به گزارش پایگاه خبری نشان :

همسر شهاب حسینی روی خط تلفن برنامه زنده هفت آمد و به سوالات مجری درباره شهاب حسینی پاسخ داد. همسر شهاب حسینی از شهاب حسینی تشکر کرد که او فرزندانش را تحمل می کند با وجود خستگی از کار . همسر شهاب حسینی از تمام کارهای شهاب حسینی تعریف کرد. همسر شهاب حسینی گفت : من از تمام نقش های او لذت می برم و به عنوان بیننده چه کارهایی که خودش کارگردانی کرده است و چه بازی کرده را بینهایت دوست دارم. در ادامه فیلم صحبت های همسر شهاب حسینی را مشاهده خواهید کرد

شهاب حسینی

غافلگیر شدن شهاب حسینی

همسر شهاب حسینی از او جدا شد؟

شهاب حسینی در بخشی از این برنامه در حال صحبت بود که ناگهان همسرش پریچهر قنبری روی خط آمد و صحبت‌های ستایش‌آمیزی در وصف همسرش به زبان آورد.

اما چند وقتی است شایعه شده است متاسفانه ظاهرا راه این دو نفر در زندگی‌شان از هم جدا شده است.

شروع زندگی شهاب حسینی و پریچهر

شهاب: «من آن زمان سیدشهاب‌الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین‌طور هم شد.

هرچند، باید اعتراف کنم که در طول مسیر هرگز از کمک‌های بی‌دریغ آن‌ها بی‌نصیب نماندیم. خلاصه اینکه من سیدشهاب‌الدین ۲۲ساله و پریچهر ۱۵ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم‌و کاستی‌هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

اما باید تاکید کنم من پایداری این زندگی دوستانه را مدیون همه بزرگواری‌های پریچهر هستم. ما هم گاهی به آخر خط رسیدیم اما باز ادامه دادیم! من و پریچهر، لحظات و روزهایی داشتیم که به نقطه صفر رسیدیم.

پریچهر: ما با هم بزرگ شده‌ایم با گذشت زمان با همه کم و کیف روحیات هم آشنا شدیم. در طول تمام‌ای سال‌ها زیروبم صدای یکدیگر را به خوبی احساس می‌کنیم.

بنابراین حتی در نقطه‌هایی از زندگی که احساس می‌کردیم اینجا و این‌بار دیگر آخر خط است، همان حس آشنایی که در وجود هر دوی ما بود، مارا به صبر و مدارا دعوت می‌کرد.

منبع : قت صبح