پایگاه خبری خانه فوتبال:

دکتر اکبر افتخاری با اعلام این خبر گفت: در ادامه سیاست حمایت اجتماعی و اجرای طرح‌های رفاهی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام اینترنتی سومین مرحله ارائه تسهیلات 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از ساعت ۸ صبح امروز شنبه سوم خرداد ماه 99 تا سه شنبه 20 خرداد اجرایی می‌شود.


کلیک کنید : عکس لو رفته از آزاده صمدی و یک مرد در غواصی



وی با بیان اینکه این تسهیلات حداکثر 1000 فقره با نرخ 10 درصد است، اظهار کرد: دوره اقساط تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری 60 ماهه (5 سال) بوده و برای آن دسته از افراد اجرا می‌شود که صرفا ازدواج اول فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری باشند.
افتخاری در ارتباط با شرایط متقاضیان این تسهیلات گفت: تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد 98 تا پایان 31 اردیبهشت ماه 99 باشد و بازنشستگان و موظفینی که در دوره‌های قبلی نسبت به اخذ تسهیلات مزبور برای یکی از فرزندان اقدام کرده باشند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود ندارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: یکی از شرایط پرداخت وام، متناسب بودن آن با حداقل حقوق و با در نظر گرفتن حداقل یک میلیون تومان خالص دریافتی در اردیبهشت 99 است تا کمترین فشار برای بازپرداخت اقساط به مشمولان طرح وارد شود.

افتخاری مبلغ اقساط این تسهیلات را ماهانه حدود 418 هزار تومان عنوان و تصریح کرد: درصورت ذی نفع بودن پدر و مادر در صندوق، صرفا یک فقره تسهیلات به فرزندان پرداخت می شود.

وی با یادآوری این نکته که مهلت ثبت نام اینترنتی از طریق سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir تا 20 خرداد 99 ادامه خواهد داشت، گفت: زمان پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پس از پایان زمان ثبت نام و اولویت ها و همچنین تعیین مشمولان مشخص خواهد شد؛ هدف گذاری ما برای پرداخت، پایان خرداد ماه است.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، گفتنی است، کلیه تسهیلات مورد نظر مشمول «بیمه عمر مانده بدهکار» خواهد بود که هزینه آن برعهده متقاضی است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: