به گزارش پایگاه خبری نشان :

سردار آزمون بالاخره از روسیه رفت. سردار آزمون با انتقالی 5 ساله راهی بایرلورکوزن شد. سردار آزمون 8 سال در روسیه حضور داشت و برای روبین کازان و زنیت بازی کرد. سردار آزمون امسال درگیر یک پرونده خانوادگی شد که احتمالا به این دلیل سرانجام رضایت داد روسیه را ترک کند. آلیا دختری بود که سردار آزمون را از روسیه فراری داد.

عکسی از سردار آزمون در کنار نامزدش آناهیتا و بچه ای در فضای مجازی منتشر شده که گفته شده بچه خود سردار آزمون است

دختر سردار آزمون

سردار آزمون

ماجرای آلیا و سردار آزمون

سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت روسیه پس از درخشش برابر چلسی در دقایق پایانی مسابقه مصدوم و از زمین خارج شد. این اتفاق برای سردار آزمون بسیار تلخ بود اما شاید سردار آزمون نمی دانست چند روز بعد خبری در رسانه‌ها منتشر می‌شود که تلخ‌تر از مصدومیت برایش باشد. پرونده خانوادگی سردار آزمون بازهم بالا آمده و حالا ابعاد جدیدی از آن بازگو شده است. سایت اسپورت اکسپرس روسیه عکسی از دختر سردار آزمون منتشر کرده و ادعا کرده این کودک، فرزنده ستاره ایرانی و آلیا است.

درست ساعاتی پیش از درخشش سردار آزمون در بازی زنیت مقابل چلسی، دادگاهی در روسیه علیه آزمون تشکیل شد و پرونده قضایی مهاجم ایران را وارد ابعاد جدیدی کرد.

سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه گزارش داد دادگاه رسیدگی به شکایت از سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روز هشتم دسامبر (چهارشنبه) در شهر سنت پترزبورگ برگزار شده است.

در جریان این دادگاه، دختری که علیه آزمون شکایت کرده است، برای نخستین بار از طریق همین سایت جزئیات ماجرا و شکایت از این مهاجم را توضیح داد

سلفی زن سردار آزمون

سردار آزمون

بـه گفته اسپورت اکسپرس دختری بنام آلیا در شهر کازان در ماه می «اردیبهشت» دختری بدنیا آورد کـه مدعی اسـت پدر این بچه سردار آزمون اسـت اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را نمی پذیرد.

مادر بچه دادخواستی را علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد. سردار آزمون باوجود فرستادن ماهانه ۱۲ هزار روبل «این مبلغ کـه خرج زندگی یک ماه یک بچه اسـت» برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولد شده را نمی پذیرد.

سردار آزمون در زنیت سالیانه ۳ میلیون یورو دریافت میکند و آلیا می‌خواهد ۷۵۰ هزار یورو از آزمون بگیرد. هویت این دختر مخفی اسـت و فقط مشخص اسـت او در کازان زندگی میکند ودر ماه می، یک دختر بدنیا آورده اسـت. این دختر کـه نامش آلیا اسـت تصمیم گرفته اطلاعات خصوصی اش را مخفی کند. سردار آزمون و وکلای وی این ادعا را رد کرده و آن را شایعه محض خواندند. من سایت اسپورت اکسپرس رو چک کردم.خبرش بود ولی این عکسو توش ندیدم..به نظر شیطنت فضای مجازیه!!

این دختر که «آلیا» نام دارد، در گفتگوی خود تاکید کرده است که برای احراز پدری و گرفتن نفقه از آزمون شکایت کرده است چرا که این بازیکن تاکنون از پذیرش این ادعا امتناع کرده است.

وی گفت: پس از مراجعه به دادگاه به دنبال مذاکره با سردار و حل مشکل با توافق دوستانه بودیم و قرار شد آزمایشاتی هم انجام بشود اما او گفت که وقت کافی ندارد.

این فرد شاکی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: نگران هستم که سردار به کشور دیگری برود و این کارها انجام نشود.

