به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. محمدرضا گلزار تصویر جدیدی از خود منتشر کرده است. محمدرضا گلزار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند.محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما است . محمدرضا گلزار سال 1356 در شهر تهران متولد شد.

نصیحت محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار خطاب به مردم درباره رفتار با دیگران و تنها بودن در این دنیا صحبت می کند.

محمدرضا گلزار این روزها مسابقه جنجالی هفت خان را برای نمایش دارد که به عقیده خیلی از کارشناسان شکست خورده است و پیشبینی می شد که بیننده های بسیار بیشتری این مسابقه داشته باشد. محمدرضا گلزار قبلا هم مسابقه ای مشابه در تلویزیون به راه انداخته که به دلیل برخی مخالفت ها پخش آن بعد از مدتی متوقف شد.

افشاگری محمدرضا گلزار بر علیه بازیگران

محمدرضا گلزار 

محمدرضا گلزار می گوید اکثر بازیگران و هنرمندان و سلبریتی های مشهور ادای کمک کردن به مردم را بازی می کنند و در واقع کمکی به مردم نمی کنند. او برای مثال می گوید خیلی از کنسرت ها و نمایش هایی که ادعا می شود پول آن قرار است صرف امور خیریه شود هیچوقت چنین اقدامی انجام نمی شود و فقط از احساسات مردم سوء استفاده می شود. او می گوید اگر راست می گویید مدرک و سند کار خیری که انجام داده اید را نشان دهید و اشکال ندارد که ریا شود. فارغ از اینکه گلزار چقد کمک می کند و چقدر اهل کارهای خیر است او یک هنرمند بسیار پولدار است که در زمینه های اقتصادی مختلف در حال فعالیت است !

محمدرضا گلزار محبوب و لاکچری سوار خوشگل : محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است. برخی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است.

محمدرضا گلزار 

منبع: برخط نیوز