به گزارش پایگاه خبری نشان :

تهیه غذای ساده یکی از دغدغه های روزانه خانم ها است . هر خانمی با توجه به نحوه زندگی خود گاهی نیاز دارد در زمان کوتاهی یک غذای سریع را تهیه کند . این غذای ساده باید باید هم طعم خوبی داشته باشد هم در سریعترین زمان تهیه شود . به جای فریز کردن یا داغ کردن چند باره غذا بهتر است که دستور یک غذای ساده و سریع را داشته باشیم . با این مطلب از نکات آشپزی سایت نشان آنلاین همراه باشید دستور چند غذای ساده را آموزش ببینیم .

آموزش فینگر فود تارت سیب زمینی شیرین

آموزش فینگر فود تارت سیب زمینی شیرین از آموزش انواع فینگر فود است که کامل برایتان قرار داده ایم. تارت یک شیرینی بین المللی است که در اندازه های مختلفی وجود دارد ریشه آن فرانسوی است. از خانواده پای ها است اما به دلیل ضخامت بیشتری که دارد به آن تارت گفته می‌شود.

تارت سیب زمینی شیرین یکی از انواع فینگر فود های بسیار خوشمزه و جذاب است که از خوردن آن پشیمان نخواهید شد.

طرز تهیه تارت سیب زمینی لذیذ

در دو نوع شیرین و نمکی وجود دارد که نوع شیرین آن معمولا برپایه میوه و مایع کاستارد است. نوع نمکی آن داخلش را با غذاهایی چون مرغ، ماهی، میگو و… پر می‌کنند. شما می توانید طرز تهیه تارت سیب زمینی شیرین ۱۵ عدد را کامل مطالعه نمایید.

آموزش فینگر فود پیراشکی سوسیس حلقه شده

در بخش آموزش انواع فینگر فود پیراشکی سوسیس حلقه شده یکی از فینگر فود ها می باشد که بسیار خوشمزه و جذاب است و از خوردن آن هرگز پشیمان نخواهید شد.

طرز تهیه پیراشکی سوسیس حلقه شده لذیذ

پیراشکی سوسیس یک غذای ساده و خوش طعم می باشد که به سادگی میتوانید آن را داخل خانه خود با کمک فر یا ماکروفر با کمترین مواد بپزید.

غذای ساده

آموزش فینگر فود فینگر فود سمبوسه سبزیجات

فینگر فود سمبوسه سبزیجات نیز در آموزش انواع فینگر فود قرار داده شده است. این فینگر فود هم جذابیت های مخصوص به خود را دارد.

طرز تهیه فینگر فود سمبوسه سبزیجات خانگی

سمبوسه یکی از لذیذ ترین خوراکی ها و غذاهای ایرانی است که معمولا از ترکیب گوشت، پیاز، ادویه و سیب زمینی آماده می شود. اما این یک دستور پخت عالی برای آماده کردن سمبوسه با سبزیجات، مخصوص گیاه خواران عزیز می باشد.

آموزش فینگر فود گوجه گیلاسی شکم پر

گوجه گیلاسی شکم پر نیز در آموزش انواع فینگر فود کامل آورده شده است. گوجه فرنگی گیلاسی میوه ای گرد و کوچک است که معمولا اندازه یک بند انگشت می باشد. این نوع گوجه مصرف آشپزی بسیاری دارد و طعم و زیبایی خاصی به غذا و سالاد های شما می دهد.

آموزش فینگر فود بروسکتای توت فرنگی

بروسکتا یک غذای عالی مخصوص روزهای گرم بهار و تابستان است. این غذا مخلوطی از شلیل، گوجه فرنگی، توت فرنگی و ریحان است که بر روی نان باگت و همراه پنیر بز سرو می شود. نمی توان از آموزش انواع فینگر فود صحبت کرد و درباره بروسکتا بحثی نکرد.

آموزش فینگر فود تارت میگو

تارت یک شیرینی بین المللی است که در اندازه های مختلفی وجود دارد ریشه آن فرانسوی است و از خانواده پای ها است اما به دلیل ضخامت بیشتری که دارد به آن تارت گفته می‌شود.

در دو نوع شیرین و نمکی وجود دارد که نوع شیرین آن معمولا برپایه میوه و مایع کاستارد است. نوع نمکی آن داخلش را با غذاهایی چون مرغ، ماهی، میگو و… پر می‌کنند. مطلبی که در اینجا درباره آن صحبت می کنیم تارت میگو می باشد.

تارت میگو در بحث آموزش انواع فینگر فود وصف ناپذیر است. بسیار خوشمزه می باشد. تارت میگو یکی از فینگر فود های لوکس محسوب می شود.

غذای ساده

آموزش فینگر فود پیتزا رولی مجلسی

پیتزا رولی مجلسی یکی از انواع فینگر فود ها هستند که در بخش آموزش انواع فینگر فود به آن مفصل پرداخته شده است. این رول ها کاملا طعم پیتزا را دارند و یک میان وعده یا پیش غذای عالی به شمار می آیند.

این رول ها در بین بچه ها طرفدار بسیاری دارد و می تواند به عنوان یک تغذیه سالم برای مدرسه یا صبحانه کودکان، مورد استفاده قرار گیرد.

آموزش فینگر فود کالزونه مارپیچی تند

کالزونه مارپیچی تند نیز همانند دیگر فینگر فود ها بسیار خوشمزه می باشد. در بخش آموزش انواع فینگر فود نیز به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است.

کالزونه یک نوع پیتزای تا شده یا حلقه شده است که از خمیر نان درست می شود و داخل آن را با مواد مختلف پر می کنند.

آموزش فینگر فود فلفل دلمه ای شکم پر

فلفل دلمه ای شکم پر یکی از پرطرفدار ترین و معروف ترین غذاهای ایرانی است. این غذای خوشمزه و مجلسی را می توانید در مهمانی ها و مجالس خود به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی سرو کنید.

فلفل دلمه ای شکم پر نیز یکی از فینگر فود ها محسوب شده و در آموزش انواع فینگر فود کامل آورده شده است.