بانک‎ها مبالغ مختلفی برای فروش سهام عدالت افراد واریز کرده‌اند که این ارقام مورد اعتراض برخی سهامداران است.

آغاز واریز وجه فروش سهام عدالت در بانک ها + جزئیات کامل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سهام عدالت پرسش های زیادی برای مردم ایجاد کرد . مردم سوالات زیادی در مورد سهام عدالت نحوه مدیریت و نحوه ازادسازی ان دارند . گزارش‌های مردم از وضعیت فروش سهام عدالت حاکی از آن است که برخی بیشتر از دو هفته است که در صف فروش سهام‌ خود هستند اما همچنان وجهی برای آنها واریز نشده و برخی دیگر از بانک‌ها از جمله بانک‌های کشاورزی، ملت، پاسارگاد و ملی واریز وجوه حاصل از فروش سهام عدالت را آغاز کرده‌اند.

همچنین مخاطبان گزارش داده‌اند که ارقام متفاوتی برایشان واریز شده که این ارقام بین ۱۲۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان گزارش شده‌اند. البته برخی مخاطبان هم خبر داده‌اند که با امضای فرم فروش سهام عدالت به بانک‌ها متعهد شده‌اند که درباره مبلغ واریز شده اعتراض نکنند.

سهام عدالت

در ادامه گزارش عینی برخی مخاطبان را می‌خوانید:

– «بانک تجارت ششم گفتن فردا واریز می‌شه ولی هنوز هیچی واریز نشده»

– «آقا من بانک انصار الان ۱۷روزه درخواست فروش دادم ولی خبری از پول نیست. بیشتر از دو هفته‌س که درخواست فروش دادم ولی دریغ از یه قرون. تو رو خدا مردمو اذیت نکنید. این پول سی درصدو واریز کنید به خدا نیاز داریم.»

– «من ششم خرداد ثبت کردم ازنرم افزار ایوا بانک ملی. الان ۱۷روزه یه ریال واریزنکردن.»

– «آقای مسئول مردم نیاز مالی دارن که فروختن سهامشونو چرا سازو کار مشخصی تعیین نکردین برای فروش چرا وعده ۲تا ۵ روز کاری به مردم دادین چرا گزینه انصراف نداره این فروش به بانک ها من پولم رو ۱۰ روز پیش نیاز داشتم الان نمیخام بفروشم به کی بگم اینو»

سهام عدالت

– «من همسرم سیزدهم خرداد در اپلیکیشن ایوا بانک ملی سهام رو برای فروش گذاشتیم کد تایید هم اومد ولی تا حالا پولی برامون واریز نشده.چرا؟بخدا خیلی احتیاج داریم.چرا پولمونو نمی‌دن؟ کلی خرج کردیم ازادسازی کردیم بخدا گرفتاریم احتیاج داریم.»

– «دوهفته‌س بانک سپه گذاشتم برا فروش. ولی چیزی واریزنکردن ،پس کی می‌خوان پول بریزن به حسابمون. باوا پول لازمیم.»

– «من که خیلی راحت اینترنتی بانک پاسارگاد در خواست فروش دادم ۲۴۰۰ هم برام ریختن هیچ مشگلی هم نبود.»