به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

ترلان پروانه از کودکی در سینما و تلویزیون ایفای نقش داشته است.ترلان پروانه مدتی در دوران نوجوانی اش کم کار تر شد اما دوبارفعالیت خود را در این زمینه زیاد کرد. ترلان پروانه می گوید که برخی از مردم می گویند او هرچه دارد به خاطر زیبایی اش است و این موضوع او را اذیت می کند.ترلان پروانه در ادامه صحبت هایش گفت: من در دوران کوکی خیلی سختی کشیدم . ترلان پروانه جایگاهی که الان داره صرفا بخاطر خوشگلی و چهره اش نبوده است

ترلان پروانه شبیه به لیدی گاگا

ترلان پروانه

عمل های زیبایی ترلان پروانه

ترلان پروانه مدتی پیش عمل زاویه فک انجام داده بود و لب هایش را هم با تزریق ژل برآمده تر کرد اما چهره اش به گفته بسیاری از دنبال کنندگانش به طور طبیعی زیبا تر بود اما حالا کم غیر طبیعی شده!

وی چند باری گفته بود که زیبایی اش خدادادی است و ادعا دارد مطب های عمل زیبایی از چهره او برای نشان دادن عمل چشم گربه ای چگونه می شود اما خودش نیز از این موضوع ناراحت است و میگوید چشم های به طور نچرال مدل دار می باشد.

استایل ترلان پروانه

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

شایانیوز