آلیا همچنین تاکید کرد که به دنبال حل مسالمت‌آمیز این ماجرا است ولی اگر این اتفاق رخ ندهد با ادامه حضور در دادگاه شکایتش را پیش می‌برد.

همچنین وکیل این دختر بعد از جلسه در دادگاه اظهار کرد: تا به امروز در جلسه دادگاه چند درخواست از جمله آزمایشاتی داده‌ایم. دادگاه این درخواست را پذیرفت اما موکول به اطلاع طرف دوم شده است

سردار آزمون

به گفته این وکیل، جلسه بعدی دادگاه شکایت از سردار آزمون روز ۱۰ فوریه ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

تمام این اتفاقات در روزی رخ داد که سردار آزمون با تیم زنیت در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی بازی کرد و عملکرد بسیار درخشانی داشت. آزمون در این بازی که با تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید، یک گل زد و چند فرصت خوب گلزنی هم به دست آورد.

پیش از این «آن دری کوزیچف» خبرنگار روزنامه اسپورت اکسپرس تاکید کرده بود که سردار داری یک پرونده قضایی در روسیه است ولی هیچکس واقعیت را نمی‌داند.

"سردار آزمون پدر شده است" این تیتر یکی از رسانه های کسور روسیه بود. چندی پیش در رسانه‌های روسیه یک موضوع تکان‌دهنده علیه سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت‌پترزبورگ مطرح شده است. موضوعی که رسانه‌های ورزشی در داخل کشور را به شوک فرو برد و باعث شد بسیاری از رسانه‌ها هیچ بازتابی از این موضوع منتشر نکنند. سردار آزمون ستاره فوتبال ایران که حواشی زیادی از جوانی تا کنون به دنبال داشته مورد شک پلیس روسیه در یک پرونده قرار گرفته است. سایت اسپورت اکسپرس برای اواین بار این پرونده را علیه سردار آزمون افشا کرد. در روزهای ابتدایی سردار آزمون واکنشی نسبت به موضوع نشان داد.

موضوع از این قرار است که ولادیسلاو زیماگولوف، نویسنده سایت اسپورت اکسپرس روسیه طی مطلبی عجیب از پرونده شکایت یک خانم از سردار آزمون رونمایی کرده است. مسأله‌ای که حتی ممکن است ماجرا به یک اخاذی مربوط شود. اما اصل داستان انگار این است که دختری در کازان قصد دارد از سردار آزمون معادل ۷۵۰ هزار یورو به بهانه نفقه دریافت کند.

قطعا مطالبی که در سایت روسی منتشر شده، مورد تایید ما نیست، اما از آنجایی که نمی‌توان در عصر ارتباطات جلوی گردش آزاد اخبار را گرفت، گزارش منتشر شده در این سایت روس منتشر می‌شود. البته که امیدواریم آنچه سایت روس از زبان یک وکیل منتشر کرده صرفا اتهام‌هایی واهی و به قصد باج‌خواهی باشد

سردار آزمون

سایت اسپورت اکسپرس روسیه گزارش خود را اینگونه شروع می‌کند: «یکی از دلایل اصلی که سردار آزمون می‌خواهد از روسیه برود، فاصله گرفتن از ماجرای رسوایی مربوط به حضانت فرزند است. دختری به نام آلیا در شهر کازان در ماه می (اردیبهشت) دختری به دنیا آورد که مدعی است پدر این بچه، سردار آزمون است، اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را نمی‌پذیرد. مادر بچه دادخواستی را علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد.

سردار آزمون با وجود فرستادن ماهانه ۱۲ هزار روبل (این مبلغ که خرج زندگی یک ماه یک بچه است) برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولدشده را نمی‌پذیرد.

آلیا با استخدام وکلا در تلاش است تا سردار آزمون با پذیرفتن مسئولیت بچه، بتواند یک نفقه قابل توجه که معادل ۲۵% دستمزد این مهاجم ایرانی است را دریافت کند. سردار آزمون در زنیت سالیانه ۳ میلیون یورو دریافت می‌کند و آلیا می‌خواهد ۷۵۰ هزار یورو از آزمون بگیرد.».

