به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی قائدی یکی فوتبالسیت های جنجالی است. مهدی قائدی و همسرش جنجال های بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کردند. مهدی قائدی در فضای مجازی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است. مهدی قائدی پست جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

مهدی قائدی پست جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و دوست هایش را تگ کرد

پست جدید مهدی قائدی

مهدی قائدی

ذوق زدگی همسر مهدی قائدی از زندگی لاکچری

برخی بر این باورند که دلیل نمایش های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از زندگی اشرافی و لوکس خود در دبی ذوق زدگی اوست و بعد از مدتی برای او عادی می شود و رفتار او طبیعی تر خواهد بود.

همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست ! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد ! ستاره معصومی همسر جوان مهدی قائدی امسال حاشیه های زیادی را به همراه خود داشت و بیشتر این حاشیه ها به دلیل دخالت او در مسائل مربوط به باشگاه بود.

بعد از اینکه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی تصاویری بی حجاب از خودش منتشر کرد، انتقاد ها و جنجال های زیادی به پا شد. عده ای به خاطر طرفداری از تیم استقلال و دوری حاشیه از این تیم او را نقد کردند و عده ای دیگر به او لقب تازه به دوران رسیده را دادند ! ستاره معصومی در واکنش به حرف های فالوورهایش (بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و ترک استقلال) نوشت : هرکس ولو به لحظه ای خیال کند که کسی شده است، همان لحظه، لحظه ی سقوط اوست ...

منبع : خبر ورزشی