به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه​

مدت هاست به دنبال دریافت حقیقتی هستید، امروز فرصت کشف آن را پیدا خواهید کرد. این روزها برایتان شیرین و لذت بخش شده است. قدر این آرامش فکری را بدانید و خودتان را از خاطرات تلخ گذشته دور نگه دارید. با فردی ملاقاتی خواهید داشت اگر همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش نرفت، نگران نشوید. اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، به یکدیگر فرصت بیشتری دهید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه​

امروز بر خلاف روزهای دیگر مشغله های هر روز را ندارید، بنابراین بهترین فرصت است تا به مسایل جدی تر بپردازید. اگر به فکر خرید چیزی هستید، همین امروز دست به کار شوید. اگر چه فرد عجولی هستید اما یادتان باشد که با صبر است که به بهترین چیزها خواهید رسید. به زودی توسط یکی از دوستان تان سورپرایز خواهید شد. سعی کنید که کارهای خوب اطرافیان تان را بی جواب نگذارید در غیر این صورت کم کم دوستان خوب تان را از دست خواهید داد.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز رفتارهای اطرافیان تان برایتان غیرعادی شده است، فکر نمی کنید که این شمایید که تغییر کرده اید؟ بهتر است که امروز ارتباطات خود را محدود کنید و به کارهایی که نیاز به تمرکز دارند بپردازید. در مورد موضوعی مدام خیالبافی می کنید، اگر بدانید که واقعیت بسیار شیرین تر از خیال تان است همین حالا دست برای محقق کردن آرزوهایتان دست به کار می شوید. شاید امروز بد نباشد که اولین قدم را بردارید. دوستی بعد مدت ها با شما تماس می گیرد، کینه ها را کنار بگذارید و با او با روی خوش برخورد کنید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

چند روزی خیلی حال و حوصله کار کردن نداشتید و دلتان می خواست در آرامش کامل به سر ببرید و یا حتی چند روزی مرخصی بگیرید، اما امروز در محل کارتان بوی شانس پیشرفت به مشام می رسد و این به شما انگیزه ای مضاعف خواهد داد تا با انرژی تمام به کار کردن ادامه دهید. به عوض کردن خانه فکر می کنید، اما از خودتان بپرسید واقعا چرا این کار را می خواهید بکنید. اگر کسی را دوست دارید و می خواهید احساساتتان را با او در میان بگذارید قبل از هر کاری خوب فکر کنید و ببینید آیا در رابطه با احساستان با خودتان صادق هستید. اگر هم شریک زندگی خود را یافته اید احساسات خود را به او بگویید و نشان دهید چقدر برایتان اهمیت دارد.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز سعی کنید بر عکس همیشه تا جایی که می توانید با افراد مختلف معاشرت کنید، این کار شما را جذب خواهد کرد و دید جدیدی نسبت به زندگی به شما خواهد بخشید. از این حالت استفاده کنید و از مصاحبت دیگران لذت ببرید، اما ممکن است عشقی ناگهانی را نیز میهمان قلب خود کنید. شاید رفتاری که خانواده با شما دارند باعث شود به آنها کمی دروغ بگویید، دروغ های به گمان خودتان مصلحتی، اما مواظب باشید، چرا که چشم هایتان حقیقت را لو خواهند داد. در رفتارتان با عشقتان مواظب باشید، خیلی تند حرف نزنید و اگر می خواهید کاری کنید اول نظر او را بپرسید و بر اساس حدس و گمتن های خودتان پیش نروید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز کمی به خودتان استراحت بدهید و بی آنکه به خودتان فشار وارد کنید منتظر بنشینید و ببینید دست سرنوشت چه چیزی را پیش روی شما قرار خواهد داد و خواهید دید که روز خوبی برایتان خواهد بود و بر خلاف همیشه فردی مثبت اندیش خواهید بود. تا آخر این هفته به مثبت اندیشی ادامه دهید، وگرنه به جای اینکه دوستانی تازه بدست بیاورید دوستان خود را از دست خواهید داد و این آخرین چیزی است که ممکن است دلتان بخواهد. اخیرا فشارهایی که در محل کار به شما وارد می شوند را به عشقتان منتقل می کنید، هرچند این کار را ناخواسته انجام می دهید، اما این می تواند روی رابطه شما تأثیرگذار باشد.

فال روزانه متولدین مهر ماه​

شما امروز در این اندیشه هستید که چرا وقتی ما خودمان می توانیم به دنبال فرصت ها برویم و آنها را پیدا کنیم باید بنشینیم و منتظر بمانیم تا فرصت ها به سراغ ما بیایند. شما مصمم هستید که این انرژی و تفکر مثبتی که در شما جوانه زده است را به اطرافیانتان هم منتقل کنید و هرچقدر که بیشتر در این راه تلاش می کنید حال خودتان هم بهتر می شود و اتفاقات خوب غیرمنتظره ای برایتان پیش می آیند. یادتان باشد که بهترین راه برای چند برابر کردن احساس شادی و خوشبختی به اشتراک گذاشتن آن است. امروز می تواند برای شما دقیقا همان اتفاقات و موقعیت هایی را به همراه داشته باشد که خودتان می خواسته اید، به شرط آن که چشم هایتان را خوب باز کنید.

فال روزانه متولدین آبان ماه​

امروز یک نفر به طوری غیرعادی به شما و کارهایتان علاقه نشان می دهد و دلش می خواهد از تمام زیر و بم کارهایتان سر دربیاورد. شاید بتوانید با صحبت کردن در مورد جزئیات خسته کننده ی کارهایتان بفهمید طرف مقابلتان واقعا به شما و فعالیت های کاری یا هنریتان علاقمند است و یا فقط از روی کنجکاوی و یا بهتر بگوییم فضولی به شما نزدیک شده است. شما در حال حاضر تمام تمرکزتان را روی کارها و اهدافتان گذاشته اید و مسلما دلتان نمی خواهد کسی در کارهایتان دخالت کند، پس از روی خجالت و یا مهربانی غیر منطقی به کسی این فرصت را ندهید. آنهایی که واقعا شما را دوست دارند مسلما نمی خواهند مزاحم کارتان شوند.

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز از آن روزهای مورد علاقه شما نیست. محدودیت هایی که در محل کارتان دارید ذهن شما را به طرز عجیبی به خود مشغول کرده اند و به این فکر می کنید که در برابر این همه سختی ها و محدودیت هایی که دارید تحمل می کنید باید حداقل پاداش و تحسین و تایید بیشتری دریافت کنید. با این حال امروز می تواند روز خوبی برای تعیین اهداف حرفه ای جدید باشد. شاید بتوانید نقشه بهتری برای پیشرفت کاری خود بکشید یا به این نتیجه برسید که باید از رئیستان بخواهید ترفیع رتبه ای که فکر می کنید لیاقتش را دارید به شما بدهد. بهر حال حواستان باشد که تمام روزتان را صرف فکر کردن به مسائل کاری نکنید و آخر هفته تان را به بهترین شکل ممکن بگذرانید.

فال روزانه متولدین دی ماه​

با فکرکردن به نکته‌های مثبت زندگی، انرژی بگیرید و روحیه خودتان را حفظ کنید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود. بیشتر از همیشه مواظب مال ‌و ‌اموالتان باشید و چشم از داراییهای‌تان بر ندارید.   امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. همسر یا عشق ‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِدل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه​

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد. یکی از اطرافیان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفستان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. وقت‌ خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در نزد افراد خانواده فراهم شود. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگیتان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی خود بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید.  خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. انسان مهربانی هستید وحرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند. یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.