل آنچه که بی‌احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر مربی تیم استقلال بوده و بار دیگر به علت حضور نداشتن در تمرینات تیم در فروردین ماه ۹۸ از این تیم اخراج شد.