به گزارش پایگاه خبری نشان :

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل آلومینیوم اراک درمورد این بازی اظهار داشت: بازی سختی را بردیم. به کادر فنی حریف تبریک می‌گویم، چون تیمی ساخته‌اند که فنی و تاکتیکی بازی می‌کنند. آنها هم موقعیت‌هایی داشتند، اما ما از فرصت‌های خود استفاده کردیم یحیی گل محمدی فارغ التحصیل فوق دیپلم دانشسرای تربیت معلم در قم می باشد یحیی گل محمدی از معملی به سطح اول فوتبال ایران رسید و حالا بازنشسته شده و کار مربیگری می کند.یحیی گل محمدی مدتی کوتاهی در سال 1367 به تبریز بازگشت یحیی گل محمدی در تیم تراکتورسازی تبریز در حدود 5 دیدار بازی کرد، سپس به قم بازگشت و در کنار تدریس در تیم هلال احمر به بازی فوتبال خود ادامه داد. مصاحبه یحیی گل محمدی را می توانید در این خبر بخوانید

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

یحیی گل محمدی

نتیجه خوب یحیی گل محمدی

وی ادامه داد: برخی از دقایق بازی تحت فشار بودیم. باید در آن شرایط بهتر پاس می‌دادیم و تصمیمات بهتری می‌گرفتیم. زیاد هماهنگ نبودیم، اما نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که برای گرفتن این ۳ امتیاز تلاش کردند. در کل بازی سختی بود.

گل‌محمدی درخصوص به ثمر رساندن گل‌های پرسپولیس توسط دو بازیکن تعویضی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که از زمین خارج شدند زحمت کشیدند و خیلی تلاش کردند. دو صحنه ای که گل زدیم بازیکنان تعویضی زدند چون انرژی خوبی داشتند در موقعیت خوبی قرار گرفتند. وقتی تیم ببرد همه برده‌اند و وقتی تیم ببازد همه باخته‌ایم. به بازیکنان تبریک می‌گویم چون سختی‌های زیادی تحمل کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور تیمش در کورس قهرمانی با استقلال، تصریح کرد: هنوز هفته‌های زیادی برای تعیین قهرمان مانده است. استقلال تیم با انگیزه‌ای است و خوب تقویت شده است. آنها تیم قابل احترامی هستند و برای هر تیمی دردسر ایجاد می‌کنند. مهره‌های خوبی دارند. ما امسال نتوانستیم در فصل نقل و انتقالات خیلی قدرتمند ظاهر شویم، اما پا پس نمی‌کشیم و انگیزه زیادی داریم. قهرمانی‌هایی که تجربه کرده‌ایم به ما کمک می‌کند که شخصیت قهرمانی داشته باشیم و تا آخرین هفته بجنگیم و تسلیم نشویم.

وی در ارتباط با شرایط و عملکرد رامین رضاییان گفت: اولین بازی خود را تجربه کرد و بازی سختی بود. در مجموع عملکرد خوبی داشت، اما فکر می‌کنم می‌تواند بهتر باشد. شاید از نظر بدنی و تاکتیکی شرایط ایده‌آل را نداشته باشد، اما مسابقات به وی کمک می‌کند که بهتر شود.

تاکتیک یحیی گل محمدی

گل‌محمدی در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و عزل عزیزی‌خادم، اظهار داشت: اتفاقاتی که در فوتبال ایران رخ می‌دهد فقط مخصوص ایران است. نمی‌دانم؛ توجهی به این مسائل ندارم.  اینقدر خودمان مسائل کوچک و بزرگ داریم و تمرکزم روی این مسائل است. هر کسی که رئیس شود ما وظیفه داریم که مشکلات تیم‌مان را رفع کنیم و پیشرفت کنیم. صحبتی در خصوص تغییر و تحولات ندارم و برای هرکسی که کار می‌کند آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی بود. خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز حساس را کسب کنیم. بازی را برای خودمان سخت کرده بودیم، چون نتوانستیم تحت فشار حریف پاس‌های خوبی به هم بدهیم. از نتیجه کلی بازی راضی هستم، اما آن شکلی که تیم ما قبلاً داشت را نتوانستیم به نمایش بگذاریم. شاید پرس حریف و یا شرایط روحی و جسمی و یا نمی‌دانم به چه علتی باعث شد که شرایط اینگونه شود. تیم حریف بازی خوبی به نمایش گذاشت و ما را تحت فشار قرار داد و فرصت‌های خوبی ایجاد کرد. بازی می‌توانست مساوی هم تمام شود و ممکن بود که حریف برنده هم شود.

