به گزارش پایگاه خبری نشان :

صبا راد از مجری های برنامه به خانه برمی گردیم بوده است. صبا راد پس از ازدواج دومش بیشتر در اینستاگرام فعالیت دارد. بخش هایی از زندگی اش را در ترکیه و در ایران صبا راد به تصویر می کشد. در این فیلم صبا راد کمد لباس هایش را نشان می دهد. توضیحات صبا راد را درباره چیدمان کفش ها و لباس هایش مشاهده می کنید!

صبا راد

صبا راد بلاگر شده است

صبا راد مجری زن پر حاشیه ای است که چند روزی به ایران برگشته و می خواهد زندگی جدید بلاگری خود را در ایران ادامه بدهد. او با مانی رهنما خواننده مشهور پاپ ازدواج کرده و مدتی هم در ترکیه زندگی می کردند

صبا راد همیشه در سفر است

بعد از سالها مجری گری در صدا و سیما و زندگی تکراری خالا صبا راد متفاوت ترین سکانس زندگی اش را بازی می کند. بلاگر اینستاگرامی که همیشه در سفر است. صبا راد سفرها و تفریحات زیادی را در صفحه خود منتشر می کند و تقریبا همیشه در حال خوشگذرانی در کشورهای مختلف است !

ازدواج های صبا راد

ازدواج اول صبا راد با ازدواج دوم او کاملا متفاوت بوده است : صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

منبع : برخط نیوز