اما دختر شاکی از سردار آزمون چه کسی است؟

سایت روسی نوشته: «هویت این دختر مخفی و فقط مشخص است او در کازان زندگی می‌کند و در ماه می، یک دختر به‌دنیا آورده است. به‌خاطر جلوگیری از توجهات و نفرت پراکنی‌ها، این دختر که نامش آلیاست تصمیم گرفته اطلاعات خصوصی‌اش را مخفی کند. فقط آندری دیمیترف، وکیل او حاضر است به‌صورت عمومی درباره پرونده آزمون صحبت کند.»

وکیل آلیا در گفتگو با اسپورت اکسپرس روسیه گفته است:

«آلیا نمی‌خواهد هویتش فاش شود و توجهات را جلب کند. او اکنون یک بچه پنج ماهه دارد و با نگهداری از او، وقتی برای جلب توجه ندارد. شاید پس از دادگاه، او هویتش را فاش کند. موکل من در کازان زندگی می‌کند. از سال ۲۰۱۹، آن‌ها در رابطه بوده‌اند و مکاتباتی موجود است که این مسأله را تایید می‌کند.»

در ادامه گزارش عجیب این سایت روسی آمده است:

«این احتمال وجود دارد که سردار آزمون قبل از انتقالش به زنیت در ژانویه ۲۰۱۹، با این دختر ملاقات کرد و رابطه آن‌ها تا بهار ۲۰۲۱ ادامه داشت. این زوج معمولا از طریق اینستاگرام و واتس‌اپ با یکدیگر در ارتباط بودند. سردار آزمون وقتی در کازان بود، رابطه‌ای داشت که معمولا آن را مخفی می‌کرد.

این مهاجم ایرانی هیچ‌گاه به‌صورت عمومی همراه با دختران دیده نشده بود و با زنانی غیر از اعضای خانواده‌اش در شبکه‌های اجتماعی عکسی منتشر نمی‌کرد. این مسأله به‌خاطر شرایط کشور ایران است که در آن رابطه خارج از ازدواج، غیرقانونی و خلاف شرع تلقی می‌شود

سردار آزمون

آزمون احتمالا محبوب‌ترین ورزشکار ایران است و به‌همین خاطر او باید با رعایت این قوانین وجهه عمومی خود را حفظ کند. این یعنی بروز چنین ماجرایی ممکن است یک دردسر بزرگ برای سردار آزمون و ضربه بزرگی به وجهه‌اش باشد.»

امیدواریم آنچه سایت روس از زبان یک وکیل منتشر کرده صرفا اتهام‌هایی واهی و به قصد باج‌خواهی باشد.

سردار آزمون هم در این ماجرا اظهارنظری نداشته تا به شایعات دامن نزند. مهدی حق‌تعالی، مدیر برنامه ستاره زنیت فقط این مسائل را شایعه خوانده است. دیمیتریف، وکیل دختر روس در این خصوص گفته: «یک ایجنت گفته که همه این حرف‌ها شایعه است.

پاسخ من به او این است: شایعه وقتی است که مکالماتی از سوی یک طرف تایید نشده باشد، اما این قضیه در دادگاه جریان دارد. این چه شایعه‌ای است؟ این مسأله شایعه نیست.»

سایت روسی درباره مبلغ مورد ادعای این دختر آورده است: «جلسه مربوط به این موضوع و پذیرفتن مسئولیت بچه در دادگاه پریمورسکی سنت پترزبورگ در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۱ (حدود یک هفته دیگر) برگزار خواهد شد؛ روزی که زنیت در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف چلسی برود و بعید است سردار آزمون در جلسه دادگاه حاضر شود.