وی ادامه داد: باید به این موضوع حساس‌تر باشیم. این بازی درس خوبی برای ما بود که به نقاط ضعف و قوت خود پی ببریم و بیشتر روی کارهای تیمی و فاز دفاعی و هجومی کار کنیم. این بازی در آینده بیشتر به ما کمک خواهد کرد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه برای بردن تلاش کردند. بازی سختی بود، اما ذهنیت خوبی که برای برد داشتیم بیشتر از هر چیزی به ما کمک کرد. نشان دادیم شخصیت قهرمانی داریم و این موضوع روی نتیجه بازی امروز هم تاثیرگذار بود.

یحیی گل محمدی و عملکرد رامین رضاییان

گل‌محمدی درخصوص شرایط و عملکرد رضاییان، عنوان کرد: رامین نخستین بازی خود را تجربه می‌کرد و شاید آن شرایط ایده‌آل را نداشت اما برای بازی اول عملکرد خوبی داشت. او می‌تواند بهتر شود و نیازمند زمان است. بازی‌ها به وی کمک می‌کند که بیشتر با تیم هماهنگ شود. امروز هم ارسال‌های خوبی داشت و ضربات خوبی زد و در آینده بیشتر به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اظهارات رشید مظاهری مبنی بر مذاکره با پرسپولیس و انتخاب سپاهان، تصریح کرد: من شخصاً هیچ صحبتی با وی نکردم و شاید آدم‌های خودش و یا افرادی که دوست داشتند او به پرسپولیس بیاید با او صحبت کردند.از طرف من هیچ صحبتی با وی نشد.

وی درمورد جذب بازیکن اروپایی، گفت: جذب بازیکن خارجی در این مقطع واقعاً کار سختی است، چون هیچ تیمی بازیکن باکیفیت خود را از دست نمی‌دهد و باید هزینه زیادی صورت بگیرد تا رضایت باشگاه‌ها جلب شود. برخی بازیکنان آزاد هستند که کیفیت بالایی ندارند. فیلم یک بازیکن را دیده‌ایم و قرار است او را از نزدیک ببینیم تا شرایط بدنی و فنی او را بررسی کنیم. او رزومه خوبی دارد، اما باید مورد بررسی قرار بگیرد. قرار است از پس‌فردا به تمرینات اضافه شود تا شرایطش را ببینیم.

گل‌محمدی درمورد گل نزدن مهدی عبدی و ورود حامد پاکدل به زمین مسابقه ادامه داد: عبدی بازیکن خطرناکی است و روی گلی که زدیم تاثیر خوبی داشت. انتظار من از مهدی عبدی بالاتر است اما فکر می‌کنم مهدی امروز روز جذابی نداشت. حامد پاکدل پر انرژی و با حس خوبی وارد زمین شد و توانست گلزنی هم کند. 

وی در پاسخ به این سوال که نسبت به بازی رفت آلومینیوم ضعیف‌تر بود یا پرسپولیس بهتر ظاهر شد که مقابل گربه‌سیاه نتیجه گرفت، خاطرنشان کرد: بحث میزبانی و میهمانی خیلی مهم است. آنها به عنوان میزبان شرایط بهتری دارند. بازی که در دور رفت باختیم از نظر فنی شرایط خوبی نداشتیم. آلومینیوم تیم خوبی است و در انتقال‌ها خطرناک هستند. اراکی‌ها امروز نمایش خوبی داشتند و به راحتی به هر تیمی نمی‌بازند. آنها مقابل سپاهان و استقلال هم خوب بودند. آنها تیم قابل احترامی هستند و یکی از تیم‌های خوب لیگ به شمار می‌روند. سال گذشته و امسال پدیده لیگ بودند واز نظر فنی شرایط خوبی دارند. 

منبع: خبرورزشی