به گزارش پایگاه خبری نشان :

فرهاد مجیدی هم اکنون سرمربی تیم استقلال تهران است. تعداد گل های ملی فرهاد مجیدی 10 گل است. فرهاد مجیدی اصالتا اهل مازندران است. فرهاد مجیدی برادرش فرزاد مجیدی هم در تیم استقلال حضور دارد. فرهاد مجیدی متاهل است و دارای 2 فرزند پسر به نام های تیام و امیربردیا می باشد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی فوتبالیست مطرح ایرانی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران است. فرهاد مجیدی تاکنون بیش از چهل بازی در تیم ملی ایران را در کارنامه ی خود دارد، جزو لژیونرهای تیم استقلال به حساب می آمد و با بازی در تیم راپید وین و هم چنین لیگ های عربی حاشیه خلیج فارس توانست به موفقیت های فراوانی دست پیدا کند.

در این بین قهرمانی او به همراه تیم العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا را می توان مهم ترین عنوان کارنامه ی کاری مجیدی نام برد. فرهاد مجیدی با ۹۳ گلی که برای استقلال به ثمر رسانده است دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود و همچنین وی در نظرسنجی سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱ انتخاب شد.

دردسر بزرگ فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب متولد شد. پدر او کارمند ارتش بود. او دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر به نام فرزاد دارد.

فرزاد مجیدی نیز از بازیکنان فوتبال کشور است که در تیم‌های استقلال و نساجی مازندران سابقه بازی دارد. مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود.

این قضیه وقتی برای فرهاد مجیدی سخت‌تر می‌شود که بدانیم چند بازیکن استقلال به دلیل کرونا نمی توانند مقابل هوادار بازی کنند و بازیکن فرانسوی و گلزن این تیم یعنی کوین یامگا هم از با هوادار محروم است

خانواده فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

از طرفی کاملا مشخص شد که حسین زاده و مهدی پور هم به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا حضور در تیم ملی را از دست داده اند وگرنه سهمیه استقلال به عدد ۳ می رسید و بازی با هوادار لغو می شد. با این حساب باید گفت فرهاد مجیدی  دچار دردسر زیادی شده و باید تیمش را با چند بازیکن ذخیره به مصاف هوادار بفرستد هرچندکه بسیاری از بازیکنان ذخیره استقلال هم چیزی از بازیکنان هوادار کمتر ندارند و حتی از آنها بهترند.

در خبرها آمده بود که شاید جعفر سلمانی هم به اردوی تیم ملی دعوت شود اما نام این بازیکن در لیست اسکوچیچ به چشم نمی خورد

ازدواج و طلاق فرهاد مجیدی

وی با فرناز مومنی ازدواج کرد و دارای دو فرزند دختر به نام تیام و یک پسر به نام امیر بردیا دارد.

این زوج بعد از چند سال از هم جدا شدند.

مجیدی بعد از پیوستن به الغرافه با یک خانم ازدواج کرده و عکسی از وی در رسانه ها منتشر شده است.

انتشار خبر ازدواج مژده لواسانی با فرهاد مجیدی خون این مجری بی حاشیه را از این شایعات ناتمام به جوش آورد و باعث واکنش صریح او شد. مژده لواسانی با انتشار پستی در اینستاگرامش از هوادارانش خواست پیجی را که به نام او در اینستاگرام زده شده بود و عکسهایی از او در کنار فرهاد مجیدی منتشر میشد را بلاک و ریپورت کنند

همسر فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

ماجرای حاشیه ای دیگر مربوط به ویدیو طرفداران فرهاد مجیدی بود که جنجالی شد.مانند ویدیو جنجالی که طرفداران محمدرضا گلزار حماسه آفریدند اینبار ویدیو ببینید از دو دختر طرفدار فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال. جالب اینجاست که این طرفدار ها اندازه قد پدر خود را نمی دانستند ولی اندازه کفش و قد فرهاد مجیدی را می دانستند

شاید باور کردنش برای ما سخت باشد که یکی همه ی زندگی اش فرهاد مجیدی شود و 15 سال فقط به او فکر کند ! انگار تنها موضوع مهم، تازه‌ترین حرف‌ها و اظهارنظرهای آن‌هاست و تنها سوژه دیدنی، آخرین عکس‌ها و فیلم‌هایشان. آن‌ها گرچه در زندگی واقعی هم توجه بیشتری از دیگران دریافت می‌کنند

اما درنهایت یکی هستند مثل همه؛ با نقاطی تاریک در زندگی که نمی‌تواند سوژه عکس و فیلم باشد و با کاستی‌ها و ایرادهای کوچک و بزرگ که ربط و شباهت‌شان را به اسطوره‌ها و شوالیه‌ها تردیدپذیر می‌کند. با این همه در گوشه‌ای از حیات مجازی به لطف هوادارهایشان نقطه ثقل جهان‌اند. پشت این صفحات هواداری که عموما هم ناشناس هستند، چه کسانی قرار دارند؟ طرفداری را چطور معنی می‌کنند و حاضرند بابتش چه کار کنند؟

فرهاد مجیدی حافظ قرآن است؟

فرهاد مجیدی در شروع جلسه هیئت مدیره استقلال حدود ۱۰ آیه از قرآن را ازحفظ خواند و سپس جلسه آغاز شد.

فرهاد مجیدی از خانواده‌ای مازندرانی و قائم‌شهری است. فرهاد مجیدی متولد و ساکن تهران است. فرهاد مجیدی یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد. همسر سابق فرهاد مجیدی فرناز مؤمنی نام دارد و فرهاد مجیدی دارای دو فرزند به نام‌های تیام و امیر بردیا می‌باشد

​این حرکت مجیدی که قرآن را از حفظ خواند و حتی روخوانی نکرد، باعث سورپرایز اعضای هیئت مدیره استقلال شد. آنها فکر نمی‌کردند که مجیدی این قدر خوب و روان قرآن را از حفظ بخواند.

شاید مدیران استقلال انتظار داشتند فرهاد حداقل قرآن را از رو بخواند اما سرمربی استقلال حدود ۱۰ آیه را کاملا از حفظ خواند که با تمجید سردار آجرلو و اعضای هیئت مدیره استقلال مواجه شد.

مجیدی در این جلسه درخواست‌های خود در مورد خرید بازیکنان جدید را هم مطرح کرد و سردار آجرلو و اعضای هیئت مدیره قول دادند تمام توان خود را برای خرید این بازیکنان و تقویت استقلال به کار ببندند.

استقلال در اولین بازی لیگ برتر بیست و هفتم مهر ماه به مصاف تیم هوادار که توسط رضا عنایتی هدایت می‌شود، خواهد رفت.

منبع: خبر انلاین