به گزارش پایگاه خبری نشان :

صبا راد مجری ایرانی است. صبا راد همسر مانی رهنما است. صبا راد هنوز فرزندی ندارد. صبا راد مهاجرت کرده و در ترکیه ساکن است. در ادامه ویدئو هایی از آشپزی صبا راد می بینیم.صبا راد مجری سابق تلویزیون و بلاگر حال حاضر اینستاگرام است که بیش از 700 هزار دنبال کننده دارد. البته که خانم مجری چون سابقه نقش بازی کردن جلو دوربین تلویزیون رو داشته، نقش بازی کردن جلوی دوربین گوشی هم براش مثل آب خوردن راحته!

استایل خونه ای صبا راد

صبا راد

صبا راد همانطور که در تلویزیون دیده اید پر انرژیی و کاربلد است تو صفحه اینستاشم پر انرژی هستش و روزانه استوری های مورچه ای میزاره. حالا مورچه ای چیه؟ یعنی خانم خانما انقدر استوری هاش زیادی که اون بالا شبیه به مورچه میشه!

صبا راد  خودش کم لوس بود شوهرشم میخواد لوس شه؛ مانی جونم دلش فالوور خواست!

عاشقانه ها صبا راد و آقاشون تو شمال اونم جلو همه؛ مانی چرا مانتو پوشیده؟

از این ها که بگذریم صبا راد بعد از ازدواج با مانی رهنما آقای خواننده پاپ خوان، راه و روشی دیگر را انتخاب کرد. حجاب سر و تن خانم مجری کم کم آب رفت و حالا اگه روش بشه و ضایع نباشه همون یذره رو هم بیخیال میشه. صبا راد به تازگی استوری هایی از خورد و خوراک و آشپزی اش گذاشت و حسابی دل کاربرا رو آب کرد، البته ریز آموزشی هم داد

خودنمایی صبا راد

آشپزی صبا خانم با کلی مواد غذایی خوشمزه

البته که آموزش چیزیست که برای خیلی از خانمها خوشایند نیز هست و استفاده می کنند اما اینکه از این طریق قصد خودنمایی و فخرفروشی داشته باشی مسئله ای جداست که چندان قشنگ نیست مخصوصا تو این شرایط ناجور اقتصادی که خیلی ها با دیدنش ممکنه دل شکسته بشن!

حالا این وسط یکی از کاربرا نظر جالبی داده بود . او نوشت: این آشپزی هارو از لطف همون برنامه ( به خانه بر می گردیم) داری!!! وگر نه.......

البته که صبا خانم تو این راه یه پایه درجه یک هم داشت که اون آقا مانی هستند که نه تنها با بی حجابی و بدن نمایی همسرش مشکلی نداره بلکه تازه همراهی هم میکنه و معلومه که روحیه شوخ طبعی هم داره.

صبا راد گاهی استوری هایی هم از آقای شوهر میزاره و تو جدید ترین استوریاش قبل از آشپزی مانی رو به خرید فرساده و از ربات شدن آقا هم فیلم گرفت!

دلبری صبا راد برای شوهرش

صبا راد

تولید محتوای چنین پیج هایی تنها نشون دادن زار و زندگی خودشونه و اینکه به همکارا و سلبریتی ها نشون بدن که ما حسابی پولداریم و در حال خوشگذرونی. البته که تمام این کارا برای جذب فالوور و تبلیغاته که برای هر معرفی 15 ثانیه ای میلیونی پول دریافت می کنن. در ادامه نمونه ای از این تبلیغات رو به کلی ارایش و بزک کرده مشاهده می کنید.

مانی همسر صبا راد هم دلِش فالوور می خواد!

مانی رهنما همسر صبا خانوم شاید جزو خوانندگان درجه دو یا سه باشد که باوجود صدای خوبی که دارد و موسیقی را هم خوب می فهمد اما خیلی طرفدار ندارد. البته شاید دلیل اصلی این موضوع کم کار بودن خود آقای رهنما باشد چراکه مانی خیلی ترانه و آلبوم جدید منتشر نمی کند و کنسرت هم به ندرت برگزار می کند.

البته مانی خان برای اینکه طرفدار بدست بیاورد یک راه میان بُر پیدا کرده، او هراز گاهی در پیچ صبا حاضر می شود با شیطنت ها و شیرن کاری سعی می کند دلِ فالوورهای صبا را بدست آورد تا پیج او هم در اینستاگرام پررونق تر شود.

وقتی مانی با همسرش بلاگرش همراه است

مانی رهنما همسر خواننده صبا راد است صبا که ظاهرا همانند بهاره رهنما با ازدواج و شوهر دومش حسابی شکوفا شد و پایه ای برای جنگولک بازیاش پیدا کرد. البته که آقای شوهر میدونه داره چیکار میکنه و صبا راد از طریق اینستاگرام روزانه تبلیغات بسیاری میزاره و برای هر 15 ثانیه هم میلیونی پول میگیره.

منبع: شایا نیوز