به گزارش پایگاه خبری نشان :

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از خود و همسرش عکس هایی را منتشر می کند. واکنش کاربران به رفتارهای ستاره معصومی همسر مهدی قائدی منفی است. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با همسرش در امارات به سر می برند. در ادامه عکسی از ستاره معصومی را در کنار مهدی قائدی ببینید.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و حواشی در اینستاگرام

ستاره معصومی چهره پر حاشیه این روزهای اینستاگرام است که البته برعکس اسمش اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک است. او با برنامه ریزی مهدی قائدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزو های خودش برسد!

ستاره معصومی با استوری هایی که می گذارد دائم در حال یادآوری به کاربران است که ما در برج سکونت داریم. ظاهرا اگر یک روز این عمل را انجام ندهد شبش نمیرسد! ستاره معصومی با فخر فروشی های خود نظر کاربران و هواداران مهدی را عوض کرده و حالا دیگر تنها تعداد اندکی دوستدار آن ها نیز هستند.

مدتی پیش وی ویدیویی کوتاه از خود به همراه مهدی منتشر کرد که در حال پاساژ گردی بودند که این ویدیو بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. حالا به تازگی عکسی پست کرد که دقیقا هان لباس ها را به تن دارند و مشخص است همان روز گرفته شده اما برای اینکه او را تازه به دوران رسیده خطاب نکنند پشت هم انتشار نداد. وی در کپشن عکس زیر نوشت: آدم خوبهِ زندگی خودت باش...!

فخرفروشی ستاره همسر مهدی قائدی تمامی ندارد!

همانطور که گفتیم او بسیار علاه مند است از ارتفاعاتی که هستند استوری بگذارد و نشان دهد پس از خروج از ایران به چه جایگاهی رسیده اند. ناگفته نماند ستاره و مهدی خانواده هایشان را هم با خود برده و ظاهرا همه باهم در آنجا زندگی می کنند. در ادامه استوری برج نشینی آقای فوتبالیست با همسرش را مشاهده می کنید.

خیلی از بازیکنان جوان اصلا ازدواج نمی کنند تا به راحتی بتوانند با دختران در ارتباط باشند اما مهدی قایدی با وجود سن کمی که دارد دو سالی می شود که ازدواج کرده و ظاهرا افسار خود و زندگی اش هم به کلی دست همسرش می باشد.

ستاره معصومی با فاصله سنی هفت سال از مهدی قایدی بزرگتر است و به همین دلیل مورد قضاوت شدید کاربران قرار می گیرد. وی توسط شهرت مهدی و تصاویر نامتعارف از استایل های داف طور خودش توانست به بیش از نیم میلیون فالوور برسد و به یک شاخ اینستایی نیز تبدیل شود. در ادامه ویدیویی که ستار معصومی همانند بلاگر ها در یک رستوران متشر کرد را مشاهده می کنید.

دلایل رفتار همسر آقای فوتبالیست

برخی بر این باورند که دلیل نمایش های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از زندگی اشرافی و لوکس خود در دبی ذوق زدگی اوست و بعد از مدتی برای او عادی می شود و رفتار او طبیعی تر خواهد بود. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست ! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد !

منبع : شایا نیوز