به گزارش پایگاه خبری نشان :

نیوشا ضیغمی بازیگر کم حاشیه سینما است. نیوشا ضیغمی یک دختر به نام لنا دارد . نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است . نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی برای نقش آفرینی در فیلم های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است. نیوشا ضیغمی تصویر زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات خوانده شده است نیوشا ضیغمی از بازیگران جوان و معروف ایرانی است که با بازی در فیلم اخراجی ها شناخته شد. نیوشا ضیغمی ظاهرا در سینما با کم کاری مواجه شده است. از آن جایی که نیوشا ضیغمی نزدیک به 4 میلیون فالوور دارد همانند بسیاری از هنرمندان تبلیغات اینستایی انجام می دهد. نیوشا ضیغمی عکس های بسیاری را در اینستاگرام خود منتشر کرده

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 1359 در تهران ؛ بازیگر ، تهیه کننده و مدل است. نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد.نیوشا ضیغمی حالا کلینیک زیبایی اداره می کند و یک شوهر تاجر نقره دارد.

سه روز پیش، تولد زهره کودایی، دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان ایران بود. به همین مناسبت و به دلیل گفت وگویی که این ورزشکار انجام داده است، نیوشا ضیغمی، پیامی را در اینستاگرامش، استوری کرد.

این بازیگر با انتشار تصویر زهره کودایی نوشت: «امروز گفت وگوی بانو زهره کودایی رو دیدم، خواستم بگم بانو به وجودت در سرزمینم می بالم به اراده و پشتکارت و این همه قدرت زنانه ات.»

یلدایی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

چهره متفاوت نیوشا ضیغمی

اخیرا عکسی از چهره بدون عمل نیوشا ضیغمی در فضای مجازی منتشر شد که تفاوت زیادی با چهره حال او دارد. همین نکته تعجب بسیاری از کاربران فضای مجازی را به همراه داشت و همگان تغییر چهره و زیباتر شدنش را مدیون هزینه ها و خرج هایی که برای خود می کند، دانستند

تیزر تبلیغاتی که جنجالی شد : نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیب و غریب میان بازیگران زن است. شاید این به آن دلیل است که او اصولا در تبلیغات زیادی حضور دارد. البته اینکه او هم در صفحه خود تبلیغات زیادی می کند و هم به عنوان مدل در تبلیغات حضور دارد همیشه مورد انتقاد مردم بوده است

او قبلا در واکنش به منتقدان تبلیغاتش گفته است که من مانند بکام و بیانسه تبلیغات می کنم. البته بسیاری از بازیگران زن مشهور و محبوب ایرانی در صفحات خود تبلیغات خاصی ندارند. الناز شاکردوست، سحر قریشی، ترانه علیدوستی و ... تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود قرار نمی دهند مگر برای کمپین های اجتماعی یا مسائل مربوط به فیلم های خودشان، اما در این میان بهاره رهنما و فریبا نادری و نیوشا ضیغمی از آن درسته از بازیگرانی هستند که کسب درآمد خوبی از این طریق دارند (جدیدا نفیسه روشن هم به جمع آنها اضافه شده است)

نیوشا ضیغمی در کنار دخترش لنا

نیوشا ضیغمی

سومین حضور نیوشا ضیغمی در تلویزیون

نیوشا ضیغمی در سومین تجربه تلویزیونی خود، برای بازی در سریال «بی‌نشان» مقابل دوربین قرار گرفت.

اینطور که روابط عمومی این سریال اعلام کرده است، با گذشت 20 درصد از مراحل فیلم‌برداری مجموعه، نیوشا ضیغمی به این پروژه پیوسته است.

نیوشا ضیغمی در این سریال نقش «فریده» را ایفا می‌کند و به دنبال احقاق حقوق همسرش است.

«در چشم باد» و «راستش را بگو» دو سریالی هستند که نیوشا ضیغمی با آن‌ها حضور در تلویزیون را تجریه کرده است

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیب و غریب است و سعی دارد تا خیلی ریز و شیک این کار را انجام دهد. البته او در صفحه شخصی خودش این کار را زیاد نمی کند و اگر هم انجام دهد همانند تبلیغ چمدان های یک برند چند ساعتی آن را پست کرده و بعد برمی دارد. خیلی وقت ها هم مدل می شود و با حضور در مزون ها و قر و اطوار جلوی آینه تبلیغ آن پیج و یا مزون را انجام می دهد. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام حمیدی و نیوشا در آن دیگر خِبره شده اند.

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات

تبلیغات بازیگرانی مثل بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی و فریبا نادری و ...داد بسیاری از کاربران را درآورده اما آن ها همچنان برای پول های هنگفتی که دریافت می کنند به کار خود ادامه می دهند.