در سایت دادگاه، هیچ اطلاعاتی از شاکی و خوانده موجود نیست بلکه فقط تاریخ ثبت و رسیدگی به دعوی موجود است. طبق گفته وکیل دیمیتریف، موکلش ممکن است در اولین جلسه از دادگاه هویتش را فاش کند. او همچنین گفته ترجیح آلیا این است همه چیز پیش از رفتن به دادگاه به‌صورت مسالمت‌آمیز حل‌وفصل شود.»

وکیل مذکور درباره درخواست ۷۵۰ هزار یورویی از سردار آزمون گفته است: «بله، طبق قانون این مبلغ به او تعلق می‌گیرد؛ ۲۵ درصد از درآمد پدر. من هیچ مدرکی مبنی بر دستمزد خالص او ندارم، اما طبق صحبت‌های انجام شده ظاهرا همین‌طور است و این احتمالا بیشترین نفقه تاریخ روسیه خواهد بود.»

سردار آزمون

آلیا دختر روسی سردار آزمون کیست؟

صبح دیورز خبری در رسانه های روسی منتشر شد مبنی بر دادگاهی شدن سردار آزمون در روسیه که بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشت

خبر های اولیه در رسانه های روسی این گونه است که در پی شکایت دختر روسی به نام آلیا از سردار آزمون از دادگاه خواسته است که این فوتبالیست ایرانی به او نفقه بدهد و معتقد است که سردار آزمون پدر بچه او می باشد.

حالا سردار آزمون به دادگاه روسیه احضار شده و باید قبل از بازی زنیت و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در دادگاه حاضر شود و دفاعیه خود را مطرح نماید.

روز گذشته نشریه «اکیپ» فرانسه بار دیگر از تلاش مدیران باشگاه لیون برای جذب سردار آزمون ستاره ایرانی باشگاه زنیت خبر داد.

راهکار جدید سردار آزمون برای فرار از حاشیه جنجالی

امروز سایت «sportsdaily» روسیه به این موضوع پرداخت و نوشت: لیون که در تابستان گذشته به دنبال جذب سردار آزمون بود، اکنون در زمستان نام سردار را راس لیست خریدهای ژانویه قرار داده است.

به نظر می رسد وکیل جدید آزمون مسیر ستاره ایرانی را تغییر خواهد داد و او را به لیگ برتر فرانسه انتقال خواهد داد.

قرارداد مهاجم ایرانی با زنیت تا تابستان 2022 اعتبار دارد. به همین خاطر زنیت قصد ندارد این بازیکن خود را به صورت مجانی از دست دهد.

از هفته پیش در رسانه‌های روسیه یک موضوع تکان‌دهنده علیه سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت‌پترزبورگ مطرح شده است. موضوعی که رسانه‌های ورزشی در داخل کشور را به شوک فرو برد و باعث شد بسیاری از رسانه‌ها هیچ بازتابی از این موضوع منتشر نکنند.

موضوع از این قرار است که ولادیسلاو زیماگولوف، نویسنده سایت اسپورت اکسپرس روسیه طی مطلبی عجیب از پرونده شکایت یک خانم از سردار آزمون رونمایی کرده است. مسأله‌ای که حتی ممکن است ماجرا به یک اخاذی مربوط شود. اما اصل داستان انگار این است که دختری در کازان قصد دارد از سردار آزمون معادل ۷۵۰ هزار یورو به بهانه نفقه دریافت کند.

قطعا مطالبی که در سایت روسی منتشر شده، مورد تایید ما نیست، اما از آنجایی که نمی‌توان در عصر ارتباطات جلوی گردش آزاد اخبار را گرفت، گزارش منتشر شده در این سایت روس منتشر می‌شود. البته که امیدواریم آنچه سایت روس از زبان یک وکیل منتشر کرده صرفا اتهام‌هایی واهی و به قصد باج‌خواهی باشد

سردار آزمون

رینات بیلیالتدینوف سرمربی سابق در روبین کازان عنوان کرد ترکیب فعلی لورکوزن خیلی از تیم زنیت بهتر نیست.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه زنیت، از سطح لیگ برتر روسیه پیشی گرفته است، اما بازیکنان لورکوزن آلمان که او از فصل جدید در آن بازی خواهد کرد، قوی‌تر از تیم فعلی او نیستند. این نظر توسط رینات بیلیالتدینوف سرمربی سابق آزمون در روبین کازان به تاس بیان شد. لورکوزن در ۲۲ ژانویه از امضای قرارداد با آزمون خبر داد. قرارداد باشگاه لورکوزن و مهاجم ۲۷ ساله ایرانی از فصل ۲۰۲۲/۲۳ اجرایی و تا پایان فصل ۲۰۲۶/۲۷ محاسبه خواهد شد.

