به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهناز افشار متولد 21 خرداد سال 1356 در تهران است. مهناز افشار بازیگری را با فیلم گمشده در سال 1357 آغاز کرد. مهناز افشار اولین سیمرغ بلورین خود را برای بازی در فیلم سعادت آباد به دست آورد. خانواده مهناز افشار اصالتا ترک هستند. مهنار افشار دیپلم خود را در رشته علوم تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل در موسسه ای به رشته تدوین پرداخت

مهناز افشار

 

ازدواج مهناز افشار

افشار در سال ۱۳۹۳ با محمدیاسین رامین ازدواج کرد. همسر او متولد سال ۱۳۶۰ و ۴ سال از خودش کوچکتر بود. این زوج در خرداد ماه سال ۹۴ صاحب فرزند دختری شدند که اسم لیا را برای او انتخاب کردند.

آنچه که کاربارن ایرانی در اینستاگرام به مهناز افشار می گویند این است که هر چند مدت باحجاب می شود و ادعای برگشت به ایران می کند و بعد از مدتی دوباره بی حجاب می شود و این رفتار او حرفه ای نیست.  بهتر است خانم افشار بدون توجه به حاشیه ها و یا اینکه در پی حاشیه باشد زندگی عادی خودش را پیش بگیرد.

مهناز افشار در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.  مهناز افشار پس از اتمام این مساقه تنها در صفحه اینستاگرامی اش فعالیت دارد و پست و عکس های زیادی از احول روزانه و گفته هایش منتشر می کند.

مهناز افشار را حالا شاید بتوان با بیش از 15 میلیون دنبال کننده بالاترین میزان فالوور در میان بازیگران ایرانی دانست. اما خب این تعداد فالوور از آسمان که در پیج خانم بازیگر نریخته! مهناز افشار روزانه پست و استوری های بسیار منتشر میکند. او حتی شده عکسی بی معنا و یا بد تیپ از خودش بزاره اما این کار رو میکنه تا ارتباطش با هم زبوناش قطع نشه.

منبع " ساعد نیوز