به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: امروز با توجه به قرمز شدن آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس و همچنین ادارات برای فردا 14 آذرماه می رود.

تعطیلی مدارس ابتدایی به دلیل آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، با اعلام اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک، مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان آبیک در نوبت عصر امروز، به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک اعلام کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران شهرستان و با توجه به افزایش شاخص آلودگی هوا، مدارس شهرستان آبیک در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی نوبت بعدازظهر امروز کلاس ها به صورت غیر حضوری در بستر شاد می باشد.

شایان ذکر است، عوامل اجرایی جهت پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند.

مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در روز دوشنبه دایر نخواهند بود.

آیا مدارس اصفهان فردا 14 آذر 1402 است؟

آلودگی‌ها در کلانشهر‌ها و شهر‌های صنعتی ادامه خواهد یافت و در شمال کشور دما کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش نبض بازار، ضیائیان درباره آلودگی هوا و شرایط جوی کشور گفت:آلودگی‌ها در کلانشهر و شهر‌های صنعتی ادامه خواهد یافت و در سایر نقاط کشور شرایط آرام و پایدار می‌باشد.

با توجه به شدت گرفتن آلودگی هوا در اصفهان احتمال بالاییی بای تعطیلی مدارس این استان فردا سه شنبه 14 آذر می رود. آخرین اخبار تعطیلی مدارس اصفهان را به زودی در همین خبر بروز رسانی خواهیم کرد.

احتمال تعطیلی مدارس تهران ۱۴ آذر

وی افزود: اواخر وقت سه‌شنبه (۱۴ آذر) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا چهارشنبه تا جمعه (۱۵ تا ۱۷ آذر) در سواحل دریای خزر و پنجشنبه (۱۶ آذر) علاوه بر مناطق یاد شده در ارتفاعات البرز، شمال غرب و برخی مناطق غرب کشور بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: از بعد از ظهر سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران طی فردا و پس فردا (۱۴ و ۱۵ آذر ماه) صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعت‌ها غبارآلود با حداکثر و حداقل دمای ۱۸ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷- و ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

باتوجه به پایداری و سکون هوا و تشدید آلودگی هوا در تهران کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران از ساعت ۷ صبح امروز در محل استانداری تهران تشکیل جلسه داده و تا ساعاتی دیگر مصوبات این کارگروه اعلام خواهد شد.

تعطیلی مدارس

آیا مدارس کرج فردا سه شنبه 14 آذر تعطیل شده است ؟

با توجه به افزایش شاخص آلودگی هوا و آلودگی نسبتاً بالای هوا در استان البرز، احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه‌شنبه بسیار محتمل به نظر می‌رسد. این اقدام ممکن است به دلیل توجه به سلامت و رفاه دانش‌آموزان و اعضای همگانی باشد. اما تصمیم نهایی و اطلاع رسمی درباره تعطیلی مدارس برای روز سه‌شنبه به تصمیمات مقامات مربوطه و ادارات آموزش و پرورش بستگی دارد. بهتر است از طریق رسانه‌های خبری مانند ایران چطور اطلاعیه‌های مرتبط اطلاعات جدید را دریافت کنید.

آیا مدارس مشهد فردا 14 آذر تعطیل شد ؟

کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۱۰۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه خاقانی با عدد شاخص ۱۳۸ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است

دمای حال حاضر  ۷ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

با توجه به شاخص آلودگی هوا که در مشهد به حالت ناسالم رسیده است و نیز ثبت بیشترین بار آلودگی از ایستگاه خاقانی با شاخص ۱۳۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس، احتمال تعطیلی مدارس در روز سه شنبه وجود دارد. با این حال، تصمیمات نهایی درباره تعطیلی یا ادامه کار به صورت معمولی ممکن است به نتایج جلسات و تصمیمات مقامات مربوطه بستگی داشته باشد. بهتر است به اطلاعیه‌های رسمی سایت خبری ایران چطور توجه کنیم تا اطلاعات دقیق و رسمی در این زمینه را دریافت کنیم.

آیا مدارس تبریز فردا تعطیل است ؟

با توجه به میزان قابل توجه آلودگی هوا و شدت گرفتن این شاخص در روز دوشنبه ، احتمالا مدارس تبریز سه شنبه نیز تعطیل است اما در این زمینه تا این لحظه خبر رسمی منتشر نشده است و بهتر است که منتظر اعلام خبر از سوی مراکز معتبر باشیم .

جلسه کمیته اضطرا در تبریز امروز برگزار خواهد شد و نتیجه را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

تعطیلی مدارس/ تداوم آلودگی هوا تا سه‌شنبه

تا سه‌شنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی ادامه دارد.

تعطیلی مدارس تبریز

امروز دوشنبه ، مدارس تبریز در تمامی مقاطع تحصیلی و در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری خواهد بود.

منبع: ایران چطور / نبض بازار