به گزارش پایگاه خبری نشان :

روناک یونسی در پروژه "سقوط آزاد" با همسرش محسن میری هم بازیگر بود. روناک یونسی متولد دی 1359 در تهران  است. روناک یونسی سه خواهر دارد، مادر روناک یونسی فرهنگی و مدیر دبیرستان دخترانه است.  روناک یونسی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد

تولد روناک یونسی

روناک یونسی به تازگی 41 ساله شده البته خانم بازیگر از همسر مدل خود بزرگتر است . در ادامه تصویری که روناک یونسی را در روز تولدش ، مشاهده می کنید

روناک یونسی

روناک یونسی همیشه در فیلم و سریال ها نقش خانم های محجبه و مادر نمونه را داشته است اما در واقعیت خیلی قرتی تر از این حرفاست. البته که بازیگران هر نوع نقشی را که بازی می کنند قرار نیست به همان شکل هم در واقعیت زندگی کنند اما وقتی مخاطبین هنرمندی را در اینستاگرام 180 درجه متفاوت از نقشش می بینند زیاد حس خوشایندی پیدا نمی کنند.

بیوگرافی روناک یونسی

از این ها که بگذریم روناک یونسی از فعالین اینستاگرام می باشد که پست و استوری های زیادی از خود و یا شوهر و فرزندانش منتشر می کند. خانم بازیگر عاشق فیلتر های اینستایی است و اغلب هم استفاده می کند. در ادامه عکس جدید و جذاب روناک یونسی را مشاهده می کنی که با چتری کوتاه و آرایش زیبایش و مقداری هم رنگ و لعاب به عکس چگونه دل کاربران را برده است.

وقتی آقای شوهر منشوری تر از خانومشه!

روناک یونسی سر پروژه "سقوط آزاد" با همسرش محسن میری که هم بازیگر بود و هم مدل آشنا می شود و ازدواج می کنند. حالا تصویری از این زوج منتشر شده که روناک با وجود لباس بازی که پوشیده اما مورد توجه قرار نگرفت و به جاش آقای شوهر به خاطر تیپ گَنگ و یقه تا کجا چاک دارش بسیار مورد انتقاد کاربران همیشه در صحنه حاضر قرار گرفت!

روناک یونسی: مهاجرت نکنین!

روناک یونسی بعد از مهاجرت و کشف حجابش  ویدیوهای کاملا متفاوتی از خودش منتشر کرده است. حالا او به مردم ایران می گوید که عجولانه تصمیم نگیرید (برای مهاجرت کردن) به این راحتی ها که فکر می کنید نیست !

روناک یونسی در یک لایو اینستاگرامی به صورت کامل همه چالش هایی که برای رفتن از ایران را داشته توضیح داد و نگاه تازه ای برای افرادی که می خواهند از ایران بروند ترسیم کرد. او بر خلاف سایر چهره ها که برای منافع شخصی مهاجرت کردن از ایران را تبلیغ می کنند توضیح داد که رفتن از ایران و زندگی کردن در یک کشور دیگر آنقدر هم که فکر می کنید ساده نیست.

از غم غربت گرفته تا غریبه بودن مردمانی که در اطرافت زندگی می کنند و تا تفاوت فرهنگ ها و حتی مسائل قانونی و نگاه کشورها به مهاجر بودنت.

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

منبع : ساعد نیوز