بیلیاتدینوف گفت: به نظر می رسد که او از سطح لیگ روسیه پیشی گرفته است، اما من فکر نمی کنم که در لورکوزن هم تیمی های قوی تری از زنیت داشته باشد." "بایر" - یک تیم قوی است و بازیکنان تقریبا سطح خوبی در این تیم وجود دارد. در ۲۷ سالگی وقتش بود به تیم دیگری برود، این آخرین قرارداد بزرگ اوست که بعد از آن یا می تواند جلوتر برود یا به شکلی به روسیه برگردد، دیدن او در آلمان جالب خواهد بود.

سردار آزمون

سرمربی سابق روبین گفت: او درک خوبی از بازیکنان دارد و زمان مناسبی را برای تغییر لیگ خود انتخاب کرده است. در فوتبال آلمان، نیاز به تطبیق خواهد بود، اما او دیگر یک پسر نیست، همانطور که از همکاری با هم یاد می کنم، بلکه مردی است که چیزهای زیادی در فوتبال می فهمد. در آلمان، سبک کمی متفاوت است.

آزمون ۲۷ سال سن دارد و از سال ۲۰۱۹ برای زنیت بازی می کند. این مهاجم در ترکیب این تیم سه بار قهرمان روسیه، دو بار قهرمان سوپرکاپ و یک بار قهرمان جام حذفی روسیه شد. وی در مجموع ۱۰۴ بازی برای این باشگاه انجام داد و ۶۲ گل به ثمر رساند و ۲۳ پاس گل داد.

آزمون همچنین برای کازان و روستوف بازی کرد. در فصل ۲۰۱۹/۲۰ این مهاجم با به ثمر رساندن ۱۷ گل بهترین گلزن مسابقات قهرمانی کشور روسیه شد. آزمون در تیم ملی ایران ۶۰ بازی انجام داده و ۳۹ گل به ثمر رسانده است.

مهاجم ایرانی در مجموع ۲۰۸ بازی در مسابقات قهرمانی روسیه انجام داد که در آن ۸۵ گل به ثمر رساند. بر اساس این شاخص، آزمون با واگنر لاو برزیلی که در ۱۷۱ بازی به همین تعداد گل به ثمر رسانده، در جایگاه اول فهرست بهترین گلزنان خارجی است. مهاجم زنیت برای اینکه به تنهایی در صدر این لیست قرار بگیرد، باید حداقل یک گل در ۱۲ دیدار باقی مانده لیگ برتر به ثمر برساند

سردار آزمون

سردار آزمون خود نیز درباره این انتقال گفت: بایر ترکیب بسیار خوبی دارد، من مدت زیادی است که باشگاه را دنبال می کنم و از نحوه بازی این تیم خوشحالم. به زودی می توانم در بوندسلیگا بازی کنم. برای من فوق العاده هیجان انگیز است.

بایر لورکوزن با ۳۵ امتیاز از ۲۰ بازی در رده سوم جدول لیگ آلمان قرار دارد. در اوایل این فصل، این باشگاه به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یافت.

سردار آزمون، مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ پس از کش و قوس‌های فراوان با قراردادی پنج ساله به بایر لورکوزن پیوست.

