نتایج جستجو

فرهیختگان شاید تلاش‌های داماک و دیگر شرکت‌ها برای تبلیغات اغواکننده همین موضوع یعنی تور کردن سرمایه‌های سرگردان ایرانی‌ها باشد؛ اما در سوی دیگر نیز نگاهی به آمار سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در ترکیه داشتیم که یادآور سرمایه‌گذاری سال‌های پیشین ایرانیان در بازار ملک و مستغلات و شرکت‌های دبی دارد، تجربه تلخی که منجر به خروج ده‌ها میلیارد دلار سرمایه از کشور شده است.

پس از کنار گذاشتن محمدرضا حیاتی، گوینده اخبار از تلویزیون، او به فضای مجازی و فعالیت در حوزه وب روی آورد. در چند ماه گذشته و پس از تعریف و تمجید او از صدای ابراهیم حامدی، خواننده خارج از کشور، حواشی و شایعات زیادی پیرامون این مجری باسابقه شکل گرفت.

ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد محمدرضا حیاتی گوینده خبر این روزها به دنیای تبلیغات وارد شده و به شیوه گویندگی خبر برای یک پیج اینستاگرامی فروش پوشاک مردانه تبلیغ می کند.

خبرنیوز/ یکی از آشکار ترین سوتی تلویزیون که اخیرا از شبکه قم پخش شد، نمایش انیمیشن پت و مت بود؛ در این کارتون پت و مت مشغول ساخت مشروبات الکلی بودند که از کاشت تا برداشت آن را در قالب یک کارتون آموزش می‌داد.

محمدرضا حیاتی که در روزهای اخیر مطالبی درباره ممنوع‌الکاری‌اش در تلویزیون عنوان می‌شود، این اتفاق را موقتی خواند و گفت: من مشکلی با کسی ندارم و ان‌شاءالله این مشکل هم موقتی است. او در اظهار نظری درباره گذراندن روزهای کرونایی هم چنین گفت: باید با خیلی از مسائل روز کنار آمد. با مسائل دائمی هم باید کنار آمد؛ همان‌طور که می‌گویند با کرونا باید کنار آمد با خیلی از مسائل دیگر که دائمی است هم باید کنار آمد.