به گزارش پایگاه خبری نشان :

سحر قریشی در سریال دلنوازان در کنار شاهرخ استخری به بازی پرداخت. سحر قریشی را به حواشی بیشتر از بازیگری می شناسیم. سحر قریشی علاقه زیادی به منتشر کردن انواع فیلم ها و عکس ها از خودش در اینستاگرام است. مانند این فیلم که سحر قریشی منتشر کرده است. در این فیلم سحر قریشی را در حال تفریح و بازی مشاهده می کنید

خوشگذرانی سحر قریشی

سحر قریشی و فعالیت در اینستاگرام

سحر قریشی اخیرا در اینستاگرام فعال تر شده ولی فعلا در حد حمایت از طرفدارانش و استوری کردن است و می توان حدس زد دوباره قصد دارد که در اینستاگرام فعال شود و کم کم دارد ذهن مخاطبانش را برای بازگشتش آماده می کند. صفحه شخصی او پتانسیل بسیار بالایی برای کسب درامد دارد ولی او هیچ استفاده تبلیغاتی از پیجش نمی کند.

سحر قریشی : هرکسی جنبه محبوبیت من را ندارد

سحر قریشی ادعا می کند که در میان همکاران بازیگرش (احتمالا بیشتر منظور او خانم های بازیگر است چراکه یکبار اعلام کرده بود که اکثر خانم های بازیگر ایرانی با او دشمن هستند) خیلی از آنها اگر محبوبیت او را داشتند حاشیه هایی صد برابر بدتر از آنچه او داشته را رقم می زدند و جنبه شهرت من را نداشتند. عین عبارتی که او استفاده کرده است (خدا را بنده نبودند) می باشد.

فارغ از اینکه قضاوت کنیم که حق با مخالفان سحر قریشی هست یا نه، این بازیگر خیلی دشمن دارد، از نزدیک ترین دوستانش علیه او شده اند تا دور ترین افراد و بازیگران (چه مرد چه زن) و واقعا جزو جنجالی ترین چهره های سینماست. سحر قریشی به مصاحبه ها و اظهار نظرهای جنجالی اش مشهور است و معمولا در مصاحبه ها خودش را فردی که دشمنان زیادی دارد معرفی می کند، البته او در یک مصاحبه ای گفته بود که من با کسی که دوستم ندارد هم مهربانم و طبیعی است یک سری افراد از من خوششان نیاید ولی تعداد بسیار زیادی از مردم جامعه مرا دوست دارند.

منبع : برخط نیوز