اما مدتی پیش هم نیوشا ضیغمی در پاسخ به منتقدان گفته بود من همانند بکام و بیانسه تبلیغات می کنم! که البته این ادعایش هم با نظرات منفی کاربران همراه شد. اما در ادامه یکی از این تبلیغات دور از انتظار خانم بازیگر را مشاهده می کنید. 

ناگفته نماند خیلی از هنرمندان هم مانند ترانه علیدوستی، الناز شاکردوست و... تبلیغات انجام نمی دهند مگر اینکه برای کمپین های اجتماعی یا مسائل مربوط به فیلم های خودشان باشد

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی: مردم به ما فحش می دهند چون عقده ای هستند! 

نیوشا ضیغمی بر این عقیده است که فحاشی مردم در کامنت ها به دلیل عقده درونی آن هاست که فکر می کنند اگر سر ما خالی کنند حس بهتری دارند.

او می گوید دلیل فحاشی مردم در پیج های سلبریتی ها به دلیل مطالعه کم آن ها می باشد اما این را باید در نظر گرفت که مردم در صورتی خشمگین شده و شروع به فحاشی می کنند که از طرف هنرمندان شناخته شده فخر فروشی و لاکچری بازی ببینند، آن هم در این شرایط سخت اقتصادی. وگرنه بازیگرانی هم هستند که خیلی هم محبوب کاربران و مردم می باشند و در نظرات 99 درصد کامنت های مثبت میگیرند!

نیوشا ضیغمی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 18 تیرماه 1359 در تهران می باشد و 37 سال سن دارد. او اصالتا کرد می باشد ( اهل کرمانشاه)

​نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است

فعالیت بازیگری نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در سال 1383 از کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان فارغ التحصیل شد و در همان سال انجمن او را برای بازی در سریال «در چشم باد» (مسعود جعفری جوزانی) انتخاب کرد که نخستین تجربه وی در عرصه بازیگری بود.

نیوشا ضیغمی متاهل است و چندین سال است ( در سال 90 ) که ازدواج کرده است . اسم همسر او آرش پولادخان می باشد .

شغل همسر نیوشا ضیغمی

آرش پولاد خان همسر نیوشا ضیغمی متولد شهر اصفهان است و شغل او تجارت نقره است.

ماجرای آشنایی این زوج

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است. چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان: حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم؛ دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم. اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد. از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم. به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود

نیوشا ضیغمی

​داغداری نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی که چند پیش مادر شوهر خود را به دلیل بیماری کرونا از دست داد اعتراض شدیدی به وضعیت موجود داشت اما خودش در برخی افتتاحیه ها بدون ماسک حضور پیدا کرده است. واکنش او به فوت مادر شوهرش : مادر رفت، و این دو کلمه تلخ ترین جمله دنیا را ساختند، خانه ای بی چراغ شد و داغی ابدی بر دل نشست اما میدانم که میشد اینگونه نباشد لعنت به بانی این نسل کشی !

آیا نیوشا ضیغمی روی صورت خود عمل های زیادی انجام داده ؟ برخی از مردم اعتقاد دارند که نیوشا ضیغمی از آن دسته بازیگرانی است که عمل های زیبایی زیادی روی صورت خود انجام داده ولی او این قضیه را تکذیب می کند (به شدت تکذیب می کند) و می گوید فقط عمل بینی انجام داده است نه بیشتر

نیوشا ضیغمی در چه فیلم های سینمایی بازی کرده است؟

زنها فرشته اند 2 1398

ما خیلی باحالیم 1396

دخترعمو و پسرعمو 1395

شام عاشقانه سه نفره 1395

هشتگ 1395

خوب، بد، جلف 1395

ثبت با سند برابر است 1394

هفت معکوس 1394

آدم باش 1393

ایران برگر 1393

دریا و ماهی پرنده 1393

آینه شمعدون 1391

فیتیله و ماه پیشونی 1390

گشت ارشاد 1390

ما همه گناهکاریم 1389

چارسو 1389

دختر شاه پریون 1389

یکی برای همه 1389

پرتقال خونی 1389

پرستوهای عاشق 1389

زمهریر 1389

دموکراسی تو روز روشن 1389

اخراجی ها 2 1386

تلافی 1386

توفیق اجباری 1386

قرنطینه 1386

اخراجی ها 1385

پارک وی 1385

حس پنهان 1385

گناه من 1385

تردست 1383

شوریده 1383

مواجهه 1383

نیوشا ضیغمی در چه سریال هایی بازی کرده است؟

راستش را بگو 1390

در چشم باد 1382

نیوشا ضیغمی در چه آثار نمایش خانگی بازی کرده است؟

رالی ایرانی 2 ساخته آرش معیریان سال 1397

منبع : ساعد نیوز