به گزارش پایگاه خبری نشان :

سارا و نیکا سریال پایتخت بودند. سارا و نیکا متولد 8 مرداد 83 هستند. سارا و نیکا در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند.سارا و نیکا پس از انتشار فیلم خارج از عرف سارا و نیکا در کنار استخر از ادامه بازی در سریال پایتخت کنار گذاشته شدند.

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است

لیفت کردن ابرو سارا و نیکا 

سارا و نیکا

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

ماجرای سارا و نیکا در استخر مختلط

چندی پیش بود که سارا و نیکا دوباره در صدر اخبار شبکه های اجتماعی د قرار گرفتند. این بار اما قضیه فرق می کرد چرا که عکسی از سارا و نیکا در یک استخر مختلط در سوئد منتشر شد. خیلی ها همان موقع اعلام کردند که قصه حضور سارا و نیکا در تلویزیون با این تصاویر به پایان رسیده البته بودند کسانی که از سارا و نیکا حمایت کردند و گفتند این دو در سوئد و با فرهنگ این کشور بزرگ شده اند و نباید به آن ها خرده گرفت

سارا و نیکا

اظهارنظر سارا و نیکا درباره نقششان در پایتخت

سارا و نیکا فرقانی اصل، دوقلوهای مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در گفتگویی از نقش آفرینی خود در این سریال گفتند.

*پس از گذشت ۵ فصل از مجموعه «پایتخت»، نقش شما به اندازه دیگر شخصیت‌ها پیش رفته و ما به نوعی بزرگ شدن شما را هم در این مجموعه حس کردیم. به نظر خودتان چقدر نقش سارا و نیکا پیشرفت کرده و چقدر جای بحث دارد؟

نیکا: به نظرم نقش ما در این فصل از سریال، خیلی نسبت به قسمت‌های گذشته پررنگ‌تر شد و به مراتب فصل پنجم «پایتخت» خیلی سخت‌تر از گذشته بود. پیش از این هرجا می‌رفتیم، ما را زیاد نمی‌شناختند، اما حالا هرجا می‌رویم ما دو تا را می‌شناسند و از اینکه در «پایتخت» بودیم خوشحال هستیم

*بعد از پخش سریال این هجمه بود که چرا شما دیالوگ ندارید یا کم حرف هستید، دلیل این کم حرفی یا سکوت دوقلوها چه بود؟

سارا: بعد از پخش «پایتخت» همه می‌گفتند که چرا ما دیالوگ نداریم و کم حرف هستیم، باید بگویم که ما نقش دو دختر ساده روستایی را بازی می‌کنیم.

نیکا: گفتن دیالوگ‌ها و یا کم حرف بودن ما دست خودمان نیست و هرچه محسن تنابنده به ما بگوید و کارگردان کار آقای مقدم از ما بخواهد، ما انجام می‌دهیم.

*حضور شما در ادامه «پایتخت» مشخص است؟ اطلاعی از روند ساخت مجموعه دارید؟

سارا: از ساخت و روند تولید «پایتخت» اطلاع نداریم، اما اگر باشد ما هم هستیم.

سارا و نیکا

*بعد از بازی در سریال «پایتخت» پیشنهاد بازی در کارهای تلویزیونی یا سینمایی دیگر را دارید؟

نیکا: پیشنهاد کار در دیگر مجموعه‌ها را هم داشتیم، اما، چون سرصحنه بودیم نرفتیم.

سارا: ما از پنج سالگی با مجموعه «پایتخت» بودیم و همه گروه را می‌شناسیم و واقعا به محسن تنابنده «بابا» و به ریما رامین فر «مامان» می‌گوییم. ما یک خانواده هستیم. همکاری با گروه و مجموعه‌ای دیگر برای ما سخت است؛ ما با «پایتخت» بزرگ شدیم.

منبع: شایانیوز