با توجه به پایان قرارداد آزمون و زنیت در پایان فصل، شایعات فراوانی درباره آینده او مطرح شده بود و حتی خبرنگاران مطرح دنیا مانند دی‌مارتزیو از علاقه یوونتوس به مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران خبر داده بودند. با این حال پس از عنوان شدن اسامی لیون، یووه، برنلی و نیوکاسل، در نهایت سردار آزمون به لورکوزن پیوست. به این ترتیب، آزمون تا پایان فصل در زنیت می‌ماند و فصل آینده به بوندسلیگا می‌رود.

مهاجم ۲۷ ساله تیم‌ملی که پیش از شروع فصل ۲۲-۲۰۲۱ هم قرار بود به لورکوزن بپیوندد، شماره ۹ این تیم را را بر تن خواهد کرد.

بایر لورکوزن در حال حاضر با ۳۵ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی بوندسلیگا قرار دارد.

استقبال گرم اسطوره فوتبال آلمان از سردار آزمون

رودی فولر، مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن مدعی شد سردار آزمون، ستاره جدید این تیم گزینه مناسبی برای لورگوزن محسوب می شود.

بایرلورکوزن دیشب اعلام کرد سردار آزمون، ملی پوش ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته و این بازیکن از تابستان سال 2022 در لورکوزن بازی خواهد کرد. آزمون 27 ساله‌ای که کارنامه درخشانی در امر گلزنی و ارسال پاس گل‌ دارد، هنگام انتقال تابستانی به بوندسلیگا، برای حضور در خط حمله لورکوزن با بازیکنانی چون پاتریک شیک و لوکاس آلاریو رقابت خواهد کرد.

سردار آزمون بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: "این یک قدم جدید در دوران ورزشی من از بهترین باشگاه روسیه به یکی از بهترین لیگ های اروپا است. بایرلورکوزن ترکیب بسیار خوبی دارد. من مدت زیادی است که باشگاه را زیر نظر داشته و تحت تاثیر سبک بازی تیم هستم. برای من فوق العاده هیجان انگیز است که به زودی قرار است در بوندسلیگا بازی کنم. من متقاعد شده‌ام که با توانایی‌هایم باعث پیشرفت تیم خواهم شد.

سردار که 60 بار برای تیم ملی ایران بازی کرده است، 39 گل برای کشورش به ثمر رسانده و در جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا در سال های 2015 و 2019 در ترکیب ایران قرار داشته است. سردار جوان ترین بازیکنان ایرانی بوده که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است و با 6 گل، رکورددار بیشترین گلزنی در این رقابت ها نیز محسوب می شود. او دوران حرفه ای خود را به طور کامل در لیگ برتر روسیه سپری کرده و قبل از انتقال به زنیت در سال 2019، در تیم هایی چون روبین کازان و روستوف نیز بازی کرده است.

در زنیت سن پترزبورگ، سردار 62 بار در 104 بازی در تمام مسابقات موفق به گلزنی شده است. او به عنوان بهترین بازیکن سال روسیه در سال 2021 انتخاب شد و آمار گلزنی درخشان سردار در این فصل نیز با زدن 10 گل در 21 مسابقه، از جمله دو گل در لیگ قهرمانان اروپا ادامه یافت.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن در این رابطه گفت: "ما از نهایی شدن این انتقال خوشحالیم و سردار آزمون در چند سال اخیر یکی از بهترین گلزنان فوتبال روسیه بوده. او سه سال متوالی با زنیت قهرمان شده، به طور منظم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و کلاس بالای بازی خود را در سطح بین المللی نشان داده است. خط حمله لورکوزن با حضور سردار کیفیت بیشتری پیدا می کند و او بخش هجومی ما را غیرقابل پیش بینی تر و قدرتمندتر خواهد کرد."

رودی فولر، مدیر ورزشی باشگاه نیز در این خصوص افزود: "سردار بسیار سریع بوده، در هوا خوب است و از قدرت قرار گیری در فضاهای مناسب برخوردار است. اما توانایی های این بازیکن تنها معطوف به گلزنی نیست. سردار در گل‌سازی نیز توانا بوده، به خوبی با دیگران ترکیب می‌شود و گزینه ای مناسب برای لورکوزن است."

منبع " پاتوق آنلاین